Eenzaamheid ondanks dvp-bezoeken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met een relatie halveer je je rust en vrijheid..... En verdubbel je je gezeik aan je kop😱 een wijze oude man zei mij ooit: theodorus.... Waarom denk jij dat gemiddeld vrouwen ouder worden dan mannen....... Ik had geen flauw idee🤷🏻 en toen zei hij ..... Dat komt omdat ze geen vrouw hebben 🤣
Toch leven single mannen gemiddeld korter dan mannen die in een relatie zitten. Blijkbaar is eenzaamheid niet heel gezond voor een man. Een vrouw kan ook heel veel steun bieden aan een man zeker als er wederzijdse begrip is tussen de twee.

Laatst bewerkt:
Hahaha tjaaa...maar als je single bent zoals ik, dan verlang je wel weer naar een relatie hoor... ik mis het samen zijn... samen netflix kijken.... die nieuwe serie van P.diddy bijvoorbeeld waar iedereen het over heeft die 50 cent heeft uitgebracht als een soortvan wraak omdat p.diddy 50 cent meevroeg om te shoppen en zijn persoonlijke fotograaf niet goed betaalde die hem 24/7 filmde.... die zou ik bv echt graag willen zien maar gaat lastig zonder tv en vriendin... Maar aan de andere kant, kan ik nu niet gekwetst worden ... jeeejjj :love:

Ik had trouwens niet gedachtt dat er zoveel reacties zouden komen op dit topic...

Terug
Bovenaan Onderaan