Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beter even wachten tot de meeste dames weer terug van verlof komen. Gisteravond was het aanbod echt bizar slecht. Er waren veel ramen donker of zelfs met rolluiken gesloten. En van de dames die er zaten zat 95% als een zombie naar hun smartphone te staren zonder ook maar één keer omhoog te kijken. Het lijkt mij dat je tijdens deze rustige dagen toch op zijn minst een potentiële klant aankijkt en even lacht?
Klopt, ook al zijn er dadelijk meer dames de laatste tijd kijken de meeste dames naar hun smartphone. Dan denk ik blijft lekker thuis
 
Afgelopen 2 weken een aantal keer het pleintje bezocht het aanbod is inderdaad zeer schaars, 25 wandelaars en +/- 10 dames. Leuke ervaring gehad met Cleo maar niet mijn type. Sonja was voor mij een betere ervaring waarna ik afgelopen week (23e en 28e) ben terug gegaan om haar te bezoeken, helaas was ze beide avonden niet aanwezig. Een andere dame ergens op 5 of 6 rechts (donker, leren outfit en veel tattoos) trok mijn aandacht eenmaal binnen was ze zeer brutaal waarop ik besloot te vertrekken, de dame ging vervolgens helemaal loco en heeft me alle scheldwoorden in het Roemeens in rap tempo geleerd. Iemand nog aanraders tussen de beperkte bezetting ?
 
DVP's uit Zuid-Amerika zijn er weinig; de meesten zijn Oost-Europees. De vergelijking met A'dam en Alkmaar kan ik helaas nog niet maken. Wel zit er altijd wat leuks. En anders wel een uurtje later. Er is horeca in de buurt aan de Kruisstraat.
Verder vind ik het plein een schoolvoorbeeld hoe het ook kan. Den Haag is mij te ranzig.
Alleen weinig keuze en zeker in wat goed is. Geleenstraat heeft prima panen en zelfs deels grotere en of luxere kamers. Eindhoven zijn een soort zolderkamertjes
 
Als het goed is vragen bepaalde (of alle) verhuurders geen huur op 31dec. Dat is wat ik eens van een dame heb gehoord. Dus er zullen zeker wel een aantal dames zitten om te kijken of er wat te verdienen valt.
 
Sonya on 24 right was amazing the first time i went and second time i think she was getting comfortable and was now rushing me to cum. Which wasn't too bad because atleast i had spent the full 30 mins i had paid for and she had sucked me for 20 mins straight as i requested (pzc ofcourse) and I couldn't cum till i got inside her.

Check her reviews - i think she has good and bad days but if you catch her on a good day, you will be treated like a king
 
i
Sonya on 24 right was amazing the first time i went and second time i think she was getting comfortable and was now rushing me to cum. Which wasn't too bad because atleast i had spent the full 30 mins i had paid for and she had sucked me for 20 mins straight as i requested (pzc ofcourse) and I couldn't cum till i got inside her.

Check her reviews - i think she has good and bad days but if you catch her on a good day, you will be treated like a king
i just called the security guy and he said its around 15-20 girls now working. I think i will go check it out
 
I think 15 is max, but
15 to 20? Wow, that will be a huge increase from the sad display i saw yesterday. Please let us know on the forum what the occupation is like. Need to go into 2023 with an empty wallet and balls
i think it could be 10-15 at most, but will see. Hopefully i can fix kamagra there as well. Normally i get it from jennifer and marie but both are on vacation.
 
Goede avond ,Weet iemand of Irina nog terug komt?
Alvast bedankt.
ik heb contact met Lara ,ze is een goede vriendin van Irina,en ze doen de zelfde opleiding in Roemenie,
Lara kom 5 january terug meestal op 7 links, mooie meid goede service ik probeer vrijdag al naar haar toe te gaan en haar goed onder handen nemen ,en zal haar daarna vragen over Irina,. Borak
 
Terug
Bovenaan Onderaan