Eenzaamheid ondanks dvp-bezoeken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn ouwe trouwe kat (19) heeft mij door heel wat eenzame periodes heengesleept in die tijd voordat ik vrouwlief ontmoette. Reken maar dat het er bij mij in gaat hakken als hij er niet meer is en ik houd er ernstig rekening mee dat dit moment in 2026 gaat komen.

Tip voor de tinderaars hier. Ik sprak laatst een Oekraïense vrouw (voor mijn werk, dus geen dvp). Ik begreep van haar dat meer en meer Oekraïense dames in Nederland op Tinder te vinden zijn.. Dit omdat relaties met manlief in Oekraïne steeds vaker eindigen, omdat je na 3 jaar gescheiden leven onvermijdelijk uit elkaar groeit.

Zoals de wandelaars met voorkeur voor Oost-Europese vrouwen ongetwijfeld al geconstateerd hebben: Oekraïense vrouwen zijn weergaloos mooi. Hier ligt een kans voor de verstokte vrijgezellen onder ons. Dus zoek op Tinder maar eens naar een Svetlana, Anastasia of wat voor Slavische naam dan ook en kijk naar het gezicht. De hoge jukbeenderen zijn niet te missen.

Maarrrrr...een waarschuwing is wel op zijn plaats, begreep ik van mijn gesprekspartner die zelf ook tindert: er is toch een subtiel cultuurverschil tussen Oekraïne en Nederland. In Oost-Europa hebben mensen over het algemeen een wat traditioneler man/vrouw-beeld. Terwijl wij het hier in Nederland juist stimuleren dat mannen zich kwetsbaar opstellen, idealiseert de Oekraïense (en ook Russische, Roemeense, etc) vrouw toch echt de mannelijke, stoere man. Kom dus niet tijdens de date met Svetlana aanzetten met spirituele dingen. Ze knapt af op je reiki en je veganisme.

Maar het zijn wel zorgzame dames, begreep ik. Dus wie weet ligt hier voor alleenstaand mannelijk Nederland een kans.
Geldwolven zijn het 🤣🤣🤣

nou dat inderdaad, altijd als ik uit eten ga met een vrouw (zelfs als het initiatief van haar kwam) word verwacht dat ik betaal, zo vreemd vind ik dat in deze tijd waarin vrouwen wel opkomen voor dezelfde rechten, maar even de andere zaken "vergeten"
Nu kan ik het eenvoudig betalen want heb een goed inkomen, maar toch.

De laatste jaren ga ik niet uit eten met de hoop op meer.. gewoon voor de gezelligheid en verder verwacht ik er helemaal niets van en doe ook niet eens mijn best om er meer van te maken.

Als ik wil neuken ga ik wel naar den dames van plezier, goedkoper, efficiënter en geen gedoe achteraf.
Het is zaak in een date de juiste mix van hoffelijkheid en stoerheid in acht te nemen. Met stoerheid bedoel ik niet zozeer de macho uithangen, maar vooral: de leiding nemen, de regie houden. En daar is betalen een goed middel voor. Je betaalt het diner niet om haar portemonnee te sparen, maar om het initiatief en de regie te houden.

Vrouwen hebben ergens nog instincten uit de oertijd die maken dat ze dit aantrekkelijk vinden. En mannen hebben het uitsloofinstinct als reactie daarop.

In deze tijd plaatsen vrouwen zowel zichzelf als de mannen in een spagaat. Ineens moeten we die rolpatronen achter ons laten, want ouderwets. Maar tegelijkertijd verwachten ingesleten instincten gedrag volgens die rolpatronen.

Zoals ik hierboven aangaf: Oost-Europese vrouwen vinden gevoelig gedrag van mannen walgelijk. Nederlandse vrouwen waarderen het meer, maar ze geilen er niet bepaald op. Lief zijn betekent vooral een ticket tot de friendzone. De erogene zone is ver verwijderd....

Moet je dan een hork zijn? Nee, natuurlijk niet. Zoals zoveel in het leven is ook dit een kwestie van balans. Wees lief genoeg, maar wees ook een leider in het contact. Dat wil niet zeggen dat jij bepaalt wat zij doet, maar gewoon: wees de kartrekker.
Geldwolven zijn het 🤣🤣🤣
Ook dat,ja. Materialistisch en op status van de partner gesteld. En ook dat komt uit dat traditionele man/vrouw-beeld voort.

Vrouwen die thuis nog een man hebben vertrouw ik al niet.En natuurlijk, een gratis wip of twee zou ik niet afslaan. Maar meer ook niet. Voordat je het weet ben je hoofdsponsor van zon slavisch mokkeltje en krijg je ook nog gevoelens.
Been there. Done that

Terug
Bovenaan Onderaan