Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze dame.ik vermoed gezien haar werktijden dat ze op t plein werkt.

ik denk een bericht van Zwelgje



Op nummer 2 zat vandaag een nieuwe dame. Victoria. Slank zwart lang haar. Werkelijk een prachtig lichaam. Kennis gemaakt maar niet van haar diensten gebruik gemaakt. Ze leek wel onder de invloed van een of ander. Iets zei mij niet doen. Maar ben benieuwd of er al wandelaars zijn die ervaring met haar hebben opgedaan
 
ik denk een bericht van Zwelgje



Op nummer 2 zat vandaag een nieuwe dame. Victoria. Slank zwart lang haar. Werkelijk een prachtig lichaam. Kennis gemaakt maar niet van haar diensten gebruik gemaakt. Ze leek wel onder de invloed van een of ander. Iets zei mij niet doen. Maar ben benieuwd of er al wandelaars zijn die ervaring met haar hebben opgedaan
Ja zij werkt op het plein ,en idd zij gebruikt.
 
vanavond eens kijken nu vakantie is toch klein uurtje rijden. tot hoe laat zijn ze open?
werken er Nederlandse dames?
50 euro vluggertje 100 euro half uurtje?
zoenen doen ze zeker niet? alleen pijpen en neuken? of meer mogelijk
hoor het graag
 
De hekken sluiten om 02:00 dus zou ruim voor die tijd zorgen dat je er bent. Geen Nederlandse dames en de tarieven zijn idd zoals je zelf zegt. Bij verschillende dames extra mogelijkheden, maar het ligt er natuurlijk helemaal aan wat je zoekt. Tongzoenen is trouwens niet gebruikelijk.
 
Ik ben net bij Victoria geweest. Ze was lekker speels en vrolijk maar geen last gehad dat ze ergens van onder invloed was. Basic afspraak voor 50 euro was goed. Enorm genoten vam deze prachtige dame. Wat doe je tegenwoordig nog voor 50 euro. Zou het gewoon een keer proberen want het is echt een hele mooie dame. Ze zat vandaag op 4 links.
 
Laatst bewerkt:
kan je op de kamers douchen of gewoon wasje aan de wastafel?
De dames hebben beneden een douche, maar die is niet beschikbaar voor klanten. Die moeten het met een wastafel op de kamer doen. Ik neem een wegwerp sponsje mee en een kleine handdoek. Je kunt velletjes van een keukenrol van de kamer gebruiken, maar dat vind ik niets. Toilet is er ook niet voor klanten, maar bij de ingang van het plein staat een urinour.
 
visited the thick girl in 8R. Wears glasses and looks similar to Raluca (but she is very much on the fuller side compared to Raluca)

Forgot her name so i can't leave a review. She wasn't friendly at all to those passing near by asking her questions. That should have been a red flag but I've been craving a thick girl so i went in anyway. Instant regret. As soon as i paid, she was complaining asking if i could stay 1 hr instead. Kindly declined and we kept going. She sucked for maybe 1 min - it was good but she was very upset and was telling me to shut the fuck up when i was moaning from her blowjob. I did just that. She went on top - after complaining and didn't do anything amazing there. Finally took her in doggy and she complained of my speed and a whole different thing. Went missionary and unloaded then was on my way

TLDR: very attractive but service quality is poor. Wouldn't return unless she changes her shitty attitude/humor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan