Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren, heeft iemand hier een sms ontvangen met de welbekende onzin 'problemen met mijn hoeren blabla oplossing blabla geef geld'? Ik heb namelijk een nummer waarmee ik de afgelopen twee jaar maar met één dame (van het plein) contact heb gehad. Ik ga nog geen namen noemen, maar ik ben dus heel erg benieuwd of een van de andere bekende wandelaars op het plein ook een sms heeft ontvangen? De sms maakt weinig indruk, maar als blijkt dat meerdere dit is overkomen kunnen we wellicht ontdekken welke dame onze gegevens doorverkoopt. Er zijn namelijk nog een paar dames van het plein die het hadden, maar de afgelopen twee jaar dus maar met precies 1 dame contact gehad via dat nummer.
 
Heren, heeft iemand hier een sms ontvangen met de welbekende onzin 'problemen met mijn hoeren blabla oplossing blabla geef geld'? Ik heb namelijk een nummer waarmee ik de afgelopen twee jaar maar met één dame (van het plein) contact heb gehad. Ik ga nog geen namen noemen, maar ik ben dus heel erg benieuwd of een van de andere bekende wandelaars op het plein ook een sms heeft ontvangen? De sms maakt weinig indruk, maar als blijkt dat meerdere dit is overkomen kunnen we wellicht ontdekken welke dame onze gegevens doorverkoopt. Er zijn namelijk nog een paar dames van het plein die het hadden, maar de afgelopen twee jaar dus maar met precies 1 dame contact gehad via dat nummer.
Ik niet maar ben wel nieuwsgierig voor wie ik moet oppassen ik kom er regelmatig keer of 2-3 per week.

Mijn nummer is maar bij 2 dames bekend, ik ben er voorzichtig mee met het strooien van mijn nummer.
 
Mijn nummer is maar bij 2 dames bekend, ik ben er voorzichtig mee met het strooien van mijn nummer.
Voor het geval je dat nog niet hebt gedaan misschien verstandig om een tweede prepaid sim te nemen? Bij de Albert Heijn kan je er al een aanschaffen voor 5 euro, scheelt een hoop zorgen en gedoe mocht je nummer ooit verkocht worden o.i.d.
 
weet iemand op het forum of de Diana waar macumba vandaag over schreef de Diana is die jaren geleden ook in Eindhoven achter de ramen heeft gewerkt.

Betreft Diana die ooit een schoonheidssalon had geopend.
Latina uit Colombia
 
Hi allen,

Ik ben beginnend wandelaar (is even toegeven; moeilijk om mezelf zo te noemen. Is echter "noodzaak" aangezien mijn seksleven door het libido van mijn vrouw gedaald is tot vrijwel NUL. Ik kan niet toegeven aan de situatie dat ik tot mijn dood geen seks meer zou hebben afgezien van mijn eigen handwerk).

Mijn eerste ervaringen voor betaalde seks zijn: Privéhuis Landhuisje (kostbaar maar top!), een DVP thuis (geen aantrekkelijke dame en kostbaar), twee keer een seksbioscoop (goedkoop maar niet mijn ding. Echter; laatste keer was er een dame aanwezig die wel van wanten wist dat was dan weer wel supergeil).

Ik zie dat je voor een redelijk bedrag (€ 50,-) een geile tijd (15-30 min.) kunt hebben op het Baekelandplein. Ik weet wel waar het is maar ben daar nog nooit geweest. Is dat de moeite waard?

Groet Nick
 
Hi allen,

Ik ben beginnend wandelaar (is even toegeven; moeilijk om mezelf zo te noemen. Is echter "noodzaak" aangezien mijn seksleven door het libido van mijn vrouw gedaald is tot vrijwel NUL. Ik kan niet toegeven aan de situatie dat ik tot mijn dood geen seks meer zou hebben afgezien van mijn eigen handwerk).

Mijn eerste ervaringen voor betaalde seks zijn: Privéhuis Landhuisje (kostbaar maar top!), een DVP thuis (geen aantrekkelijke dame en kostbaar), twee keer een seksbioscoop (goedkoop maar niet mijn ding. Echter; laatste keer was er een dame aanwezig die wel van wanten wist dat was dan weer wel supergeil).

Ik zie dat je voor een redelijk bedrag (€ 50,-) een geile tijd (15-30 min.) kunt hebben op het Baekelandplein. Ik weet wel waar het is maar ben daar nog nooit geweest. Is dat de moeite waard?

Groet Nick
We kunnen elkaar de hand schudden. Het is even experimenteren dit jaar, stukje schade inhalen en kijken wat het beste bij jezelf past. Ook ik ging voor de eerste keer het plein op. Ik vond het tegenvallen, want ik had geen klik met die meid en was binnen notime 100 euro lichter. maar als je zin in een vluggertje hebt is het goed genoeg. Lovehotel is mij wel goed bevallen maar dan ben je gelijk veel meer geld kwijt.
 
We kunnen elkaar de hand schudden. Het is even experimenteren dit jaar, stukje schade inhalen en kijken wat het beste bij jezelf past. Ook ik ging voor de eerste keer het plein op. Ik vond het tegenvallen, want ik had geen klik met die meid en was binnen notime 100 euro lichter. maar als je zin in een vluggertje hebt is het goed genoeg. Lovehotel is mij wel goed bevallen maar dan ben je gelijk veel meer geld kwijt.
Lees eerst wat recensies en vraag bij de dame wat mogelijk is.
 
Ik lees dat het plein vanaf 8u geopend is. Is er dan ook al aanbod? Of is het zeer mager om 8u?
Eén keer zo vroeg geweest; was één raam net open, maar sprak me niet aan, plein was voor de rest leeg, ook geen wandelaars.
Beslist om in de buurt wat rond te wandelen en paar keer terug het plein op gelopen, maar niet veel verbetering (dit was op een weekdag); een andere wandelaar die ook terug weg ging, en iemand in zijn auto, hier en daar al een raam meer open, maar dan met een poetsvrouw of een dame die zich nog moest gaan klaarmaken, enz.

Uiteindelijk wat gewacht, je ziet er dan af en toe eentje extra toekomen, maar dan duurt het nog even voor de rolluik open gaat. Ik zou dus zelf niet meer voor 9u gaan.

Uiteindelijk eentje gekozen die in pyjama en pantoffels toekwam en ook zo haar dag startte (ik vermoed dat sommigen zich tegen de middag of avond wat meer opmaken), op zich ook wel iets en je bent de eerste die dag (waarschijnlijk) :LOL: .
 
Gisterenavond een rondje Baeklandplein gedaan ,het was zeer rustig met wandelaars en vele dames lagen onderuit weggezakt in hun sofa's verveeld op hun Phone te staren. Zelfs wat men de toppers vind op het plein waren niet eens druk op Gabrielle na , zij probeerde mannen die er spaarzaam waren enigzins nog naar binnen te dirigeren ,wat soms haar doel trof.
al met al is het een trieste bedoeling op het plein geworden en daarbij helpt het ook niet dat er vijf panden dicht zijn. Wat opvalt is dat er veel aanbod op Kinky staat ,maar de charme wegneemt van het wandelen jammer genoeg.
Jazeker langzaam komen er ook wel nieuwe meiden werken op het plein maar je moet ze even leren kennen.
Nou Mike ik ben benieuwd welke jij bedoelde , heb ze niet gezien de afgelopen dagen deze nieuwe aanwinsten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan