Eenzaamheid ondanks dvp-bezoeken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar ze genieten mee als ze je aantrekkelijk vinden.
Die bewering pas perfect bij het tijdstip van vandaag: de avond net voor de nacht dat Sinterklaas gaat komen. :LOL:
Ik heb het verschil zelf ondervonden toen ik minder fit was vs nu. Ik word serieus anders behandeld.
Iemand die niet fit is en niet goed uit de voeten kan, wordt noodgedwongen anders behandeld.
En dan kan je denken nee dat komt omdat je je beter voelt over jezelf. Nee, ik word serieus anders behandeld en maak vaker mee dat een dvp geiler doet tegen me,
Je zegt het goed: geiler DOET geiler. Het is een mooi stukje acteerwerk dat dames aan hun klanten leveren. Respect daarvoor. Niet iedereen kan dat.
en krijg vaker complimenten enz, dus 100% eens met @el niño mimado!
Die complimenten zijn inbegrepen in de prijs die je betaalt.
Wij oordelen de dames over hun uiterlijk maar Gues what? Zij genieten ook van het uiterlijk van een man en hoe fitter, hoe geiler. Makes sense!
Vooral de fitheid van je portemonnee is erg belangrijk. En uiteraard, size DOES matter. De size van die portemonnee dus. Wanneer ga je inzien dat dvp's een job doen?
Zelf geil ik knetterhard op een fitte dame, niet normaal.
Jij geilt knetterhard, dat wil ik best geloven want iemand die niet op een dame zou geilen, betaalt daar ook geen geld aan.
En ja dat is oneerlijk voor de dames die niet elke dag sporten en graag veel pasta eten. Maar de wereld is ook niet eerlijk, waarheid is vaak snoeihard
De waarheid is inderdaad vaak snoeihard... Daarom misschien dan toch maar blijven geloven in Sinterklaas.

Dus: ja, ze komen klaar en ze genieten van jouw voortreffelijke conditie en prestaties. En als je buiten bent, komt de volgende er aan. Terwijl jij nog loopt te zweven, ligt de volgende haar al te krikken. De zalige roes die je na een dvp-bezoek mee naar huis neemt, is een bewijs dat je voortreffelijke dvp's weet uit te kiezen. Die erg goed zijn in hun job. Maar het blijft wel een job.

Ik ben altijd fit geweest en nog, maar ik ga als ik dvp bezoek voor een goed half uur of langer.
Zonder enige vorm van " meer". Gaat de deur dicht is het over, op eentje na..
Sommigen zullen misschien wel ff genieten maar niet continu of dagelijks als er per dag een elftal op bezoek komt.
Daar geef ik je zeker gelijk in! Ik geloof ook niet dat een dame 8 uur per dag seksueel kan genieten al ben je een griekse god in bed. Maar de boodschap dat een dvp een fitte man over een man met een dikke pens kiest, is wat mij betreft overduidelijk aanwezig

Daar geef ik je zeker gelijk in! Ik geloof ook niet dat een dame 8 uur per dag seksueel kan genieten al ben je een griekse god in bed. Maar de boodschap dat een dvp een fitte man over een man met een dikke pens kiest, is wat mij betreft overduidelijk aanwezig
Ook niet 3x per dag 5 dagen in de week met mannen die ze zelf prive nooit zou uitzoeken....

Ja oke prima miss zit ik ernaast en is het zoals een aantal van jullie zeggen. Ik kan alleen maar spreken vanuit mijn ervaring en het is echt niet zo dat elke dvp waarmee ik het dan heb gedaan, mij de indruk gaf dat ze mij ook prive zou neuken. Wat ik wel heb gemerkt is dat ik beter behandeld word nu ik fitter ben. Meer niet. En ik gun een ieder die ervaring waarbij je lichaam fitter wordt! Is hoe dan ook goed. Fijn weekend alvast aan een ieder die dit leest👊🏻

Ik ken een dvp die prefereert zelfs oudere mannen, omdat die jongeren alleen maar prestatiegericht willen neuken. Ikzelf wil ook nooit vroegtijdig het schot lossen. Dat resulteert dat ze het dan minder fijn vind en soms pijn ervaart. Dan kom je in een situatie waarbij het dan kan gaan uitmonden in 50% small talk en de andere helft wat sport en spel.
Gelukkig zijn wij mensen allen verschillend en winkel je verder op het WWW.

Terug
Bovenaan Onderaan