Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even zodat het duidelijk is voor me, aangezien dit de eerste keer wordt dat ik ga lopen. Ik neem aan dat contant een vereiste is of kan je pinnen? Sorry voor de misschien nogal logische vraag, maar zoals aangegeven is dit nieuw voor mij hahaha.
 
Op Krisztina's plekje (7R) zat vandaag een jong ding met een heerlijk lijfje en donker haar. Ze had een sexy topje en een strak kort rokje aan. Iemand hier die haar toevallig al een bezoekje heeft gebracht?
 
Op Krisztina's plekje (7R) zat vandaag een jong ding met een heerlijk lijfje en donker haar. Ze had een sexy topje en een strak kort rokje aan. Iemand hier die haar toevallig al een bezoekje heeft gebracht?
Hallo
Volgens mij moet het Ruby zijn. Niet echt jong. Rond de 30 met heel wat tatoos
Typisch Roemeens lichaam. Klein en tenger met grote silis erop en Donald Duck lippen
De meeste toppers zijn op vakantie dus ik heb vandaag Ruby bezocht.
Op de kamer haalde ze een heel arsenaal sextoys uit haar tas. Toen ik vertelde dat dat niet mijn ding was wist ik dat ik fout zat. Maar ja ik had al afgerekend. Standaard was niet haar ding. Pijpen met condoom over een slappe piemel.
Daarna haalde ze het condoom eraf. We gaan iets leuks doen zei ze nog.
Dus niet, maar gewoon een handjob. Ik denk dat Ruby ok is als je into kinky bent, maar voor het gewone werk 0 herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Maandag moet ik in Eindhoven zijn en plan van die gelegenheid gebruik te maken om ook eens te gaan 'wandelen'. Kan iemand mij enkele dingen verduidelijken?
1. Is de buurt makkelijk bereikbaar met de auto vanuit Antwerpen
2. Hoe zit het met parkeren? Betalend? En plaats genoeg?
3. Ik wil niet de zeikerd uithangen....maar na de rit wil ik waarschijnlijk plassen voor ik een dame bezoek. Is er daar gelegenheid toe?

Alvast bedankt voor de reacties en fijn Kerstfeest gewenst aan alle lezers :)
 
Maandag moet ik in Eindhoven zijn en plan van die gelegenheid gebruik te maken om ook eens te gaan 'wandelen'. Kan iemand mij enkele dingen verduidelijken?
1. Is de buurt makkelijk bereikbaar met de auto vanuit Antwerpen
2. Hoe zit het met parkeren? Betalend? En plaats genoeg?
3. Ik wil niet de zeikerd uithangen....maar na de rit wil ik waarschijnlijk plassen voor ik een dame bezoek. Is er daar gelegenheid toe?

Alvast bedankt voor de reacties en fijn Kerstfeest gewenst aan alle lezers :)
1. je kunt gewoon de snelweg aanhouden tot eindhoven airport
2. gratis parkeren, plek zat daar in de woonwijk
3. er is een gratis urinoir waar je gebruik van kan maken.

Maar het is wel erg rustig op het plein, denk dat je in Antwerpen misschien meer geluk hebt.

Fijne feestdagen!
 
Beter even wachten tot de meeste dames weer terug van verlof komen. Gisteravond was het aanbod echt bizar slecht. Er waren veel ramen donker of zelfs met rolluiken gesloten. En van de dames die er zaten zat 95% als een zombie naar hun smartphone te staren zonder ook maar één keer omhoog te kijken. Het lijkt mij dat je tijdens deze rustige dagen toch op zijn minst een potentiële klant aankijkt en even lacht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan