- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Speciale kleding verzoek
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leticia%20
- Totale kosten (in euro)
- 450
Ik heb een paar dagen geleden een date gehad met Leticia in een hotel in Rotterdam.
Ze kwam heel lief, schattig en onschuldig over maar in bed kwam ze helemaal los. Ik kon zien dat zij er ook echt van genoot, daarbij heeft ze ook een prachtig lichaam met kleine borsten maar wel hele lekkere rondjes bruine billen die er echt fantastisch uit zagen van achteren.
Hygiëne is echt een 10 en hoor mond werk ook, niks was gehaast en ze stelde me zeer om mijn gemak deze dame ziet er erg onschuldig uit maar is ze niet. Misschien zou dat ook komen omdat ze nog een jong meisje is. Ik denk dat zij echt een onontdekte parel is voor al de ebony lovers.
Maar ze is zeker aan te raden en ik zal haar zeker vaker zien
Ze kwam heel lief, schattig en onschuldig over maar in bed kwam ze helemaal los. Ik kon zien dat zij er ook echt van genoot, daarbij heeft ze ook een prachtig lichaam met kleine borsten maar wel hele lekkere rondjes bruine billen die er echt fantastisch uit zagen van achteren.
Hygiëne is echt een 10 en hoor mond werk ook, niks was gehaast en ze stelde me zeer om mijn gemak deze dame ziet er erg onschuldig uit maar is ze niet. Misschien zou dat ook komen omdat ze nog een jong meisje is. Ik denk dat zij echt een onontdekte parel is voor al de ebony lovers.
Maar ze is zeker aan te raden en ik zal haar zeker vaker zien