Johnny Walk
Forumfiel
IEdere vrouw is weer anders
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet in Zweden. Daar zijn juist de mannen Anders.IEdere vrouw is weer anders
Toch leven single mannen gemiddeld korter dan mannen die in een relatie zitten. Blijkbaar is eenzaamheid niet heel gezond voor een man. Een vrouw kan ook heel veel steun bieden aan een man zeker als er wederzijdse begrip is tussen de twee.Met een relatie halveer je je rust en vrijheid..... En verdubbel je je gezeik aan je kopeen wijze oude man zei mij ooit: theodorus.... Waarom denk jij dat gemiddeld vrouwen ouder worden dan mannen....... Ik had geen flauw idee
en toen zei hij ..... Dat komt omdat ze geen vrouw hebben
![]()
Die TV moet toch te regelen zijn of kijk op je computer of smartphone....maar gaat lastig zonder tv ...
Ik had trouwens niet gedacht dat er zoveel reacties zouden komen op dit topic...
Als klassieke toogpraat kan dat wel tellen natuurlijk.Met een relatie halveer je je rust en vrijheid..... En verdubbel je je gezeik aan je kopeen wijze oude man zei mij ooit: theodorus.... Waarom denk jij dat gemiddeld vrouwen ouder worden dan mannen....... Ik had geen flauw idee
![]()
De verpakking is anders iddIEdere vrouw is weer anders
Met een relatie halveer je je rust en vrijheid..... En verdubbel je je gezeik aan je kopeen wijze oude man zei mij ooit: theodorus.... Waarom denk jij dat gemiddeld vrouwen ouder worden dan mannen....... Ik had geen flauw idee
![]()
Heel simpel: een vrouw in je buurt belt de ambulance als je thuis van de trap bent gelazerd of een hartaanval krijgt. Als je alleen thuis bent en je hebt je telefoon niet bij de hand, wordt het lastig.Toch leven single mannen gemiddeld korter dan mannen die in een relatie zitten. Blijkbaar is eenzaamheid niet heel gezond voor een man. Een vrouw kan ook heel veel steun bieden aan een man zeker als er wederzijdse begrip is tussen de twee.
mijn quality time als single is vele malen beter dan toen ik nog getrouwd was. Dat het mogelijk iets korter duurt word ruimschoots gecompenseerd.Toch leven single mannen gemiddeld korter dan mannen die in een relatie zitten. Blijkbaar is eenzaamheid niet heel gezond voor een man. Een vrouw kan ook heel veel steun bieden aan een man zeker als er wederzijdse begrip is tussen de twee.
Qua karakter etc ookDe verpakking is anders idd
Vrouwen zorgen beter voor zichzelf en ik denk dat de partner daar automatisch op meelift.Heel simpel: een vrouw in je buurt belt de ambulance als je thuis van de trap bent gelazerd of een hartaanval krijgt. Als je alleen thuis bent en je hebt je telefoon niet bij de hand, wordt het lastig.
Da's een legende die allang doorprikt is .Vrouwen zorgen beter voor zichzelf
Volgens Trouw ligt het voor een deel zeker wel aan een gezondere levenstijl.Da's een legende die allang doorprikt is .

100%: vrouwen worden keihard beoordeeld op hun uiterlijkk waardoor ze gezondere lifestyle hebben. Wijs jij je collega Kees erop dat die bv meer moet lopen en minder bier moet drinken? Nee wij mannen komen weg met een buikje terwijl vrouwen dat echt niet geil vinden maar vrouwen die dik zijn, krijgen over t algemeen veeeeel minder aandacht en worden beschouwd/ uitgelachen/ hard toegesproken enz, btje hetzelfde als een man zonder geldVolgens Trouw ligt het voor een deel zeker wel aan een gezondere levenstijl.
![]()
Waarom worden vrouwen ouder dan mannen?
Vrouwen leven gemiddeld bijna drie jaar langer dan mannen. Hoe kan dat?www.trouw.nl
Bekijk bijlage 424652
Vandaar het bloeiende topic over erectiepillen op dit forumMannen worden ook ouder....