Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren6rechts bedoeld u wellichtDie Nederlandstalige oudere blonde vrouw is dat iets ? Denk dat ze op 5 zit ofzo
Tina op 6 rechts zie recensies ,Die Nederlandstalige oudere blonde vrouw is dat iets ? Denk dat ze op 5 zit ofzo
We kunnen elkaar de hand schudden. Het is even experimenteren dit jaar, stukje schade inhalen en kijken wat het beste bij jezelf past. Ook ik ging voor de eerste keer het plein op. Ik vond het tegenvallen, want ik had geen klik met die meid en was binnen notime 100 euro lichter. maar als je zin in een vluggertje hebt is het goed genoeg. Lovehotel is mij wel goed bevallen maar dan ben je gelijk veel meer geld kwijt.Hi allen,
Ik ben beginnend wandelaar (is even toegeven; moeilijk om mezelf zo te noemen. Is echter "noodzaak" aangezien mijn seksleven door het libido van mijn vrouw gedaald is tot vrijwel NUL. Ik kan niet toegeven aan de situatie dat ik tot mijn dood geen seks meer zou hebben afgezien van mijn eigen handwerk).
Mijn eerste ervaringen voor betaalde seks zijn: Privéhuis Landhuisje (kostbaar maar top!), een DVP thuis (geen aantrekkelijke dame en kostbaar), twee keer een seksbioscoop (goedkoop maar niet mijn ding. Echter; laatste keer was er een dame aanwezig die wel van wanten wist dat was dan weer wel supergeil).
Ik zie dat je voor een redelijk bedrag (€ 50,-) een geile tijd (15-30 min.) kunt hebben op het Baekelandplein. Ik weet wel waar het is maar ben daar nog nooit geweest. Is dat de moeite waard?
Groet Nick
Lees eerst wat recensies en vraag bij de dame wat mogelijk is.We kunnen elkaar de hand schudden. Het is even experimenteren dit jaar, stukje schade inhalen en kijken wat het beste bij jezelf past. Ook ik ging voor de eerste keer het plein op. Ik vond het tegenvallen, want ik had geen klik met die meid en was binnen notime 100 euro lichter. maar als je zin in een vluggertje hebt is het goed genoeg. Lovehotel is mij wel goed bevallen maar dan ben je gelijk veel meer geld kwijt.
Jazeker langzaam komen er ook wel nieuwe meiden werken op het plein maar je moet ze even leren kennen.Nog iets te beleven op het plein?
grts
FoxyB
Eén keer zo vroeg geweest; was één raam net open, maar sprak me niet aan, plein was voor de rest leeg, ook geen wandelaars.Ik lees dat het plein vanaf 8u geopend is. Is er dan ook al aanbod? Of is het zeer mager om 8u?
Nou Mike ik ben benieuwd welke jij bedoelde , heb ze niet gezien de afgelopen dagen deze nieuwe aanwinsten.Jazeker langzaam komen er ook wel nieuwe meiden werken op het plein maar je moet ze even leren kennen.
Op 7 rechts Melissa,9 Rechts Mylene, 8links Isabella ,5 links Gabriella Ibbi zit er naast.ik wil morgen voor het eerst naar het plein gaan zijn er nog tips? heb wat gelezen over ibbi hier die lijkt me wel leuk , of wat tips voor andere dames die leuke pijp kunnstjes hebben
zo te lezen scoren ze allemaal wel goed ben benieuwd wie ik tref morgen rond half 1. laat nog wel wetenOp 7 rechts Melissa,9 Rechts Mylene, 8links Isabella ,5 links Gabriella Ibbi zit er naast.
Ja Gabriella werkt ook op zondag ,moet je nog wel ff wachten voor het weer zondag isWerkt grabrielle ook op zondag
was van middag op het plein ,en Cabriella zat nog steeds op 5 linksJa Gabriella werkt ook op zondag ,moet je nog wel ff wachten voor het weer zondag isZe stond op 5links en zou deze week op nr 12 rechts zitten .
Dat vertelde ze mij zelf vorige week omdat Sanja weer terug zou zijn.was van middag op het plein ,en Cabriella zat nog steeds op 5 links
Karla op 20 rechts ,Beatrice 15 rechts, zij staat ook op Kinky.Weet iemand of er ook dames zitten die kinky sessies doen in de dag shift ?
7links blond haar is Maya ,zie recensies. Drempelvrees heeft meestal iedereen wel in het begin , jij hebt de eerste stappen gemaakt.vorige week voor het eerst op het plein geweest en ik moet zeggen ik vondt het best wel awkward om daar zo te lopen haha vooral omdat ik een beetje verlegen en introvert ben,
eerst werd er naar me geroepen en op het raam geklopt door de dame in nr 2 geloof ik, ben stug door gelopen zag toen een blonde dame met zwarte bril op 7 link dacht ik maar omdat ik beetje onzeker was keek ik nog een raam verder waar niemand zat en toen was de blonde net bezet waar ik nu spijt van heb haha weet iemand wie dit is ?
toen terug gelopen en bij ibbi aangeklopt leuke dame ben er half uurtje binnen geweest en na afloop gesprekje met haar gehad over verschillende dingen
Ook wel speciaal zo een plein, zeker wanneer er niet veel volk is, je bent dan snel rond en als je wat wil kiezen of wachten sta je daar ook wat te kijk in het midden. Voelt beetje andersom zo, maar raak je wel gewoon, iedereen is daar immers voor hetzelfde wat op sommige andere plekken dan weer niet altijd het geval is.vorige week voor het eerst op het plein geweest en ik moet zeggen ik vondt het best wel awkward om daar zo te lopen haha vooral omdat ik een beetje verlegen en introvert ben,
eerst werd er naar me geroepen en op het raam geklopt door de dame in nr 2 geloof ik, ben stug door gelopen zag toen een blonde dame met zwarte bril op 7 link dacht ik maar omdat ik beetje onzeker was keek ik nog een raam verder waar niemand zat en toen was de blonde net bezet waar ik nu spijt van heb haha weet iemand wie dit is ?
toen terug gelopen en bij ibbi aangeklopt leuke dame ben er half uurtje binnen geweest en na afloop gesprekje met haar gehad over verschillende dingen
De meesten zijn Roemeens ,enkele sprekenHier al eens gewandelt maar nooit binnegestapt maar lang geleden ,
zijn de dames hier nederlandstalig ? of is het zoals in schipperskwartier (Antwerpen)