Recensie Lesly, Antwerpen, Villa Tinto 29/30 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SidMeister20

Wandelaar
79
27/09/21
41
6
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een week terug bij deze dame geweest. Het was niet mijn slechtste ervaring, maar zeker wel bodem 5 van alle. Ze kijkt achter het raam heel verleidelijk aan en eenmaal binnen bij het voorstellen is ze gewoon vriendelijk en beleefd. Toen ik naar boven liep met haar en uitgekleed was dacht ik dat het feestje kon beginnen. Nou niet dus, je mocht nergens aan zitten, standje 69 was weer extra bij betalen, en ik mocht ook niet aan haar borsten zitten omdat gevoelig waren, terwijl ik extreem gentle was. Ik voelde me daarnaast flink opgehaast om snel het werk af te maken want je kon overduidelijk aan haar gezichtsuitdrukkingen zien dat ze er geen zin meer in had. Eén ster is precies genoeg voor deze ervaring want ze bleef enigszins beleefd. Maar daar kwam ik niet voor. En zelfs voor 50 euro standaard raad ik haar ten zeerste af.

EDIT: kan deze review nog verplaatst worden, want er werkt kennelijk nog andere Lesly, ik heb namelijk over de Arabische looking dame in VT 29 of 30 tegenover deze blondine.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Zelfde hier. Had extra bijbetaald voor iets langer en meer op gemak ervaring. Maar eens we begonnen mocht je nergens aanzitten en na het enkele minuten in het tweede standje moest ik al komen.
Absoluut geen herhaling boj deze dame
 
Is dat die dame met tattoo in haar nek? Volgens mij 29/30 zit ze…

Ik heb ooit een goede ervaring gehad met haar waardoor ik van half uurtje met pzc upgrade naar 750€ met nog wat meer. Ik was zeer tevreden.

Toen ik afgelopen weekend dacht laat ik haar nog is bezoeken en begon met half uurtje enkel pzc. Toen we boven kwamen begon ze meteen te zeuren om meer geld en langer want ja zoals de laatste keer. Toen ik zei ik eerste instantie ene half uurt te willen en te bezien of ik wilde verlengen (wat ook echt men plan was) werd ze minder gezellig. Ze begon met kort pijpen wat opzich wel lekker was na 5 min begon ze te trekken en zei ze dat ik moest komen of bij betalen… ik was hier zo zuur van dat ik ben vertrokken.

Mij zal ze niet meer zien …
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan