Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo


Ik ben morgen vroeg ik eindhoven is er rond 9 uur iets te beleven of kan ik beter later op de dag terugkomen?
je kunt Ibi proberen die begin om 8uur ,praat nederlands ,leuke meid kan goddelijk pijpen en laat zich lekker neuken in allerlei positie s ,en ze wil altijd you lul opeten zeg ze dan, ze zit op 5 rechts,
 
Na mijn zaad bij Beatrice achtergelaten te hebben zag ik op 21 een mooie latina….Martha, uit Colombia
Een mooi vol lijf maar zeker niet te dik.
Seks voor de standaard prijs, maar omdat ik mijn kruit al verschoten had, niet naar binnen gegaan.
Nu heb ik volgende keer in Eindhoven 2 opties…2 totaal verschillende vrouwen
Zou Martha ook zo lekker zijn?
Wie kan mij meer vertellen over haar?
 
Ik wil straks rond 18 uur wandelen op t plein. Iemand die me iets wil aanraden? Ik ben into grote tieten (wie niet), maar ik heb wel ns een slechte ervaring gehad, en weet niet wie er allemaal aanwezig is vandaag.
 
Ik wil straks rond 18 uur wandelen op t plein. Iemand die me iets wil aanraden? Ik ben into grote tieten (wie niet), maar ik heb wel ns een slechte ervaring gehad, en weet niet wie er allemaal aanwezig is vandaag.
Mylene op 9rechts stelt nooit teleur heeft een mooie c cup.
Of Beatrice op 15 rechts c cup deze idem dito waar voor je geld .
 
Weet iemand welk raam/ nummer gabriela nu staat? Wil op basis van de recensies haar eens bezoeken, maar weet niet hoe ze eruit ziet.
12 rechts
Rondborstig dame ,donker bruin haar en een vriendelijke glimlach.
Rondborstig dame ,donker bruin haar en een vriendelijke glimlach.
ps , is Eliza 9 links alweer gesignaleerd ? Ze is nu zo'n 3 maanden thuis en ben haar nr kwijt.
 
Laatst bewerkt:
12 rechts

Rondborstig dame ,donker bruin haar en een vriendelijke glimlach.

Rondborstig dame ,donker bruin haar en een vriendelijke glimlach.
ps , is Eliza 9 links alweer gesignaleerd ? Ze is nu zo'n 3 maanden thuis en ben haar nr kwijt.
Dank je voor de informatie, op 9 links stond afgelopen week Stefanie die ik meestal bezoek als ik naar het plein ga.
Die moet ik nu voorbij dus om bij gabriela te geraken.

:eek:
 
Ik wilde vandaag naar het pleintje gaan, maar de vele mensen die voor de ingang stonden zorgde ervoor dat ik niet gemakkelijk voelde. Is dit normaal?
Ik ga meestal aan het eind van de middag, dan lopen er tussen 0 en 5 mannen op het plein. Daar waar het plein begint staan er soms een paar te wachten tot hun dame weer naar beneden komt.
Hoeveel mensen stonden er toen jij aan kwam? Stonden ze bij de straat?
 
Ik kan me voorstellen als je pas net wandelt dat het niet prettig is en de stap naar het plein groot kan zijn. Sommige hebben een vrouw thuis sommige zijn vrijgezel dus voor ieder is het gevoel anders denk ik.
Ik denk wel hoe vaker je gaat hoe makkelijker het word.
Ik heb mezelf gelukkig nog nooit geïntimideerd gevoeld op of hij het plein. Sommige momenten kan het druk zijn. Als dat lastig is kies dan een rustiger tijdstip👍
 
Hallo heren,

Ik heb op de planning om te gaan werken op het plein, maar weet iemand waar ik moet zijn om een afspraak te maken voor meer informatie?
( via mail krijg ik geen reactie )

Xx Chantal
Vandaag naar het plein geweest en uiteindelijk telefonisch contact gehad met een raamverhuurder. Helaas zijn er de komende tijd geen ramen beschikbaar dus zal ik in Antwerpen gaan werken.
Bedankt voor de reacties!
 
Terug
Bovenaan Onderaan