dickdebock
Meubelstuk
Die bewering pas perfect bij het tijdstip van vandaag: de avond net voor de nacht dat Sinterklaas gaat komen.maar ze genieten mee als ze je aantrekkelijk vinden.
Iemand die niet fit is en niet goed uit de voeten kan, wordt noodgedwongen anders behandeld.Ik heb het verschil zelf ondervonden toen ik minder fit was vs nu. Ik word serieus anders behandeld.
Je zegt het goed: geiler DOET geiler. Het is een mooi stukje acteerwerk dat dames aan hun klanten leveren. Respect daarvoor. Niet iedereen kan dat.En dan kan je denken nee dat komt omdat je je beter voelt over jezelf. Nee, ik word serieus anders behandeld en maak vaker mee dat een dvp geiler doet tegen me,
Die complimenten zijn inbegrepen in de prijs die je betaalt.en krijg vaker complimenten enz, dus 100% eens met @el niño mimado!
Vooral de fitheid van je portemonnee is erg belangrijk. En uiteraard, size DOES matter. De size van die portemonnee dus. Wanneer ga je inzien dat dvp's een job doen?Wij oordelen de dames over hun uiterlijk maar Gues what? Zij genieten ook van het uiterlijk van een man en hoe fitter, hoe geiler. Makes sense!
Jij geilt knetterhard, dat wil ik best geloven want iemand die niet op een dame zou geilen, betaalt daar ook geen geld aan.Zelf geil ik knetterhard op een fitte dame, niet normaal.
De waarheid is inderdaad vaak snoeihard... Daarom misschien dan toch maar blijven geloven in Sinterklaas.En ja dat is oneerlijk voor de dames die niet elke dag sporten en graag veel pasta eten. Maar de wereld is ook niet eerlijk, waarheid is vaak snoeihard
Dus: ja, ze komen klaar en ze genieten van jouw voortreffelijke conditie en prestaties. En als je buiten bent, komt de volgende er aan. Terwijl jij nog loopt te zweven, ligt de volgende haar al te krikken. De zalige roes die je na een dvp-bezoek mee naar huis neemt, is een bewijs dat je voortreffelijke dvp's weet uit te kiezen. Die erg goed zijn in hun job. Maar het blijft wel een job.