Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

• Totaal aantal stemmers
    163
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Ik maak die vergelijking wel omdat ik daar destijds enkele jaren WEL geweest ben. En nadat ik het daar vaarwel gezegd had en andere mogelijkheden opgezocht had heb ik inderdaad de vergelijking kunnen maken.
Een vergelijking van toen je het toenmalige SKW bezocht met de situatie nu??? De tijd van de flirt? De meeste vrouwen die in dat boekske stonden zitten intussen in het rusthuis denk ik. Zo lang moet dat geleden zijn.

Ik ben jaren geleden, toen ik het Schipperskwartier en andere raambuurten de rug toegekeerd had, ook naar de thuisontvangst en privéhuizen gegaan. En daar had ik maar één bedenking bij: "Dat had ik al véél vroeger moeten doen ipv naar de ramen te gaan." Helaas was er in het begin van mijn wandeljaren niet zoveel andere keuze dan de ramen. Iets later kwam dan de privé-ontvangst met hun aankondigingen in de kranten. Vervolgens waren er dan de gekende blaadjes, waaronder de Flirt die vol stonden met advertenties voor ontvangst. Groot voordeel, daar stonden zeer dikwijls foto's bij. In die tijd haalde ik heel veel uit de Flirt, volgens mij het beste van dat soort boekjes. IK heb het jaren gekocht tot de gekende sites via het internet het overnamen. En na al die tientallen jaren ga ik nog regelmatig, maar wel iets minder, mijn pleziertjes zoeken en vinden in die privé-thuisontvangst en privéhuizen. (o.a. Lynn Somers)
Het is wel goed uitkijken en heel selectief zijn in je keuze voor een dame om teleurstellingen te vermijden. Ik lees daar heel veel over hier, maar ik moet zeggen dat ik me héél gelukkig prijs om slechts heel zelden een negatieve ervaring te hebben meegemaakt. Ik ben wel héél kieskeurig in mijn beslissingen om naar die of die dame te gaan, en tot nu toe heeft dat altijd geholpen.
Klopt, het is wel zoeken naar de speld in de hooiberg.. maar ben op de goede weg. :)

Een vergelijking van toen je het toenmalige SKW bezocht met de situatie nu??? De tijd van de flirt? De meeste vrouwen die in dat boekske stonden zitten intussen in het rusthuis denk ik. Zo lang moet dat geleden zijn.
Heb ik ergens geschreven dat ik het SKW van toen vergelijk met dat van nu?
Neen, wel met de privé-en andere vormen van ontvangst van toen ik overgestapt ben.

Terug
Bovenaan Onderaan