effectieve neuktijd per date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
IK overweeg al een tijdje om eens een date van 2 u te nemen het lijkt mij echt leuk om te doen. Je hebt geen tijd druk je kan het rustig aan doen. verwenmoment voor je zelf gewoon eens alles vergeten. De tijd samen met die vrouw.

Het is toch leuker om samen met een vrouw in een jacuzzi te kruipen dan alleen.
Precies! Doen!
 
Ik doe altijd minstens een 2-tal rondjes op een afspraak:
het eerste rondje zal wel vrij gemiddeld zijn, pakweg een minuutje of 3 - 4 echt penetratie, ook omdat ik dan meestal ga voor de klassieker: missionaris met volop tong kussen.
Bij het 2de rondje ben ik nog steeds even opgewonden, maar kom ik reeds veel minder vlot klaar, vooral omdat ik dan kies voor de 'luie standjes' met de dame boven op me, zodat ik extra goed kan genieten van het uitzicht op haar borsten én dansende lichaam zonder mezelf verder nog veel te vermoeien.
Zo kan ik haar vlot een kwartier of langer aan het werk houden op mij eigenlijk... tot de tijd zo wat op is, want al ben ik nog stijf, klaarkomen doe ik in dit standje niet. Als de finishlijn in zicht komt, dan wissel ik naar doggy en dan maak ik het heerlijk en hevig zo af.
Eventuele 3de beurten (na rustpauze, op een lange date) maakt dan helemaal niet meer uit: dan is klaarkomen echt een opgave ... het stijf worden zelf gelukkig (nog) niet. :)
 
Ik doe altijd minstens een 2-tal rondjes op een afspraak:
het eerste rondje zal wel vrij gemiddeld zijn, pakweg een minuutje of 3 - 4 echt penetratie, ook omdat ik dan meestal ga voor de klassieker: missionaris met volop tong kussen.
Bij het 2de rondje ben ik nog steeds even opgewonden, maar kom ik reeds veel minder vlot klaar, vooral omdat ik dan kies voor de 'luie standjes' met de dame boven op me, zodat ik extra goed kan genieten van het uitzicht op haar borsten én dansende lichaam zonder mezelf verder nog veel te vermoeien.
Zo kan ik haar vlot een kwartier of langer aan het werk houden op mij eigenlijk... tot de tijd zo wat op is, want al ben ik nog stijf, klaarkomen doe ik in dit standje niet. Als de finishlijn in zicht komt, dan wissel ik naar doggy en dan maak ik het heerlijk en hevig zo af.
Eventuele 3de beurten (na rustpauze, op een lange date) maakt dan helemaal niet meer uit: dan is klaarkomen echt een opgave ... het stijf worden zelf gelukkig (nog) niet. :)
Nice ik doe het juist omgekeerd. Eerste rondje ben ik de luierik. Rondje 2 ben ik de actieve in verschillende standjes. Vooral bij een van mijn vaste dames eindigen in doggy style. Met een soft Spanking en haren trekken lekker geil man.
 
Nu... ik laat die meiden alvast werken voor hun geld!

Bij een nieuwe ontmoeting... eerst (samen) douchen. Dan... haar langzaam uitkleden... en elk plekje van haar naakte lijf verkennen met m'n handen, lippen tong... Gevolgd door wederzijdse orale verwenning... en dan stevig neuken!

En... als je haar écht geil krijgt... Man! Verbaas me nog steeds wat je allemaal kan doen met die jonge vrouwen! En... hoe geiler ze worden...
 
Wat maakt de effectieve tijd nou eigenlijk uit?
Gaat toch om de plezierige tijd samen.
Bij dames waarvan ik weet dat ze het neuken zo snel mogelijk willen hebben gehad, doe ik thuis wel de 1e ronde... Dan weet ik zeker dat het bij haar langer gaat duren.

Maar zo heb ik ook een dame waarbij een 2e, en mogelijk 3e keer ook gewoon kan...
Ja en dan bewaar ik de 1e keer ook voor haar.
Kreeg daar kortgeleden nog een compliment over😂
Binnenkort maar eens uitdagen voor een 3e ronde.... Kijken hoever zij kan gaan.
Eventueel er een uitdaging voor haar van maken. Bijvoorbeeld een leuk presentje bij x keer. 😂
 
Laatst bewerkt:
Nu... ik laat die meiden alvast werken voor hun geld!

Bij een nieuwe ontmoeting... eerst (samen) douchen. Dan... haar langzaam uitkleden... en elk plekje van haar naakte lijf verkennen met m'n handen, lippen tong... Gevolgd door wederzijdse orale verwenning... en dan stevig neuken!

En... als je haar écht geil krijgt... Man! Verbaas me nog steeds wat je allemaal kan doen met die jonge vrouwen! En... hoe geiler ze worden...
Niet de hele tijd de luierik uithangen hè. Af en toe zelf ook wat arbeid verrichten
 
Nu... ik laat die meiden alvast werken voor hun geld!

Bij een nieuwe ontmoeting... eerst (samen) douchen. Dan... haar langzaam uitkleden... en elk plekje van haar naakte lijf verkennen met m'n handen, lippen tong... Gevolgd door wederzijdse orale verwenning... en dan stevig neuken!
Ja tuurlijk, maar dat was de vraag helemaal niet;
wat er allemaal nog gebeurt voor en na het moment waarin je de dame bestijgt (of zij jou), da's een andere topic.
 
Ja tuurlijk, maar dat was de vraag helemaal niet;
wat er allemaal nog gebeurt voor en na het moment waarin je de dame bestijgt (of zij jou), da's een andere topic.
Jammer... want dan heb je er echt weinig van begrepen hoe vrouwen dat (willen) beleven... Want daaronder stond: 'En als je haar dan echt geil krijgt'... En dat is cruciaal!

Dan 'bestijg' je haar... Je glijd altijd eerst voorzichtig naar binnen... en dan bouw je het ritme op... En... tijdens de penetratie blijf je je handen, lippen, tong gebruiken. Je let op hoe zij reageert... en vind haar 'lekkere' plekjes. Man! Voor je het weet zit je beiden in een geil lustspel!

En... hoelang de effectieve neuktijd per date dan wel is? Met de juiste partner, makkelijk een uur. En... vaak nog (heel wat) langer! En... beide partners genieten volop van het lustspel...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan