Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

• Totaal aantal stemmers
    307
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
ik heb niet al zijn bijdragen gelezen..
maar hij zal ook gezien zijn misschien zijn 'alles of niks visie' op vele vlak ,door sommige medeforummers (vul maar in de welke,zijn altijd dezelfde)
flink door de mangel zijn gehaald en op een gegeven moment zo iets hebben gehad van 'het is goed geweest hier'..
zou zo maar kunnen..was wel een aardige kerel verder..

ik heb niet al zijn bijdragen gelezen..
maar hij zal ook gezien zijn misschien zijn 'alles of niks visie' op vele vlak ,door sommige medeforummers (vul maar in de welke,zijn altijd dezelfde)
flink door de mangel zijn gehaald en op een gegeven moment zo iets hebben gehad van 'het is goed geweest hier'..
zou zo maar kunnen..was wel een aardige kerel verder..
Ik vond t ook aardige gast.

Het was een fijne vent.

Het was wel duidelijk dat hij een beetje in de knoop zat met zichzelf, maar dat hij zo diep zat en geen andere oplossing zag, dan deze tragedie, had denk ik niemand zien aankomen.

Woorden schieten mij tekort bij dit grote verlies, maar groter dan het verlies is de herinnering.
Hierbij mijn innige deelneming en heel veel kracht toegewenst aan de nabestaanden.

🙏 😞

GeefGeniet, ErinEruit, of wie je ook was. We zien je binnenkort vast wel weer terug hier. Kom een beetje bij zinnen, neem je tijd, maar vergeet ook nooit hoeveel goeds een dvp bezoek je kan doen. :p

Terug
Bovenaan Onderaan