Een uur rijden?Wie zijn er vandaag ( vanavond) aanwezig?
Nog toppertjes?
Moet 1 uur rijden vandaar deze vraag.
Kan je net zo goed naar een club gaan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen uur rijden?Wie zijn er vandaag ( vanavond) aanwezig?
Nog toppertjes?
Ga jij dan ook ervaringen delen met ons ? Of stel je alleen maar vragen ? Ga er eens wat dames proberen zou ik zeggen .Wie zijn er vandaag ( vanavond) aanwezig?
Nog toppertjes?
Gisteren avond rond 2300uHoi, ben al enkele weken niet meer op het plein geweest. Nog altijd veel ramen gesloten langs de hoge raamnummers?
Hoeveel dames zijn er nu ongeveer nog actief op een gemiddelde avond?
grts
FoxyB
Hey tnx voor de update.Gisteren avond rond 2300u
waren alle ramen geopend op vijf panden na .
Gisteren avond waren enkele toppertjes al weg ,ik denk ivm slecht weer .
Beatrice op 15rechts vertrekt dit weekend en ook Melissa heb ik niet gezien .
Wel Carina die stond paraat , maar ja ik eet niet elke dag biefstuk![]()
Heeft iemand hier een Cubaanse dame gespot die voorheen in Doetinchem was?
Ze noemde zich daar Nathalie en heeft blond half lang geverfd haar en kan je heel verleidelijk aan kijken.
Ze werkt ook een aantal dagen per week in het Landhuisje en daar heet ze Nikita.
Nee die niet. Macumba schreef een recencie laatst over een latina op raam nr 1 die Diana heet. Probeer al een tijdje te verrivieren of ze daar ook echt zit en of iemand meer weer over haar. Tot op heden nog geen reacties ontvangen.Is dat die Cubaanse dame die dikke sigaren tot haar neemt .
Nee helaas maat nog niet aangetroffen in het Eindhovense . Suc6 met verder rechercheren.
Instap tarief is 50€ = Pmc en nmc + 50€ pzc dit is ongeveer 15min a 20 ligt een beetje aan de dame .Ik wil vanavond graag mijn eerste keer naar het plein gaan (blijkbaar rij ik hier al ruime tijd regelmatig voorbij zonder het te weten, dus vanavond mss eens stoppen), indien het zo is zal een recensie zeker volgen.
Maar, zijn er dames die pijpen zonder cd aanbieden? En zo ja, hoeveel betaal je hier dan extra voor? Ik zou enkel voor een blowjob gaan en neem niet graag meer geld mee dan nodig![]()
Loop raam 2 voorbij!!Ik wil vanavond graag mijn eerste keer naar het plein gaan (blijkbaar rij ik hier al ruime tijd regelmatig voorbij zonder het te weten, dus vanavond mss eens stoppen), indien het zo is zal een recensie zeker volgen.
Maar, zijn er dames die pijpen zonder cd aanbieden? En zo ja, hoeveel betaal je hier dan extra voor? Ik zou enkel voor een blowjob gaan en neem niet graag meer geld mee dan nodig![]()
2de raam links als je het plein oploopt? Hoe ziet deze dame eruit? Zou idd als eerste ervaring met de ramen niet meteen een slechte ervaring willenLoop raam 2 voorbij!!
Gewoon voorbij lopen ,ze kloppen wel op de ramen maar geven een bagger service.2de raam links als je het plein oploopt? Hoe ziet deze dame eruit? Zou idd als eerste ervaring met de ramen niet meteen een slechte ervaring willen
Iemand??Heeft iemand hier een Cubaanse dame gespot die voorheen in Doetinchem was?
Ze noemde zich daar Nathalie en heeft blond half lang geverfd haar en kan je heel verleidelijk aan kijken.
Ze werkt ook een aantal dagen per week in het Landhuisje en daar heet ze Nikita.
![]()
Prive Het Landhuisje
www.hetlandhuisje.nl
Nooit gezien op het plein ,succes met jou verdere zoektocht.Iemand??
Ja idd dit is Amelia. Ik heb daar deze week een mindere ervaring mee gehad. Zie mijn recensieVrijdag avond op het plein geweest. Aanbod was ronduit teleurstellend. Ben al een tijdje niet geweest maar het is er allemaal niet beter op geworden qua aanbod. Ik hou van slank en wat ik zag beviel me maar matig. Bovendien ramen dicht. Op 20 L zat naast Karla wel een lekkertje. Knotje en een brilletje. Is dit Amelia? Twijfel omdat ik met Karla niet de beste ervaring heb. Wie weet meer?
Meeste toppers zijn op vakantie, victoria zit nog op 4 links en isabella op 8 links. Verder zoals altijd rond de feestdagen heel veel nieuwe gezichten.Ik ben benieuwd hoe de bezetting een week voor de feestdagen is.
Welk nummerBeste medelopers
ik ben vandaag bij een nieuwe geweest Natascha is misschien niet de mooiste wel een echte aanrader. Bij binnenkomst gelijk een warme knuffel. Bij het uitkleden kwam ze helpen. En toen lekker sex gehad
8 rechts gisterenWelk nummer
Wanneer ik zie wijs ik ze daarop, ik schroom niet en voor niemand. Daarbij hoort de beveiligingen erop te attenderen.Ik zou hem er wel op durven wijzen dat het daar verboden is, staat ook een bord als ik me niet vergis.
Is nu niet echt de bedoeling; ik denk niet dat veel dames en (wie weet) wandelaars graag op de foto staan daar.
Zelf nog nooit meegemaakt.
Wat belachelijk zeg, was de beveiliging niet gekoken dat je hebt gezien?Gisteravond was ik voor het eerst sinds een tijdje een kijkje wezen nemen op het plein. Er was een man die van verschillende dames foto's aan het maken was met zijn telefoon (ging recht voor het raam staan, flits aan enz.). Een aantal dames waren van het raam weggelopen zodat ze niet op de foto's zouden staan.
Is er iemand die dit vaker heeft zien gebeuren? Zouden jullie er in het vervolg iets van zeggen, of vinden jullie 't verstandiger om je hier niet mee te bemoeien?
Nee, beveiliging was denk ik met iets anders bezig. Heb ze niet gezien en niemand sprak hem aan.Wat belachelijk zeg, was de beveiliging niet gekoken dat je hebt gezien?