Eenzaamheid ondanks dvp-bezoeken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu ga ik enkel nog maar voor deze die mij echt interesseren, buiten the league of niet.
Out of the league, te hoog, te laag, ik volg je, we zouden moeten in de juiste veivers vissen, maar liefde is niet hetzelfde als studeren, werken of sporten.
En hoe definieer je dan die 'league'??? Moet het in het Engels, om een beetje beter te klinken? Ik denk dat je het over 'klasse' hebt. Klasse kan ook intellectueel zijn, bv mensen die het woord "vijver" correct kunnen schrijven :LOL: maar het kan evengoed geassocieerd worden met een manier van denken en leven, zoals bv niet uitpakken met het woord 'liefde' als je het hebt over pretseks. En tenslotte bepalen veel dvp's blijkbaar zelf hun beoogde klasse met hun prijskaartje.

Mijn vraag is nu, binnen dit topic: wat heeft die league te maken met een eventueel gevoel van eenzaamheid bij een dvp-bezoeker?

Is mijn opmerking nu 'out of your league' of toch weer niet? LOL

En hoe definieer je dan die 'league'??? Moet het in het Engels, om een beetje beter te klinken? Ik denk dat je het over 'klasse' hebt. Klasse kan ook intellectueel zijn, bv mensen die het woord "vijver" correct kunnen schrijven :LOL: maar het kan evengoed geassocieerd worden met een manier van denken en leven, zoals bv niet uitpakken met het woord 'liefde' als je het hebt over pretseks. En tenslotte bepalen veel dvp's blijkbaar zelf hun beoogde klasse met hun prijskaartje.

Mijn vraag is nu, binnen dit topic: wat heeft die league te maken met een eventueel gevoel van eenzaamheid bij een dvp-bezoeker?

Is mijn opmerking nu 'out of your league' of toch weer niet? LOL
Ik ga een standbeeld voor u bouwen 😛

Ik kreeg zelf ook amper matches hoewel ik mijn profiel en foto's heb laten opstellen door vriendinnen en ik op een avond café makkelijk met vijf vrouwen in gesprek raak.
kwaliteit boven kwantiteit. Hoe vaak mannen wel alles rechts swipen om naar keuze te hebben. Je hebt jezelf en de ander ermee als je het niet serieus neemt.
Maar als je zo veel aanspraak hebt in een café, dan is dat toch DE plaats voor jou om liefde te vinden?
Probleem is wel dat de minder gegeerde vrouwen vaak even hoge eisen hebben als de gegeerde.
wat zijn deze hoge eisen?
En dat veel vrouwen aftesten of je het wel meent. Als ik echt een dame bewonder, kom ik daar doorheen. Wanneer ik compromissen sluit, voelen ze dat en werkt het gewoon niet.Ik heb ooit een fantastische vrouw mislopen omdat ik op dat moment voor ene ging die een compromis was.
je hebt het hier nog steeds om alleen uiterlijk. Leer iemand eerst bewonderen voor de binnenkant. Dan is er geen compromis meer nodig. Ik zou woest worden als iemand zo over mij sprak als jij doet over deze vrouwen.
en wie zegt dat die "fantastische vrouw" wel voor jou was gegaan?

Ik heb het toen afgesloten om voluit voor de andere te kunnen gaan, maar de eerste heeft stokken in de wielen gestoken.
Nee, dat deed je zelf door iemand zo te behandelen. Je hebt iemand bespeeld. Genomen bij gebrek aan beter en toen beter toch wel lonkte alles afgekapt.
Nu ga ik enkel nog maar voor deze die mij echt interesseren, buiten the league of niet.
Out of the league, te hoog, te laag, ik volg je, we zouden moeten in de juiste veivers vissen, maar liefde is niet hetzelfde als studeren, werken of sporten. .
Dat wat je beschrijft is dus geen liefde, maar lust en ego.
Je hebt er echt niets van begrepen.

Bijlagen

• IMG_5426.png
    IMG_5426.png
    378,8 KB · Weergaven: 19
kwaliteit boven kwantiteit. Hoe vaak mannen wel alles rechts swipen om naar keuze te hebben. Je hebt jezelf en de ander ermee als je het niet serieus neemt.
Maar als je zo veel aanspraak hebt in een café, dan is dat toch DE plaats voor jou om liefde te vinden?

wat zijn deze hoge eisen?

je hebt het hier nog steeds om alleen uiterlijk. Leer iemand eerst bewonderen voor de binnenkant. Dan is er geen compromis meer nodig. Ik zou woest worden als iemand zo over mij sprak als jij doet over deze vrouwen.
en wie zegt dat die "fantastische vrouw" wel voor jou was gegaan?

Nee, dat deed je zelf door iemand zo te behandelen. Je hebt iemand bespeeld. Genomen bij gebrek aan beter en toen beter toch wel lonkte alles afgekapt.

Dat wat je beschrijft is dus geen liefde, maar lust en ego.
Je hebt er echt niets van begrepen.
Een café is, voor mij althans, met voorsprong de meest succesvolle weg.

Veel moeite doen, diep gaan en materialistische eisen.

Ik heb inderdaad iemand bespeeld, maar haar aan het lijntje houden en de andere proberen was pas echt verwerpelijk geweest.
Ik heb geen idee of ze wel voor me was gegaan, maar ik was dermate overtuigd dat ik er de eerste voor liet.

Ja je hebt zeker een punt, uiterlijk speelt veel mee.

Maar dit deed je in zekere zin ook.
Je ging wat met haar aan zonder er vol voor te gaan tot er iets beters voorbij kwam.
Inderdaad. En ik heb dat in het verleden nog gedaan. Ik ging voor vrouwen die me niet volledig interesseerden omdat ik vaak de kritiek kreeg te hoog te mikken. En ik dacht dat ik dan op termijn ook wel gevoelens zou ontwikkelen. Zeer fout. En nu wil ik dat niet meer doen.

100%: vrouwen worden keihard beoordeeld op hun uiterlijkk waardoor ze gezondere lifestyle hebben. Wijs jij je collega Kees erop dat die bv meer moet lopen en minder bier moet drinken? Nee wij mannen komen weg met een buikje terwijl vrouwen dat echt niet geil vinden maar vrouwen die dik zijn, krijgen over t algemeen veeeeel minder aandacht en worden beschouwd/ uitgelachen/ hard toegesproken enz, btje hetzelfde als een man zonder geld
vrouwen vinden mannen met een buikje inderdaad niet geil... gelukkig zijn er volop dames te vinden die tegen een kleine vergoeding je opeens toch heel geil vinden.

vrouwen vinden mannen met een buikje inderdaad niet geil... gelukkig zijn er volop dames te vinden die tegen een kleine vergoeding je opeens toch heel geil vinden.
Hahah ja ik ken het 😁 ik heb een enorme pens, en enorm kunstgebit waar een paard jaloers op is 😁😁😁😁 en sommige beweren mij lekker te vinden 🤔

Wat een goede manier is om de vetopslag te beperken voor je pens is dus door na je maaltijd, even flink te gaan lopen. Insuline aanmaak wordt daarmee een stuk verminderd en je verteert direct je eten. Vooral voor mensen met een pens is dat goed en dit bedoel ik goed jongens want ik was ook eerst een beetje te zwaar en het is niet makkelijk om af te vallen, dat weet ik nog

Goede tip! Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. In shape komen om zo aantrekkelijk mogelijk te blijven voor de meiden en om zo lang mogelijk van deze hobby te kunnen genieten. Letterlijk, want je conditie zal ook verbeteren dus dan zul je niet na 2 minuten al hijgend naast de dame liggen.

Juistt! Slank zijn is voor veel dames echt belangrijk en dat zullen ze nooit toegeven want wij zijn de klanten en ze willen ons niet beledigen maar het is gewoon een feit als je t mij vraagt. En ik had dus ook een buikje en weet nog hoe verrek lastig t was om al die buikvet te verbranden, maar veel lopen doe ik nog steeds. Vooral doordat ik de wetenschap achter gewichtstoename beter begrijp: het heeft veel te maken met insuline-aanmaak en die kan je gewoon beinvloeden. Ook op lege maag lopen werkt goed! En vasten!

Ik heb hier zelf een topic over gemaakt:

Jaaa zeker! Maar toch niet genoeg voor de onderbuikspieren. Daarvoor doe ik een oefening waarbij ik lig met een handdoekje onder mn onderrug en dan de benen naar mn borstkast en dan weer strekken. Helaas bestaat er geen standje waarmee ik mn onderbuikspieren kan trainen en hem voel branden haha… op tempo neuken is wel een goeie cardio-workout maar dan wel langer dan 5 min, probeer maar eens op je hoogste niveau zo'n 10 min door te stoten, nou dat lukt me conditioneel wel maar ik kom dan echt veels te snel klaar op mn hardste-neuk tempo mja ik spaar ook alles op voordat ik naar een dvp ga haha

Buikspier trainen duurt heel lang, voeding is belangrijker en bij een sexwerker juist geld, respectven schoon lichasm want ze werken en zitten er niet voor hun lust
GS Fitnessbank 6-in-1 – Halterbank en Buikspierbank met Weerstandsbanden | Dealdonkey https://share.google/7JPNpmiAJNo3fwYS7

Het duurt lang idd, maar met alleen goede voeding krijg je geen gespierde buik.
Weet trouwens niet of dit een goed apparaat is, maar ik heb zoiets vergelijkbaars

maar het is gewoon een feit als je t mij vraagt.
Een feit is een uitspraak die objectief waar of onwaar is en bewezen en gecontroleerd kan worden. Het is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, bijvoorbeeld door zintuiglijke waarneming of meting. In tegenstelling tot een mening, die een persoonlijke overtuiging is, staat een feit los van iemands gevoelens of meningen.

Ik kan niets vinden over een onderzoek bij de dames over hoeveel procent er liever een six-pack als klant hebben, dus is het waarschijnlijk geen feit.

Sommige onderzoeken suggereren dat de "dad bod" aantrekkelijk wordt gevonden omdat het wordt geassocieerd met eigenschappen als zorgzaamheid, vriendelijkheid en zelfvertrouwen. (dad bod, niet alles meer zo strak, klein buikje)

Dit doet overigens niks af dat ik het top vind dat je goed bezig bent met je gezondheid en je lichaam.

Ik denk dat de dames, vriendelijkheid, respect en hygiene belangrijker vinden dan wel of geen buikje.

Dames hebben liever een schone man met respect. Vaak hoor ik dat gespierde gasten niet vriendelijk zijn of denken dat ze alles zijn of ze voelen zich er lichamelijk juist meer onzeker bij en zijn ze beetje hun machtsgevoel kwijt

Nee el nino heeft gelijk! Kijk ze doen de mannen die ze minder aantrekkelijk vinden ook, maar ze genieten mee als ze je aantrekkelijk vinden. Ik heb het verschil zelf ondervonden toen ik minder fit was vs nu. Ik word serieus anders behandeld. En dan kan je denken nee dat komt omdat je je beter voelt over jezelf. Nee, ik word serieus anders behandeld en maak vaker mee dat een dvp geiler doet tegen me, en krijg vaker complimenten enz, dus 100% eens met @el niño mimado!

Wij oordelen de dames over hun uiterlijk maar Gues what? Zij genieten ook van het uiterlijk van een man en hoe fitter, hoe geiler. Makes sense! Zelf geil ik knetterhard op een fitte dame, niet normaal. Het is niet alleen de discipline voor gezond eten wat ik aantrekkelijk vind maar het oogt gewoon sexier! En ja dat is oneerlijk voor de dames die niet elke dag sporten en graag veel pasta eten. Maar de wereld is ook niet eerlijk, waarheid is vaak snoeihard

Laatst bewerkt:
Zou je verbazen nog hoe makkelijk het is om zogenaamd above your league te daten.
Vaak wordt de mooiste dame in een groep met vrouwen niet aangesproken omdat ze "te mooi" is.

Ik heb gemerkt dat er 2 grofweg 2 typen vrouwen hierin zijn bij die echt super mooie vrouwen.
Een groep die een beetje arrogant is en iedereen afwijst en denkt kijk mij eens mooi zijn.
En een groep met echt mooie meiden die blij zijn dat ze wel worden aangesproken een keer.
Ik heb het dan over in het gewone dagelijkse leven. Niet online.

In de 2e groep kun je best contact krijgen met hele mooie vrouwen. Of ze echt above your league zijn hoor je trouwens pas als ze hun mond open doen. Er zijn er velen super mooi maar voor mij als persoon totaal oninteressant.

Veel vrouwen (niet allemaal) kijken vaak wel net iets verder dan uiterlijk. Humor, optimisme en waarschijnlijk geld zijn voor vrouwen ook erg belangrijk naast het uiterlijk van een man.

, maar ze genieten mee als ze je aantrekkelijk vinden. Ik heb het verschil zelf ondervonden toen ik minder fit was vs nu. Ik word serieus anders behandeld.
Ik ben altijd fit geweest en nog, maar ik ga als ik dvp bezoek voor een goed half uur of langer.
Zonder enige vorm van " meer". Gaat de deur dicht is het over, op eentje na..
Sommigen zullen misschien wel ff genieten maar niet continu of dagelijks als er per dag een elftal op bezoek komt.

Terug
Bovenaan Onderaan