Een bekende achter het raam zien zitten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tripper

Stamgast
Forumpionier
359
01/07/21
657
6
Is wel eens voorgekomen dat ik een bekende achter het raam zag zitten. Had zomaar van de situatie gebruik kunnen maken en naar binnen kunnen gaan maar niet gedaan. We keken elkaar aan ze glimlachte en ik liep verder... ze was wel mijn type maar ook niet helemaal. Had misschien een praatje moeten maken maar automatisch liep ik door... Dit is vast wel iemand anders ook overkomen!
 
Is mij 1 keer overkomen bij een voorstelronde, in een privéhuis aan de andere kant van het land dat ik een oud klasgenote tegen kwam, volgens mij had zij het ook door maar hebben er geen woorden aan vuil gemaakt. Uiteraard wel een andere dame gekozen, want om nu voor haar te kiezen voelde absoluut niet goed.
Had je het vroeger nooit met haar willen doen dan?
 
Twee keer meegemaakt in een privehuis tijdens de bekende voorstelronde. Alle twee de keren voor de dames gekozen. Op de kamer zeiden ze wel zeg hier aub niks over tegen de rest. Natuurlijk niet zei ik beide dames bare geneukt kut + anus voet fetish en ze hebben me in mijn mond geplast. Ik gaf beide dames een flinke fooi waar ze erg blij mee waren. Als ik ze daarna op feestjes of verjaardagen zag hadden we het er natuurlijk nooit over. We hadden een code afgesproken voor whatsapp en dan kwamen ze omstebeurt naar mijn huis toe voor alles er op en er aan.
 
Ik kom af en toe een dame van de ONS in Amsterdam tegen in mijn Albert Heijn. Ik geloof dat we elkaar nu wel herkennen want we houden discreet wat afstand. Op de ONS groeten we elkaar maar ik ga nooit naar binnen.
 
Een lagere school vriendin van mijn zus zat achter de ramen, ze kwam tot haar 14e bij ons thuis. Was op16 jarige leeftijd een prachtmeid zo tot haar 18e. Ging daarna hard achteruit door drank drugs en een foute vent. Was raar haar te zien zitten.

En vlam uit het stappen waar ik wel eens mee had "gespeeld" heeft ook achter de ramen gezeten, zelf niet gezien, maar was toen een kilootje of 20 te zwaar geworden ......
 
Hier in de buurt keer dame tegen gekomen die liep te wandelen en ze herkende mij mij maar keek weg en ze werkte op de wallen en later op de wallen gesproken met haar en leuk uurtje gehad en we hebben het er niet meer over
 
Helaas is het mij nog niet overkomen dat ik bekend raakte met het feit dat een bekende van me werkzaam is in de sexbranche. Moet wel toegeven dat ik het een hele geile gedachte vind. Waarbij ik natuurlijk aan bepaalde vrouwen in mijn omgeving denk, de dames met wie ik wel eens zou willen sexen.

Onlangs wel een gerucht gehoord van een meisje dat bij me in de klas zat op de middelbare school. Ze zou als hoer werkzaam zijn of zijn geweest. Was vroeger een lekkere meid met grote, natuurlijke borsten. Ik heb me toen wel vaker afgetrokken terwijl ik over haar fantaseerde. Maar na de middelbare school nooit meer gezien. Dus weet niet hoe ze er nu uitziet en of ik haar nu alsnog zou willen doen. Afhankelijk van dat uiterlijk zou ik op het moment dat ze voor me zou staan beslissen. Ik zou niet afhaken omdat ze mij ook kent (of misschien herkent, want het is al heel lang geleden). Het heeft wel iets: ik betrap haar op iets waar ze niet mee betrapt wil worden en om er voor te zorgen dat we in hetzelfde schuitje belanden en elkaar niet kunnen verraden, hebben we geile sex met elkaar.
 
Nog nooit direct, wel 2x een vermoeden gehad dat een bekende in een privehuis werkte en een ander thuisontvangst deed (klopte allebei).
Een paar dagen geleden ook weer een dane gevonden die in appartementen complex woont waar ik vaker kom voor werk.
Ze ziet er goed uit en alles op de foto's… maar ik heb haar gezegd dat ik oversla omdat ik geen zin heb in ongemakkelijk gedoe.

maar ergens blijft het aan mij knagen en wil ik een uurtje met haar doorbengen
 
Had in s261 een dame die erg leek op een schoolgenootje van mijn jaar. Ik durfde niet te vragen of zij het ook echt was. De date was zo-zo. Het leek me zo onwaarschijnlijk en toch vraag ik me soms af of zij het echt was. Nu werkt ze niet meer (dat ik weet).
 
Nog nooit direct, wel 2x een vermoeden gehad dat een bekende in een privehuis werkte en een ander thuisontvangst deed (klopte allebei).
Een paar dagen geleden ook weer een dane gevonden die in appartementen complex woont waar ik vaker kom voor werk.
Ze ziet er goed uit en alles op de foto's… maar ik heb haar gezegd dat ik oversla omdat ik geen zin heb in ongemakkelijk gedoe.

maar ergens blijft het aan mij knagen en wil ik een uurtje met haar doorbengen
Doen!
 
Heb wel eens het profiel van een vriendin van mijn ex op kinky voorbij zien komen. Heb haar wel gesproken erover met de tip misschien wat anoniemer erop te staan. Ben zelf heel relaxed op dat gebied en respecteer haar keuze en privacy. Maar dat zal niet bij iedereen zo zijn die ze kent en haar profiel kan tegenkomen
 
Ik heb een keer een oud-collega van mij bij de Albert Heijn (een jaar of 6/7 geleden) gespot in de Doubletstraat.
Zelf schrok ik daarvan aangezien we echt oogcontact hadden en ben snel doorlopen.

Via Facebook zijn we vrienden en stuurde ze me een week later via messenger een berichtje met de boodschap of ik dit niet wilde openbaren naar anderen toe.
 
Ik ben altijd een beetje huiverig over dames thuis bezoeken, je weet nu wat je tegen zal komen.
Haar vertrouw ik wel, maar ik kan niet met 100% zeggen wie het is.
Ik heb 2 vermoedens, eentje die er woont heeft dezelfde naam als de naam van de persoon van de advertentie... en als zij het is wil ik die niet neuken :p

Als het de ander is wil ik die heel graag haha
 
ik heb het meegemaakt in een erotische massage salon dat de dame begon te praten over haar geboorte streek en toen vroeg ze waar ik vandaan kwam e ja hoor hetzelfde dorp en ze zei ik dacht al dat ik je herkende en dat vond ik knap na 40 jaar wel vroeg ze of we door moesten gaan of dat ik er een probleem mee had gezegd we zijn toch al bezig dus lekker afmaken
daarna nooit meer gezien maar ik kan wel vrienden van haar maar gewoon mondje dicht geen problemen maken daar heeft niemand wat aan
 
schiet me opeens te binnen, tijd terug in een club in Amsterdam. Zag een leuk meisje die ik daar nog niet eerder was tegen gekomen. Probeerde een praatje met haar te maken, en wilde haar meenemen naar een kamer. Toen ik haar benaderde liep ze snel weg kwam niet meer terug.
De barman komt naar me toe en verteld me dat dit meisje niet met mij wil praten omdat ze mij herkende uit haar privéleven... Nu ben ik notoir slecht in gezichten herkennen, maar tot op de dag van vandaag weet ik niet wie het was.
 
Ik ben opgegroeid in een achterstandsbuurt en heb meerdere malen meisjes uit mn buurt of school gezien achter de ramen. Ik vond dat altijd erg pijnlijk om te zien omdat ik wist dat ze gedwongen werden…. Met 1 meisje heb ik wel een keer wat gedaan omdat ze super lekker is. Ik heb nog steeds contact met haar en ze is er helemaal mee gestopt, heeft een gezin en woont ergens in een vinexwijk in Flevoland.


moet wel zeggen dat 1 van die meisjes het volgens mij met alle plezier doet want iedereen weet het en ze praat er heel open over. Kan ook zijn voor het soort contra effect uiteraard.

Overigens heb ik ook 1x een jongen die bij me in de klas zat gezien als travestiet in de Brandesteeg. Ik herkende hem niet maar hij sprak me aan en het leek hem wel geil… Niets mee gedaan want hij had geen tieten niks.
 
Ik ben opgegroeid in een achterstandsbuurt en heb meerdere malen meisjes uit mn buurt of school gezien achter de ramen. Ik vond dat altijd erg pijnlijk om te zien omdat ik wist dat ze gedwongen werden….

moet wel zeggen dat 1 van die meisjes het volgens mij met alle plezier doet want iedereen weet het en ze praat er heel open over. Kan ook zijn voor het soort contra effect uiteraard.

Overigens heb ik ook 1x een jongen die bij me in de klas zat gezien als travestiet in de Brandesteeg. Ik herkende hem niet maar hij sprak me aan en het leek hem wel geil… Niets mee gedaan want hij had geen tieten niks.
Als je zeker weet dat de dames gedwongen worden, heb je dan geen aangifte overwogen?
 
Dit ook ooit eens een keer meegemaakt. Was in een privéhuis ergens in Kralingen Rotterdam lang geleden. Tijdens het voorstelrondje van de dames kwam ineens de lerares van de oude basisschool van mijn zoon mij een handje geven. Schrok me een ongeluk. Totaal niet verwacht vooral ook omdat ik uit een andere stad kom dan Rotterdam. Wellicht dacht zij dit ook. Ik was zo geschrokken dat ik geen keuze heb kunnen maken en 'em gelijk ben gesmeerd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan