Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik heb contact met Lara ,ze is een goede vriendin van Irina,en ze doen de zelfde opleiding in Roemenie,
Lara kom 5 january terug meestal op 7 links, mooie meid goede service ik probeer vrijdag al naar haar toe te gaan en haar goed onder handen nemen ,en zal haar daarna vragen over Irina,. Borak
Goede tip. Ik heb nog gen ervaring met haar. Hoor graag of ze op het plein gesignaleerd wordt en waar
 
Denk dat ik Carina ben mis gelopen. Op 20 zat Ruby. Mooi en slank. Twee staartjes aan elke zijkant en dikke tattoo op haar been . Zegt anaal voor 100 euro in haar pakket te hebben. Twijfel nog bij dit soort dames. Iemand al ervaring. En is anaal idd een optie of gewoon een lokkertje?
 
Denk dat ik Carina ben mis gelopen. Op 20 zat Ruby. Mooi en slank. Twee staartjes aan elke zijkant en dikke tattoo op haar been . Zegt anaal voor 100 euro in haar pakket te hebben. Twijfel nog bij dit soort dames. Iemand al ervaring. En is anaal idd een optie of gewoon een lokkertje?
mooie meid ja ,indrukwekkende sili s, maar niet zo aardig wil je snel aftrekken en eruit gooien, meschien als je met veel geld komt dat ze dan wat vriendelijker wordt..
 
Wie was de zwartharige DVP met bril rond nr.7? Ze leek wel een assistent-professor. Later op de avond heb ik haar niet meer gezien. Iemand al eens bijles gehad?
Ja ook gezien. Het lijkt er op dat er zich na de jaarwisseling nieuwe dames hebben gevestigd in het Eindhovense. Dat is goed nieuws. Op 24 zat ook een lekkertje Sonja. Ben benieuwd naar recensies . Zal mijn ervaringen ook posten
 
Jammer van die twee op twee. Komen we er ooit vanaf!? Ik bedoel, er had ook iets leuks en gewilligs kunnen zitten.
Helemaal eens. Ben er ook ingetuind. Vreselijk. Dit soort ervaringen weerhouden me er altijd van om nieuwe dames uit te proberen. Vaak niet terecht maar goed. Ik denk dat ik het maar ens met Lara of Carina ga proberen. En duimen dat Irina terug komt. Onwaarschijnlijke topper
 
Denk dat je Raluca dan bedoeld.
Heel leuk meisje, paar keer bij haar geweest.
I dont think so. Raluca has been on vacation and hasn't been spotted for a while now.

There is now a new girl with lots of tattoos on number 7 (Raluca has no tatoos and is on window 8). I think this tattoo girl is the girl he was referring to
 
Gisteravond een bezoekje gebracht en het aanbod dames is gelukkig weer behoorlijk aangetrokke, ik schat een 20-25 tal dames aanwezig. Zelf een half uurtje gekamerd met cleo en het was weer zoals van ouds ☺. Een aantal vaste dames ontbraken nog zoals Beatrice, Sara, Melissa, Roberta, Raculla en Isabella.
 
Terug
Bovenaan Onderaan