Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit kan nooit kwaad. Denk dat het goed is dat je alles wat gebeurt is achter je laat. Wat gebeurt is daar kan je toch niets meer aandoen. Richt je op de toekomst. Gesprekken (met een professional) kunnen daarbij helpen.Dank voor de reacties, ik ga denk ik toch maar hulp zoeken… wist t ergens wel: dat continue willen afwisselen van dames en mezelf isoleren en thuis geen tv willen kopen en sommige kamers hebben niet eens verlichting eerlijk gezegd.
Nja lang verhaal kort, door de berichten hierboven ben ik toch gaan realiseren dat t goed is als ik met iemand ga praten , al is t 1 a 2 keer
Zonder nou direct een hele psychoanalyse te willen maken, schieten mij twee zaken door mijn hoofd:Hi gasten,
k ben benieuwd of er meer mannen zijn die, net als ik, regelmatig dvps bezoeken en zich toch af en toe eenzaam voelen.
Zelf ben ik vrijgezel en bezoek ik wekelijks een dvp.
Ondanks het plezier en de afleiding die dat geeft, merk ik dat ik savonds in bed soms alsnog een leeg gevoel heb.
Ik kom uit een lange relatie en heb nog steeds de gewoonte om met mijn tweede kussen te slapen: ik houd 'm vast alsof het iemand is, en pas dan lukt het me echt om in slaap te vallen
.
Het voelt soms alsof er toch een stukje echte intimiteit ontbreekt, zelfs als ik op 1 avond twee dvp's heb bezocht.
Ik vraag me daarom af of anderen dit herkennen.
Is dit een tijdelijke leegte die vanzelf weer zakt, of hebben jullie dit ook weleens gehad?
En hoe gaan jullie om met die momenten van eenzaamheid?
Voor mij helpt sporten bijvoorbeeld heel goed.
Tijdens bezoeken ben ik meestal vrij zakelijk en voel ik geen behoefte om te praten: deels omdat ik besef dat het voor hen gewoon werk is.
Ik had laatst zelfs een leuke Tinder date die echt interesse in me had, maar om de een of andere reden lukte het me niet om daar iets mee op te bouwen.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Net hetzelfde. Ik kan elke dag een tinder date hebben als ik wil maar geen zin om zoveel moeite te doen om haar in bed te krijgen en dan kies ik de makkelijkste weg van de dvpHi gasten,
k ben benieuwd of er meer mannen zijn die, net als ik, regelmatig dvps bezoeken en zich toch af en toe eenzaam voelen.
Zelf ben ik vrijgezel en bezoek ik wekelijks een dvp.
Ondanks het plezier en de afleiding die dat geeft, merk ik dat ik savonds in bed soms alsnog een leeg gevoel heb.
Ik kom uit een lange relatie en heb nog steeds de gewoonte om met mijn tweede kussen te slapen: ik houd 'm vast alsof het iemand is, en pas dan lukt het me echt om in slaap te vallen
.
Het voelt soms alsof er toch een stukje echte intimiteit ontbreekt, zelfs als ik op 1 avond twee dvp's heb bezocht.
Ik vraag me daarom af of anderen dit herkennen.
Is dit een tijdelijke leegte die vanzelf weer zakt, of hebben jullie dit ook weleens gehad?
En hoe gaan jullie om met die momenten van eenzaamheid?
Voor mij helpt sporten bijvoorbeeld heel goed.
Tijdens bezoeken ben ik meestal vrij zakelijk en voel ik geen behoefte om te praten: deels omdat ik besef dat het voor hen gewoon werk is.
Ik had laatst zelfs een leuke Tinder date die echt interesse in me had, maar om de een of andere reden lukte het me niet om daar iets mee op te bouwen.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.