dickdebock
Meubelstuk
Hop hop naar je paddenstoel jongen. En kleef er maar een euh..eticketje op. Wat dat ook moge wezen.En opnieuw kleef je eticketten, maak je veronderstellingen en neem je zijpoortjes. Wat zit jij diep zeg.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHop hop naar je paddenstoel jongen. En kleef er maar een euh..eticketje op. Wat dat ook moge wezen.En opnieuw kleef je eticketten, maak je veronderstellingen en neem je zijpoortjes. Wat zit jij diep zeg.
Stevig onderbouwde redenatie opnieuw, maarja je kan tenminste spellen é. Kunnen "die mensen van het internet" niet. Gelukkig ben jij slim.Hop hop naar je paddenstoel jongen. En kleef er maar een euh..eticketje op. Wat dat ook moge wezen.Gelukkig blijft alles netjes on topic hier.
Ik kijk dan ook elke dag naar de website slimnaarantwerpen.beGelukkig ben jij slim.
Wie niet ? Op linkse en wokiste na dandat zal best opgaan in enkel gevallen misschien..
maar ik ken toevallig wel een neuroloog op een academisch ziekenhuis die wedstrijd bodybuilder is in de lichte klasse..
ook iemand die werkvoorbereider is bij Heijmans in de wegenbouw ,die competetief powerlifter is..
dat zijn zowat de aardigste gasten die je ooit mee gaat maken..en ook niet op hun achterhoofd gevallen..
mijn ervaring die ik heb met de dames ,zeker de Oostblokdames ,dat ze eerder een afkeer hebben van gasten die de Koran lezen..
hoogopgeleid is niet hetzelfde als slim..Gelukkig ben jij slim.