Een bekende achter het raam zien zitten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit op Kinky een advertentie tegengekomen van een vrouw die ik kende als de moeder van een jongen uit het sportteam van mijn zoon. Ze stond gewoon herkenbaar op de site, maar heb het toch maar nooit ter sprake gebracht. Ze was ook niet mijn type, dus aandrang om een date te boeken had ik ook niet.
 
Lange tijd geleden zag ik in Amsterdam op de wallen een dame staan die ik herkende van mijn schooltijd, zij zat een klas lager dan ik, ze viel toen al op, klein blond, flinke borsten, toen had ze al de naam dat ze met iedere jongen meeging, toen heb ik de kans niet gehad, die middag wel, ik ben naar binnen gegaan en heb een leuke tijd gehad met haar, sindsdien nooit meer gezien maar dat komt ook dat ik ver van Amsterdam woon
 
Lange tijd geleden zag ik in Amsterdam op de wallen een dame staan die ik herkende van mijn schooltijd, zij zat een klas lager dan ik, ze viel toen al op, klein blond, flinke borsten, toen had ze al de naam dat ze met iedere jongen meeging, toen heb ik de kans niet gehad, die middag wel, ik ben naar binnen gegaan en heb een leuke tijd gehad met haar, sindsdien nooit meer gezien maar dat komt ook dat ik ver van Amsterdam woon
En kende ze jou nog van school?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan