Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren avond een rondje plein gemaakt ,veel dames met weinig looks de enige aanwezige uitschieters waren Beatrice en Aylin,deze zijn al eens de revue gepasseerd en qua extra's niet interessant.
Verder een dode bedoeling, triest dat men tegenwoordig door de zogenaamde beveiliging minderjarige jongetjes naar binnen laten gaan .
 
Gisteren avond een rondje plein gemaakt ,veel dames met weinig looks de enige aanwezige uitschieters waren Beatrice en Aylin,deze zijn al eens de revue gepasseerd en qua extra's niet interessant.
Verder een dode bedoeling, triest dat men tegenwoordig door de zogenaamde beveiliging minderjarige jongetjes naar binnen laten gaan .
Dit zou ik wel geschreven kunnen hebben.

Qua looks zitten er nog weinig spetters. Paar toppers qua service, maar vaak ben ik daar ook al vaak geweest. Wil ook weleens wat anders,

Aylin ken ik niet. Beatrice wel. Mooie en leuke dame, maar door gebrek aan extra's geen dame die ik heel vaak zal gaan bezoeken.
 
Aylin is amazing. Wish she did pzc. Who is nice who offers this on the square currently?
Angie, Eindhoven, Baekelandplein 6 on the right, but is home at the moment, she gives heavenly good blowjob without a condom, I can't wait for this Bulgarian beauty to come back, to be able to take care of it again!

Angie, Eindhoven, Baekelandplein 6 rechts ,maar is op moment naar huis ,ze pijpt hemels lekker zonder condoom ,ik kan niet wachten dat deze Bulgaarse schone terug komt,om die weer is flink onderhanden te kunnen nemen!
 
Het is al enkele jaren geleden dat ik de prachtige rijpe Ghanese Vida/ Waida heb mogen bezoeken en ik zou heel graag snel weer eens gaan. Weet iemand of ze nog actief is op het plein? Zo ja, is er ook bekend wat haar tijden ongeveer zijn? En als ze niet meer op het plein werkt, weet iemand of ze misschien elders actief is?

Ik heb toevallig vandaag n bericht op dit forum gezet met een soortgelijke vraag.

Is Vida nog werkzaam op het plein (of elders)?
 
Ik heb inmiddels een paar keer pzc voorbij zien komen, maar betekent dat ook klaarkomen in haar mond? Bij Krisztina mag dat wel, maar of dat bij de andere dames dan ook vanzelfsprekend is?
 
Dat is in ieder geval geen automatisme, pzc betekent lang niet altijd klaarkomen in de mond.
Kristina doet inderdaad pzc met klaarkomen in mond ...... spermaslikken doet ze niet ,wat ze wel doet is uw zaad in uw mond laten lopen een zogezegde spermazoen wanneer je haar bezoekt vraag het haar
 
Hallo
Iemand toevallig onze pijpkoningin kristina gespot deze week of weet meer van haar agenda ?
Ik heb een oud nummer van haar misschien iemand een nieuw nummer ?
 
Hallo
Iemand toevallig onze pijpkoningin kristina gespot deze week of weet meer van haar agenda ?
Ik heb een oud nummer van haar misschien iemand een nieuw nummer

Hallo
Iemand toevallig onze pijpkoningin kristina gespot deze week of weet meer van haar agenda ?
Ik heb een oud nummer van haar misschien iemand een nieuw nummer ?
Op haar plaats zat gisteren een andere dame .
 
Ondanks het frisse weer een rondje op het plein gemaakt ,het was volle bak met dames die eindeloos op hun mobiel staarden omdat er nagenoeg geen heren rondliepen. Verder geen nieuw gezicht gespot en wat er zit is voor mij niet interessant qua aantrekkingskracht behalve Beatrice alleen die bied te weinig extra's, dus onverichterzaken huiswaarts gekeerd .
Ik schreef al eerder dat het triestig is op het plein en zie het voorlopig ook niet beter worden ,het wandel plezier in Eindhoven is echt tot onder het vriespunt gedaald.
 
Ondanks het frisse weer een rondje op het plein gemaakt ,het was volle bak met dames die eindeloos op hun mobiel staarden omdat er nagenoeg geen heren rondliepen. Verder geen nieuw gezicht gespot en wat er zit is voor mij niet interessant qua aantrekkingskracht behalve Beatrice alleen die bied te weinig extra's, dus onverichterzaken huiswaarts gekeerd .
Ik schreef al eerder dat het triestig is op het plein en zie het voorlopig ook niet beter worden ,het wandel plezier in Eindhoven is echt tot onder het vriespunt gedaald.
Carina nog niet gespot dus?
 
Terug
Bovenaan Onderaan