Eerste keer met shemale

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo,

Ik Ben nog nooit bij een shemale geweest, maar dit lijkt me wel erg geil en spanned. Weet iemand mss welke shemales goed zijn voor beginners? Ik wil graag van alles proberen maar wel rustig aan

Volgens mij deze

En zeker deze

Zeker geen aanrader. Ik neukte haar vriendin Nikita vast. Daar zijn hele slechte recensies over, maar toevallig klikte het wel tussen mij en Nikita. Nadat ze haar gezicht had verbouwd vond ik haar niet zo knap meer dus voor mij hield het daar op. Heb nog wel een trio gedaan met Nikita en Belen, maar dat was 3x niets. Die Belen lijkt op de foto heel vrouwelijk, maar in het echt vind ik haar niet knap. Veel vlekken in het gezicht vermoedelijk waar ooit baardgroei zat. En haar reet is gewoon niet lekker om te neuken. Het prikte ook een beetje door terug groeiend haar. Alle klanten van Nikita klaagde over Belen bij Nikita, die zelf al een slechte naam heeft. Denk dat dat een hoop duidelijk maakt toch? 😅
Wie is die Nikita, waar kan ik haar vinden ?

Deze; https://www.kinky.nl/advertenties/9896049-nikkita

Thai -Colombian beweert ze. My arse; ze is Philippina en bij Philipinas (v/x), moet je gewoon bij wegblijven, slechte service, je wordt belazerd waar je bij staat, of zelfs beide.
Duidelijk taal. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Thais, zijn vaak vriendelijk en weten de juiste plek te vinden.
Helaas weinig wisselend aanbod in Nederland. Ook niet altijd makkelijk te vinden,soms zit er eentje bij een massagesalon verstopt.

Een jaar geleden heb ik al eens iets geschreven over Angel in Alphen aan de Rijn, ik had toen een positieve ervaring bij mijn eerste bezoek aan haar. Nu, een jaar later en na een aantal extra bezoeken, ben ik nog steeds positief. Er is veel mogelijk bij haar, dat zal niet bij de eerste keer allemaal gebeuren, maar als je haar beter leert kennen wordt het alleen maar beter. Ze kan dominant zijn, maar ook onderdanig. Voor twijfelaars: probeer het gewoon een keer. Wel is het zo dat ze niet in het weekend en avond ontvangt, dus alleen door de weeks op normale werktijden. En, zoals ze schrijft op haar website, valt ze niet op dikke mannen. Maar voor alle anderen: veel plezier!

Ook deze dame nog niet bezocht, maar nog nooit iets negatiefs over gelezen. Altijd een goede of zelfs als favoriet bestempeld.

Ik onderschrijf dit, zij is lief en geduldig.
Ik kan haar zeker aanbevelen voor de eerste keer.
Het is geen klokkijken en is op hygiëne gesteld.
Je zult er geen spijt van krijgen als je haar bezoekt voor de eerste keer.

En denk voor jezelf na wat je wil gaan doen. Als je echt een beginner bent zit je niet te wachten op een groot geschapen shemale die haar lul in je ramt. Hier de recensies lezen is een goed begin. Hou er wel rekening mee dat de meeste shemales vaak doen waar ze zelf zin in hebben. En heb je je keuze gemaakt vraag vooraf wat de do's and don'ts zijn.

Als ik de foto's en video op haar Kinky profiel bekijk dan lijkt ze best wel dik geschapen. Wat is de diameter?
Videos (en selfies), zijn over het algemeen een betere indicatie, dan de overload aan gephotoshopt gereedschap.

• Aziatisch ➡️ kort+dun en prima te doen voor de beginner.
  • Latina ➡️ uitschieters wat betreft lang+dik, zijn vooral Colombiaans& Braziliaans, maar niet allemaal.
  • Dan heb je alles daaromheen en tussen, daar valt geen pijl op te trekken.
Wat je vooral moet doen, is goed voorbereid (Lees spoelen, oprekken, met dildo en buttplug) op jacht. Overleg ook vooral vantevoren, wat jouw wensen en grenzen zijn. Top, bottom, of versa.

Laatst bewerkt:
Ik lees hier niet zoveel over Paula, tijdens haar hoogtijdagen stond hookers vol met recensies van haar. Ben vaak bij haar geweest in het verleden en geen slechte date gehad. Ze is ook vrij aardig en vriendelijk en communiceert heel goed. En ze is goed voor beginners. Niet meer de jongste maar zou haar zeker overwegen.

Angel in Alphen aan den Rijn is de beste voor beginners. Hele goede prijs kwaliteit. 150 euro p/u. ze is medium geschapen. Ze ze neemt alle tijd voor en ze erg vriendelijk en respectvol.

Ik lees hier niet zoveel over Paula, tijdens haar hoogtijdagen stond hookers vol met recensies van haar. Ben vaak bij haar geweest in het verleden en geen slechte date gehad. Ze is ook vrij aardig en vriendelijk en communiceert heel goed. En ze is goed voor beginners. Niet meer de jongste maar zou haar zeker overwegen.
Nu priveontvangst, dus minstens 100 euro. Maar (volgens mij) is Paula tegenwoordig pas écht relaxed als er (minstens) 150 euro gelapt wordt. Want mijn ervaring voor 100 euro was minder dan ik van haar gewend was, helaas.

Angel in Alphen aan den Rijn is de beste voor beginners. Hele goede prijs kwaliteit. 150 euro p/u. ze is medium geschapen. Ze ze neemt alle tijd voor en ze erg vriendelijk en respectvol.

Dat ligt ook aan zijn wensenlijst heh. Als die een jongere trans zoekt, is Angel niet de juiste keus.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
55.181
Leden
45.814
Nieuwste lid
Diddykisser
Terug
Bovenaan Onderaan