Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit kan nooit kwaad. Denk dat het goed is dat je alles wat gebeurt is achter je laat. Wat gebeurt is daar kan je toch niets meer aandoen. Richt je op de toekomst. Gesprekken (met een professional) kunnen daarbij helpen.Dank voor de reacties, ik ga denk ik toch maar hulp zoeken… wist t ergens wel: dat continue willen afwisselen van dames en mezelf isoleren en thuis geen tv willen kopen en sommige kamers hebben niet eens verlichting eerlijk gezegd.
Nja lang verhaal kort, door de berichten hierboven ben ik toch gaan realiseren dat t goed is als ik met iemand ga praten , al is t 1 a 2 keer
Zonder nou direct een hele psychoanalyse te willen maken, schieten mij twee zaken door mijn hoofd:Hi gasten,
k ben benieuwd of er meer mannen zijn die, net als ik, regelmatig dvps bezoeken en zich toch af en toe eenzaam voelen.
Zelf ben ik vrijgezel en bezoek ik wekelijks een dvp.
Ondanks het plezier en de afleiding die dat geeft, merk ik dat ik savonds in bed soms alsnog een leeg gevoel heb.
Ik kom uit een lange relatie en heb nog steeds de gewoonte om met mijn tweede kussen te slapen: ik houd 'm vast alsof het iemand is, en pas dan lukt het me echt om in slaap te vallen
.
Het voelt soms alsof er toch een stukje echte intimiteit ontbreekt, zelfs als ik op 1 avond twee dvp's heb bezocht.
Ik vraag me daarom af of anderen dit herkennen.
Is dit een tijdelijke leegte die vanzelf weer zakt, of hebben jullie dit ook weleens gehad?
En hoe gaan jullie om met die momenten van eenzaamheid?
Voor mij helpt sporten bijvoorbeeld heel goed.
Tijdens bezoeken ben ik meestal vrij zakelijk en voel ik geen behoefte om te praten: deels omdat ik besef dat het voor hen gewoon werk is.
Ik had laatst zelfs een leuke Tinder date die echt interesse in me had, maar om de een of andere reden lukte het me niet om daar iets mee op te bouwen.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Net hetzelfde. Ik kan elke dag een tinder date hebben als ik wil maar geen zin om zoveel moeite te doen om haar in bed te krijgen en dan kies ik de makkelijkste weg van de dvpHi gasten,
k ben benieuwd of er meer mannen zijn die, net als ik, regelmatig dvps bezoeken en zich toch af en toe eenzaam voelen.
Ondanks het plezier en de afleiding die dat geeft, merk ik dat ik savonds in bed soms alsnog een leeg gevoel heb.
Ik kom uit een lange relatie en heb nog steeds de gewoonte om met mijn tweede kussen te slapen: ik houd 'm vast alsof het iemand is, en pas dan lukt het me echt om in slaap te vallen
.
Het voelt soms alsof er toch een stukje echte intimiteit ontbreekt, zelfs als ik op 1 avond twee dvp's heb bezocht.
Is dit een tijdelijke leegte die vanzelf weer zakt, of hebben jullie dit ook weleens gehad?
Tijdens bezoeken ben ik meestal vrij zakelijk en voel ik geen behoefte om te praten: deels omdat ik besef dat het voor hen gewoon werk is.
Ik had laatst zelfs een leuke Tinder date die echt interesse in me had, maar om de een of andere reden lukte het me niet om daar iets mee op te bouwen.
Kan sowieso nooit kwaad. Toen mijn relatie op de klippen liep, ook een paar sessies met een psycholoog gehad. Het praten luchtte op, en kreeg ook een stukje inzicht. Werd/wordt ook vergoed als je aanvullend verzekerd bent.Nja lang verhaal kort, door de berichten hierboven ben ik toch gaan realiseren dat t goed is als ik met iemand ga praten , al is t 1 a 2 keer
Hoe krijg je dat voor elkaar, elke dag een tinder date? Wat zet je op je profiel?Net hetzelfde. Ik kan elke dag een tinder date hebben als ik wil maar geen zin om zoveel moeite te doen om haar in bed te krijgen en dan kies ik de makkelijkste weg van de dvp
1% van de mannen word gematched met 99% van de vrouwen. De andere 99% van de mannen moet het doen met 1% van de vrouwen. Natuurlijk kloppen de percentages niet, het gaat om het idee hoe het hele matchen werkt.Hoe krijg je dat voor elkaar, elke dag een tinder date? Wat zet je op je profiel?
Of 99% van de vrouwen liked dezelfde 1% mannen.1% van de mannen word gematched met 99% van de vrouwen. De andere 99% van de mannen moet het doen met 1% van de vrouwen. Natuurlijk kloppen de percentages niet, het gaat om het idee hoe het hele matchen werkt.
Als ik een tinder account online zet heb ik op een week tijd een 100 tal likes. Ik wil niet opscheppen ben niet lelijk maar toch al rond de 50. Als je dan je leeftijden 30-60 zet en afstand 100 km ofzo en je liked gewoon alle vrouwen hoe lelijk ook, heb je heus een paar matchen per dag. Heb al heel vaak kunnen afspreken maar dan denk ik: al die moeite en kans is klein dat je sex hebt want heel veel vrouwen op die leeftijd willen enkel serieus. Bij de jeugd is dit anders. Die gebruiken tinder voor sex .... Nog een leuk detail. Een vrouwelijke collega op mijn werk die er heel goed uitziet had 5000 likes op 3 dagen... Moet je niet vragen hoeveel mannen op tinder zitten en wij als man moeten tevreden zijn met de mindere dames. Dan bezoek ik wel een dvp . Want als je moet daten kan de man meestal ook nog eens betalen. Vroeger betaalde ik een etentje en al . Zo gek ben ik niet meerHoe krijg je dat voor elkaar, elke dag een tinder date? Wat zet je op je profiel?
Hoe zit het met iemand die in de leeftijdscategorie 20-30 valt?Als ik een tinder account online zet heb ik op een week tijd een 100 tal likes. Ik wil niet opscheppen ben niet lelijk maar toch al rond de 50. Als je dan je leeftijden 30-60 zet en afstand 100 km ofzo en je liked gewoon alle vrouwen hoe lelijk ook, heb je heus een paar matchen per dag. Heb al heel vaak kunnen afspreken maar dan denk ik: al die moeite en kans is klein dat je sex hebt want heel veel vrouwen op die leeftijd willen enkel serieus. Bij de jeugd is dit anders. Die gebruiken tinder voor sex .... Nog een leuk detail. Een vrouwelijke collega op mijn werk die er heel goed uitziet had 5000 likes op 3 dagen... Moet je niet vragen hoeveel mannen op tinder zitten en wij als man moeten tevreden zijn met de mindere dames. Dan bezoek ik wel een dvp . Want als je moet daten kan de man meestal ook nog eens betalen. Vroeger betaalde ik een etentje en al . Zo gek ben ik niet meer
Als je er goed uitziet ga je daar veel sex hebben. Zeker wetenHoe zit het met iemand die in de leeftijdscategorie 20-30 valt?
Tinder moet je ver weg van blijven de meeste vrouwen daar zijn aandachtzoekers daar vind je geen relatiemateriaal. Verder is die hele app gemaakt om je meer te laten betalen. Je kunt beter naar de markt gaan en daar ergens een praatje met een vrouw maken.Als tegenwicht: ik zit af en aan vier jaar op Tinder. Twee keer een first date gehad wat niet verder ging. Een handvol chats waarbij ik binnen een dag of twee geghost werd. Verder geen enkele like, laat staan een match.
Ik wil geen relatiemateriaal. Ik wil neukenTinder moet je ver weg van blijven de meeste vrouwen daar zijn aandachtzoekers daar vind je geen relatiemateriaal. Verder is die hele app gemaakt om je meer te laten betalen. Je kunt beter naar de markt gaan en daar ergens een praatje met een vrouw maken.
Dan heb je de app waarschijnlijk net als ik verkeerd begrepen. Ik dacht ook dat ook dat het de bedoeling was dat je de profielen echt moest lezen en dan na uren lang dimdammen een weloverwogen beslissing moest nemen over welke kant je haar op zou swipen. Desnoods nog een nachtje over slapen.Als tegenwicht: ik zit af en aan vier jaar op Tinder. Twee keer een first date gehad wat niet verder ging. Een handvol chats waarbij ik binnen een dag of twee geghost werd. Verder geen enkele like, laat staan een match.
Dit is voor mij heel herkenbaar. Ook ik kom uit een lange relatie. Een bezoek aan een DVP is heerlijk. Ik ga wel het gesprek aan en vind het ook belangrijk en fijn om na het neuken nog even lekker samen te liggen en te kletsen. Probeert het maar eens. Er zitten echt leuke dames bij. Ik ga dan voldaan naar huis. Maar thuis wacht inderdaad de leegte die kunnen de DVP's niet opvullen. Dan moet je een relatie aangaan. Daar ben ik t even nog niet aan toe zelf maar dat gaat wel komen denk ik. Voor nu zijn de DVP's voor mij heerlijk. De ultieme kick soms als ze echt mooi zijn. En dat zijn ze soms. Maar ik ga wel wekelijks en dat kost wel klauwen met geld. Minder vaak gaan dat gaat niet het is echt verslavend. Voor de rest sport ik veel. En eerlijk, door de DVP's doe ik toch meer mijn best met sporten. Je wilt er toch goed en verzorgd uitzien als je een dame bezoekt en als ik dan een compliment krijg dat ik er goed uitzie dat is goed voor het vertrouwen en dat neem ik mee met sporten. Ik zou niet op tinder gaan. Met boodschappen doen kun je heel makkelijk contact leggen met vrouwen. Begin gewoon over de boodschappen die ze pakt. Altijd lekker he spaghetti of zoiets. Gewoon doen, fuck it. Is ze al getrouwd jammer dan, en zo nee volgende keer zie je haar weer en zo ineens heb je een date. Als je echt eenzaam bent zou ik wel iemand professioneel zoeken om mee te praten. Schaam je vooral niet. Gewoon doen man.Hi gasten,
.
Alleen 99% van vrouwen mikt op de 1% knapste mannen. Statistisch is de kans op seks via tinder als man dan toch heel klein?Als je er goed uitziet ga je daar veel sex hebben. Zeker weten