Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
vorige week voor het eerst op het plein geweest en ik moet zeggen ik vondt het best wel awkward om daar zo te lopen haha vooral omdat ik een beetje verlegen en introvert ben,

eerst werd er naar me geroepen en op het raam geklopt door de dame in nr 2 geloof ik, ben stug door gelopen zag toen een blonde dame met zwarte bril op 7 link dacht ik maar omdat ik beetje onzeker was keek ik nog een raam verder waar niemand zat en toen was de blonde net bezet waar ik nu spijt van heb haha weet iemand wie dit is ?

toen terug gelopen en bij ibbi aangeklopt leuke dame ben er half uurtje binnen geweest en na afloop gesprekje met haar gehad over verschillende dingen
 
vorige week voor het eerst op het plein geweest en ik moet zeggen ik vondt het best wel awkward om daar zo te lopen haha vooral omdat ik een beetje verlegen en introvert ben,

eerst werd er naar me geroepen en op het raam geklopt door de dame in nr 2 geloof ik, ben stug door gelopen zag toen een blonde dame met zwarte bril op 7 link dacht ik maar omdat ik beetje onzeker was keek ik nog een raam verder waar niemand zat en toen was de blonde net bezet waar ik nu spijt van heb haha weet iemand wie dit is ?

toen terug gelopen en bij ibbi aangeklopt leuke dame ben er half uurtje binnen geweest en na afloop gesprekje met haar gehad over verschillende dingen
7links blond haar is Maya ,zie recensies. Drempelvrees heeft meestal iedereen wel in het begin , jij hebt de eerste stappen gemaakt. 👍
 
vorige week voor het eerst op het plein geweest en ik moet zeggen ik vondt het best wel awkward om daar zo te lopen haha vooral omdat ik een beetje verlegen en introvert ben,

eerst werd er naar me geroepen en op het raam geklopt door de dame in nr 2 geloof ik, ben stug door gelopen zag toen een blonde dame met zwarte bril op 7 link dacht ik maar omdat ik beetje onzeker was keek ik nog een raam verder waar niemand zat en toen was de blonde net bezet waar ik nu spijt van heb haha weet iemand wie dit is ?

toen terug gelopen en bij ibbi aangeklopt leuke dame ben er half uurtje binnen geweest en na afloop gesprekje met haar gehad over verschillende dingen
Ook wel speciaal zo een plein, zeker wanneer er niet veel volk is, je bent dan snel rond en als je wat wil kiezen of wachten sta je daar ook wat te kijk in het midden. Voelt beetje andersom zo, maar raak je wel gewoon, iedereen is daar immers voor hetzelfde wat op sommige andere plekken dan weer niet altijd het geval is.
 
Hier al eens gewandelt maar nooit binnegestapt maar lang geleden ,
zijn de dames hier nederlandstalig ? of is het zoals in schipperskwartier (Antwerpen)
De meesten zijn Roemeens ,enkele spreken
Nederlands, overwegend Engelstalig
Goeden avond Wandelaars , Is Eliza op nr 9 links aanwezig ?
Heb al enkele weken haar niet gezien .

Bvd Preach.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ben al enkele weken niet meer op het plein geweest. Nog altijd veel ramen gesloten langs de hoge raamnummers?

Hoeveel dames zijn er nu ongeveer nog actief op een gemiddelde avond?

grts
FoxyB
 
Hoi, ben al enkele weken niet meer op het plein geweest. Nog altijd veel ramen gesloten langs de hoge raamnummers?

Hoeveel dames zijn er nu ongeveer nog actief op een gemiddelde avond?

grts
FoxyB
Gisteren avond rond 2300u
waren alle ramen geopend op vijf panden na .

Gisteren avond waren enkele toppertjes al weg ,ik denk ivm slecht weer .
Beatrice op 15rechts vertrekt dit weekend en ook Melissa heb ik niet gezien .
Wel Carina die stond paraat , maar ja ik eet niet elke dag biefstuk 😉
 
Gisteren avond rond 2300u
waren alle ramen geopend op vijf panden na .

Gisteren avond waren enkele toppertjes al weg ,ik denk ivm slecht weer .
Beatrice op 15rechts vertrekt dit weekend en ook Melissa heb ik niet gezien .
Wel Carina die stond paraat , maar ja ik eet niet elke dag biefstuk 😉
Hey tnx voor de update.

Mijn huisarts raadt me aan enkel biefstuk te eten, dus denk dat ik binnenkort toch nog eens ga binnenwippen 😏😏.
 
Heeft iemand hier een Cubaanse dame gespot die voorheen in Doetinchem was?
Ze noemde zich daar Nathalie en heeft blond half lang geverfd haar en kan je heel verleidelijk aan kijken.
Ze werkt ook een aantal dagen per week in het Landhuisje en daar heet ze Nikita.
Heeft iemand hier een Cubaanse dame gespot die voorheen in Doetinchem was?
Ze noemde zich daar Nathalie en heeft blond half lang geverfd haar en kan je heel verleidelijk aan kijken.
Ze werkt ook een aantal dagen per week in het Landhuisje en daar heet ze Nikita.
 
Is dat die Cubaanse dame die dikke sigaren tot haar neemt .
Nee helaas maat nog niet aangetroffen in het Eindhovense . Suc6 met verder rechercheren.
Nee die niet. Macumba schreef een recencie laatst over een latina op raam nr 1 die Diana heet. Probeer al een tijdje te verrivieren of ze daar ook echt zit en of iemand meer weer over haar. Tot op heden nog geen reacties ontvangen.
 
Ik wil vanavond graag mijn eerste keer naar het plein gaan (blijkbaar rij ik hier al ruime tijd regelmatig voorbij zonder het te weten, dus vanavond mss eens stoppen), indien het zo is zal een recensie zeker volgen.
Maar, zijn er dames die pijpen zonder cd aanbieden? En zo ja, hoeveel betaal je hier dan extra voor? Ik zou enkel voor een blowjob gaan en neem niet graag meer geld mee dan nodig ;)
 
Ik wil vanavond graag mijn eerste keer naar het plein gaan (blijkbaar rij ik hier al ruime tijd regelmatig voorbij zonder het te weten, dus vanavond mss eens stoppen), indien het zo is zal een recensie zeker volgen.
Maar, zijn er dames die pijpen zonder cd aanbieden? En zo ja, hoeveel betaal je hier dan extra voor? Ik zou enkel voor een blowjob gaan en neem niet graag meer geld mee dan nodig ;)
Instap tarief is 50€ = Pmc en nmc + 50€ pzc dit is ongeveer 15min a 20 ligt een beetje aan de dame .
 
Ik wil vanavond graag mijn eerste keer naar het plein gaan (blijkbaar rij ik hier al ruime tijd regelmatig voorbij zonder het te weten, dus vanavond mss eens stoppen), indien het zo is zal een recensie zeker volgen.
Maar, zijn er dames die pijpen zonder cd aanbieden? En zo ja, hoeveel betaal je hier dan extra voor? Ik zou enkel voor een blowjob gaan en neem niet graag meer geld mee dan nodig ;)
Loop raam 2 voorbij!!
 
Vrijdag avond op het plein geweest. Aanbod was ronduit teleurstellend. Ben al een tijdje niet geweest maar het is er allemaal niet beter op geworden qua aanbod. Ik hou van slank en wat ik zag beviel me maar matig. Bovendien ramen dicht😩. Op 20 L zat naast Karla wel een lekkertje. Knotje en een brilletje. Is dit Amelia? Twijfel omdat ik met Karla niet de beste ervaring heb. Wie weet meer?
 
Vrijdag avond op het plein geweest. Aanbod was ronduit teleurstellend. Ben al een tijdje niet geweest maar het is er allemaal niet beter op geworden qua aanbod. Ik hou van slank en wat ik zag beviel me maar matig. Bovendien ramen dicht😩. Op 20 L zat naast Karla wel een lekkertje. Knotje en een brilletje. Is dit Amelia? Twijfel omdat ik met Karla niet de beste ervaring heb. Wie weet meer?
Ja idd dit is Amelia. Ik heb daar deze week een mindere ervaring mee gehad. Zie mijn recensie
 
Terug
Bovenaan Onderaan