Hetzelfde probleem hier. WE is onmogelijk voor mijAls ze een middag of een ochtend in de week vrij zou kunnen maken, want de werktijden zijn erg krap en altijd in het weekend. Voor mij zijn haar huidige werktijden onmogelijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHetzelfde probleem hier. WE is onmogelijk voor mijAls ze een middag of een ochtend in de week vrij zou kunnen maken, want de werktijden zijn erg krap en altijd in het weekend. Voor mij zijn haar huidige werktijden onmogelijk.
Als onze agenda's nu eens wat beter op mekaar afgesteld waren, had ik al een volle klantenkaart bij je gehad. Nu is het helaas bij de zne keer gebleven. Ik druk bezet, jij druk bezet….niet zo simpel. Wat heb ik gevloekt dat Sofie in juli dicht was. En nu ook weer….Goeie avond lieverds,
Ik hoor vaak dat een man mij al lang eens wou boeken, gezien hij mooie dingen over me las.
Maar hier is het zo stilletjes... Zijn er nog ergens reviewpagina's?
Ik ben wel een beetje curieus, vandaar
Groetjes,
Eef![]()
Luxeprobleem jawadde.......Hetzelfde probleem hier. WE is onmogelijk voor mij![]()