Eerste keer met shemale

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@DoesItMatter92 discreet op de Wallen? Van donderdagavond tot zondagavond zeker niet. Op andere dagen, vooral overdag, in zekere mate wel. En zoals Fredje hierboven al schreef, vooral toeristen en gelijkgestemden, echter zijn het vooral beerbrawl en stagparty groepen, die nare ervaring kunnen opleveren. Staan ze te gillen, als je weer buitenkomt bv.
Dat lijkt me echt kut

Wel eens meegemaakt ?
 
@Bleiswijker helaas wel ja en dat moet je maar een keer meemaken, om daar voorgoed klaar mee te zijn. Voor de Wallen zoek ik bewust aangename tijden op een kijk ik goed rond, wat voor publiek er rondloopt. Dus ga ik al niet op de hierboven door mij vermelde dagen.
 
Hallo
Ik wil morgen het voor de eerste keer met een shemale doen om in me kont geneukt te worden , Maar heb nog wat vragen.
1 Ik wil me eerste op de wallen proberen
Wat zijn goeie aanraders voor beginners die beginners lekker in hun kont nemen?

2 En graag ook met straat nummer erbij en welke tijden ze werken.

3 Laaste wat ik me afvraag hoe werkt dat allemaal en wat zijn hun prijzen en hoe weet je of ze een shemale is of niet? of heb je in de bloedstraat gordijnensteeg en bardnesteeg gewoon alleen shemales?

Ga je gewoon naar binnen en zeg je dat je geneukt wilt worden? van welke opties heb je allemaal? en hoe duur?

Weet bij de biologische vrouwen met een kutje die doen pijpen en neuken voor €50 is dat het zelfde met shemales alleen dan andersom?
 
Ik zeg doen! Een shemale neukt je gewoon lekkerder in je kont, dan een vrouw met een voorbindleuter.
  1. Persoonlijke voorkeur Emily. Zij is versa-bottom, dus je moet het treffen wil ze jou neuken. Ook is haar formaat voor een newbie, prima te doen. Vraag d'r wel om een condoom, want ze werkt doorgaans zonder.
  2. Emily werkt overdag. Geel naambordje met haar naam in sierletters. Oudezijds Achterburgwal 67, of zelfde pand, maar dan om de hoek in het keldertje in de Bloedstraat.
  3. Werkt in principe hetzelfde als bij biologische vrouwen. De prijs is heel afwisselend en afhankelijk van hun mood: €50-€100 voor pijpen en geneukt worden. Overleg altijd aan de deur, voordat je naar binnen gaat. Dit voorkomt vaak vervelende verrassingen. Verder zijn de opties, zo gek als het zelf wil maken. Dat kan je vanaf hier geen prijskaartje aan hangen.
  4. Shemales herken je aan hun blauwe neonlicht. Bij twijfel gewoon vragen. In de Bloedstraat en Gordijnensteeg zitten savonds ook bio's, in de Barndesteeg altijd shemales(ladyboys) maar ook travestieten. Verder ook op de Singel en in de Spuistraat #37&#47
Succes en veel plezier.

PS zeg wel dat ze jouw 1e keer is. Dat houden ze meestal wel rekening mee, sommigen zullen dat extra leuk vinden.
 
Wil je overdag of in de avond? En leeftijd? Hou er rekening mee dat op de wallen weinig tot geen jonkies zitten behalve dan op de Barndesteeg rechts naast dat grote raam en die begin na 19:00. Zit er niet altijd. Aziatische en die zijn meestal wel goed en weten wat ze doen.
 
Ik zeg doen! Een shemale neukt je gewoon lekkerder in je kont, dan een vrouw met een voorbindleuter.
  1. Persoonlijke voorkeur Emily. Zij is versa-bottom, dus je moet het treffen wil ze jou neuken. Ook is haar formaat voor een newbie, prima te doen. Vraag d'r wel om een condoom, want ze werkt doorgaans zonder.
  2. Emily werkt overdag. Geel naambordje met haar naam in sierletters. Oudezijds Achterburgwal 67, of zelfde pand, maar dan om de hoek in het keldertje in de Bloedstraat.
  3. Werkt in principe hetzelfde als bij biologische vrouwen. De prijs is heel afwisselend en afhankelijk van hun mood: €50-€100 voor pijpen en geneukt worden. Overleg altijd aan de deur, voordat je naar binnen gaat. Dit voorkomt vaak vervelende verrassingen. Verder zijn de opties, zo gek als het zelf wil maken. Dat kan je vanaf hier geen prijskaartje aan hangen.
  4. Shemales herken je aan hun blauwe neonlicht. Bij twijfel gewoon vragen. In de Bloedstraat en Gordijnensteeg zitten savonds ook bio's, in de Barndesteeg altijd shemales(ladyboys) maar ook travestieten. Verder ook op de Singel en in de Spuistraat #37&#47
Succes en veel plezier.

PS zeg wel dat ze jouw 1e keer is. Dat houden ze meestal wel rekening mee, sommigen zullen dat extra leuk vinden.
Jaa moet je eerlijk zijn ik zit al met deze fantasy sinds vorig jaar december dus al ruim 6 jaar hoewel 6 jaar geleden had ik die fantasy ook al voor jaartje maar uiteindelijk weg gegaan en vorig jaar weer terug gekomen maar sterker.
Dus zit nu op een punt we hebben al zo lang deze fantasy waarom geen realiteit van deze fantasy maken
maar voor 1 of andere reden houd iets me tegen.
terwijl bij een bio vrouw denk ik niet eens na.
en bedankt voor je tips
 
Dus zit nu op een punt we hebben al zo lang deze fantasy waarom geen realiteit van deze fantasy maken
maar voor 1 of andere reden houd iets me tegen.
terwijl bij een bio vrouw denk ik niet eens na.

Als je het graag wilt, gewoon doen.
Beter iets in je leven gedaan hebben voor een keer, dan heel je leven met die fantasie blijven rondlopen. In het ergste geval als je er niks aan vond, ben je een keer in je kont geneukt. Nou en?
 
Als je voor de 1e keer in je aars genomen wilt worden. Zorg er voor dat aars gespoeld is. Kan simpel weg met de douche slang gedaan worden met een niet harde straal of beter je haalt een anaal douche bij de seksshop.

Ter voorbereiding kan je jezelf trainen met een dildo of een buttplug. Er zijn bij de sexshops ook zalven verkrijgbaar tegen de penetratie pijn. Al lukt het je om een flinke dildo in je aars te schuiven een stotende shemale paal is anders dan een dildo. Eigenlijk veel lekkerder. Daarnaast is gebruik van poppers ook een aanrader. Ontspant je aars en het zal je verbazen met hoeveel geweld een trans je aars open stoot. Laat je tussendoor ook vaak rimmen (kont likken) en pijp haar paal. Je wordt zo haar neuk slet en hoe fantastisch is het als ze dan ook klaarkomt.

CG
 
Als je het graag wilt, gewoon doen.
Beter iets in je leven gedaan hebben voor een keer, dan heel je leven met die fantasie blijven rondlopen. In het ergste geval als je er niks aan vond, ben je een keer in je kont geneukt. Nou en?
Jaa heb je wel gelijk in anders zit ik me leven met deze fantasy.
vindt ik het niets ben ik een x in me kont geneuk is niet het eind van de wereld idd.
en vindt ik het wel lekker alleen maar goed heb ik iets nieuws ontdekt
 
ik overweeg om een shemale te bezoeken. alleen heb ik hier dus geen ervaring mee. zou met name eens shemale willen pijpen, of geneukt worden door hem/haar. ik ben alleen bang dat ik er niet voor kan zorgen dat shemale erectie krijgt. Heeft iemand daar ervaring mee ?
 
Hallo,

Ik Ben nog nooit bij een shemale geweest, maar dit lijkt me wel erg geil en spanned. Weet iemand mss welke shemales goed zijn voor beginners? Ik wil graag van alles proberen maar wel rustig aan
 
Zeker geen aanrader. Ik neukte haar vriendin Nikita vast. Daar zijn hele slechte recensies over, maar toevallig klikte het wel tussen mij en Nikita. Nadat ze haar gezicht had verbouwd vond ik haar niet zo knap meer dus voor mij hield het daar op. Heb nog wel een trio gedaan met Nikita en Belen, maar dat was 3x niets. Die Belen lijkt op de foto heel vrouwelijk, maar in het echt vind ik haar niet knap. Veel vlekken in het gezicht vermoedelijk waar ooit baardgroei zat. En haar reet is gewoon niet lekker om te neuken. Het prikte ook een beetje door terug groeiend haar. Alle klanten van Nikita klaagde over Belen bij Nikita, die zelf al een slechte naam heeft. Denk dat dat een hoop duidelijk maakt toch? 😅
Wie is die Nikita, waar kan ik haar vinden ?
 
Deze; https://www.kinky.nl/advertenties/9896049-nikkita

Thai -Colombian beweert ze. My arse; ze is Philippina en bij Philipinas (v/x), moet je gewoon bij wegblijven, slechte service, je wordt belazerd waar je bij staat, of zelfs beide.
Duidelijk taal. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Thais, zijn vaak vriendelijk en weten de juiste plek te vinden.
Helaas weinig wisselend aanbod in Nederland. Ook niet altijd makkelijk te vinden,soms zit er eentje bij een massagesalon verstopt.
 
Een jaar geleden heb ik al eens iets geschreven over Angel in Alphen aan de Rijn, ik had toen een positieve ervaring bij mijn eerste bezoek aan haar. Nu, een jaar later en na een aantal extra bezoeken, ben ik nog steeds positief. Er is veel mogelijk bij haar, dat zal niet bij de eerste keer allemaal gebeuren, maar als je haar beter leert kennen wordt het alleen maar beter. Ze kan dominant zijn, maar ook onderdanig. Voor twijfelaars: probeer het gewoon een keer. Wel is het zo dat ze niet in het weekend en avond ontvangt, dus alleen door de weeks op normale werktijden. En, zoals ze schrijft op haar website, valt ze niet op dikke mannen. Maar voor alle anderen: veel plezier!
 
Ook deze dame nog niet bezocht, maar nog nooit iets negatiefs over gelezen. Altijd een goede of zelfs als favoriet bestempeld.

Ik onderschrijf dit, zij is lief en geduldig.
Ik kan haar zeker aanbevelen voor de eerste keer.
Het is geen klokkijken en is op hygiëne gesteld.
Je zult er geen spijt van krijgen als je haar bezoekt voor de eerste keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan