Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zal er aan denken als ik eens in de buurt ben. Kan de bezoekjes Den Haag op één hand tellen aangezien ik in de helft van de reistijd in Antwerpen zit.

Weet je toevallig ook of ze er is tijdens de dag of de avond (ik dacht dat ze daar ook met verschillende shifts zitten?)
 
Zal er aan denken als ik eens in de buurt ben. Kan de bezoekjes Den Haag op één hand tellen aangezien ik in de helft van de reistijd in Antwerpen zit.

Weet je toevallig ook of ze er is tijdens de dag of de avond (ik dacht dat ze daar ook met verschillende shifts zitten?)
S'avonds ,daar is een dag en avond shift.
Ik kom er af en toe al ik toch in Rotterdam ben .
Wbt Antwerpen ja idd veel sneller daar en ruime keus.
 
Nog iets te beleven op het plein vandaag? Carina zeker nog niet gespot? Misschien andere nieuwe toppertjes die de moeite waard zijn, om steeds weer naar Beatrice te gaan gaat ook vervelen.
 
Gisteren avond met de sneeuwbuien naar het plein gegaan ,daaraan gekomen een rondje gedaan en bij 18rechts naar binnen gegaan ,zij stelde zich voor met de naam Lisa.
Gevraagd wat zij in haar pakket heeft ,nou bijna alles ,pzc,cim.anaal ,kussen ....
Na alle plichtplegingen plaats genomen op bedje ,ze is bijna tijdens sex bezig met d'r telefoon na daar wat ervan hebben gezegd eventjes weggelegd en over gegaan naar pzc nou na 30sec heb ik bedankt voor alle diensten en heb aangegeven dat ik klaar was ,waarop ze aangaf en de overige diensten ? Nou kort en krachtig mooie dame qua figuur en borsten alleen erg labiel , ik ben gegaan om vervolgens een uur bij Beatrice los te gaan . Een TMM ,jammer dat weinig wandelaars iets schrijven over bevindingen doch wel alles lezen .
Ach en een slechte ervaring is niet erg je stapt erover en gaat weer verder.
 
Gisteren avond met de sneeuwbuien naar het plein gegaan ,daaraan gekomen een rondje gedaan en bij 18rechts naar binnen gegaan ,zij stelde zich voor met de naam Lisa.
Gevraagd wat zij in haar pakket heeft ,nou bijna alles ,pzc,cim.anaal ,kussen ....
Na alle plichtplegingen plaats genomen op bedje ,ze is bijna tijdens sex bezig met d'r telefoon na daar wat ervan hebben gezegd eventjes weggelegd en over gegaan naar pzc nou na 30sec heb ik bedankt voor alle diensten en heb aangegeven dat ik klaar was ,waarop ze aangaf en de overige diensten ? Nou kort en krachtig mooie dame qua figuur en borsten alleen erg labiel , ik ben gegaan om vervolgens een uur bij Beatrice los te gaan . Een TMM ,jammer dat weinig wandelaars iets schrijven over bevindingen doch wel alles lezen .
Ach en een slechte ervaring is niet erg je stapt erover en gaat weer verder.
Ik ben ooit bij Lisa geweest en bij mij was alles gewoon goed.. bijna perfect
Ze was ook erg vriendelijk.
 
Er zit altijd een blonde op 2, maar daar is volgens mij nog nooit iemand tevreden naar buiten gegaan. https://www.girlsreview.nl/threads/nemises-eindhoven-baekelandplein-2.19132/
Ja, dit zou der moeten zijn! Thanks! Als ik zo de recensies lees is het niet best. Ze heeft mij wel prima behandeld (komt mischien omdat ik nog een jonge god ben😜) ze zei dat ze Italiaans was (waar ik al me twijfels bij had). En lees nu terug dat ze dat wel vaker zegt en dat ze een Roemeen is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan