Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
weet iemand of Gabriella nog terug komt ?? , na haar haagse escapade was ze terug in Eindhoven maar heb ze twee keer net gemist jammer z n lieve meid ,zo goed ,en zo mooi .hoop ze snel weer te zien ,ze zat laatst op nr 12 rechts
 
Ik ben op zoek naar een dame welke ervaring heeft met BDSM en hiervoor tevens uitgerust is.

Iemand die dit met een zekere passie doet tegen een billijke prijs.

Ik denk hierbij aan: voet verering, tepelspel, anaal, vernedering en orgasme controle.
 
Uurtje is meestal 200 euro en pzc moet je aan de dames zelf vragen. Meestal wordt zoiets niet gedaan bij onbekende en alleen vaste klanten. Denk dat je toch al snel 50 euro moet bij betalen voor pzc. Dus totaal 250 voor een uurtje.
 
1 - Wat deed de politie-auto daar op donderdagavond? Is er soms ontmoedigingsbeleid?
2 - Wie is de dame op 8L? Ze zag er nogal chic uit, maar toen ik zo'n gozer met capuchon naar binnen zag gaan, had ik geen trek meer.

Ben onverrichterzake weer huiswaarts gekeerd.
 
1 - Wat deed de politie-auto daar op donderdagavond? Is er soms ontmoedigingsbeleid?
2 - Wie is de dame op 8L? Ze zag er nogal chic uit, maar toen ik zo'n gozer met capuchon naar binnen zag gaan, had ik geen trek meer.

Ben onverrichterzake weer huiswaarts gekeerd.
Politie staat daar elke avond alle bezoekers om legitimatie vragen en als je die niet bij hebt bellen ze je vrouw op om die te komen brengen.
 
Iemand al eens met meerdere dames tegelijk afgesproken? Welke combi was het en hoe was de ervaring?
Beatrice doet wel eens een combi met de blonde dame waarmee ze het raam deelt.
Carina doet wel eens een combi met Melisa dacht ik ergens gelezen te hebben.
Isabella deed combi met Roberta.
Karla deed ook wel eens een combi met haar blonde raam genoot.

Gezien de kosten zelf nooit gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan