Eenzaamheid ondanks dvp-bezoeken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dat zal best opgaan in enkel gevallen misschien..
maar ik ken toevallig wel een neuroloog op een academisch ziekenhuis die wedstrijd bodybuilder is in de lichte klasse..
ook iemand die werkvoorbereider is bij Heijmans in de wegenbouw ,die competetief powerlifter is..
dat zijn zowat de aardigste gasten die je ooit mee gaat maken..en ook niet op hun achterhoofd gevallen..
mijn ervaring die ik heb met de dames ,zeker de Oostblokdames ,dat ze eerder een afkeer hebben van gasten die de Koran lezen..
Wie niet ? Op linkse en wokiste na dan

Ik las het als "meer dan bier nodig" en het eerste waar ik aan dacht is "tieten". Helaas zei je dat niet, dus waar ik aan dacht werkt dan ook niet 😢
Sluit niet uit dat na een goede monoloog van Dick, bier alleen niet voldoende is en er ook tieten langs moeten komen om terug zen te geraken! 🙈

Nooit gedacht dat deze topic zo onderhoudend kon zijn . .
Maar on topic: je lost imo niets op aan eenzaamheid met dvp bezoeken... Je bent maar een nummertje.
Beter andere hobbies zoeken en onder de mensen komen.

Alvast excuus voor de taalfouten aan (vul je naam maar in)

Als ik moest kiezen tussen een biertje drinken met richard Snep of met dickdebock dan wist ik het wel.
Hoe kan je dat nu weten? Je wist waarschijnlijk niet eens dat Dick nooit bier drinkt. :)
Ja maar dat is een lichtpuntje van ca 30 min of 1 a 2 uur als je bij haar bent, daarna knalt de eenzaamheid extra bij je binnen. Eenzaamheid moet je mijn inziens ook niet koppelen aan sex etc. Eenzaamheid heeft een diepere laag waar je dan echt aan moet werken als je daar last van hebt.
Ik heb al van bij het begin van dit topic niet goed begrepen wat eenzaamheid en pretseks met elkaar zouden te maken hebben. Als iemand betaalde contacten (al dan niet met seks) nodig hebt om je niet eenzaam te voelen, is er inderdaad iets mis met die persoon. Je kan geen vriendschap of liefde kopen. Wel seks, maar je hebt niet de hele dag seks.

Laatst bewerkt:
We blijven onszelf hier constant maar herhalen. Misschien lijden we allemaal wel aan een zekere vorm van eenzaamheid. Gezien we hier zoveel op dit forum rondhangen. Daar hoeft op zich helemaal niks mee te zijn.
Eenzame momenten komen altijd voor en horen bij het leven.

Terug
Bovenaan Onderaan