Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren na weken van vakantie eventjes een rondje op het plein gemaakt .Wat mij opviel dat er aan de Rechterzijde 18,19,22,23,24 en vooraan 3 allemaal gesloten zijn,22en 23 was al een langere tijd. Afijn een rondje gemaakt en niets nieuws gezien wat mijn aandacht trok ,was benieuwd naar nieuwe dames op 5 deze waren echter niet aanwezig . Ja ik had natuurlijk kunnen kiezen uit Beatrice, Eliza of Carina wat ik altijd Top vind, maar wilde eens keertje wat anders proberen .Bij onverrichter zaken weer naar huis gegaan en wacht rustig af naar wat moois.
 
Er word voorkeur gegeven aan oostblokkers en zuidamerikaanse dames. Ikzelf en paar andere dames zijn al paar x geweigerd of last minute afgezegd voor een buitenlandse dame.

Denk dat je weinig echte Nederlandse dames zult vinden hier
ik zag anders wel vorige week twee nederlandse dames.
en een lange tijd terug een andere NL -marokaanse dame gezien

Ik denk echter alleen om ramen te vullen van dames die afwezig zij. Dus die zijn er maar even. NL dame krijg misschien kans op een vaste plek.

Is toch wel een rare keuze, waarom alleen buitenlandse dames laten werken. Althans het lijkt een niet geschreven regel
 
Gezien mijn reisafstand zou ik graag het tel nummer van Jennifer (nr. 1 naast Mila) hebben zodat ik een afspraak kan maken. Nu al enkele keren tevergeefs naar het plein gereden. Graag per PM.
 
Dankjewel, dus de dag maakt niet uit als je er maar in de avond bent?
vanaf 15h zijn de meeste dames aanwezig, maar je kunt ook om 8h s morgens komen,er zijn dames die vroeg beginnen zoals IBI op 5 bijgenoemd de Nilfiks
door haar bizonder zuigkracht , lieve en leuke meid die je op je gemak laat voelen ,en ze spreekt perfect Nederlands,moet je zeker een keer meemaken op het plein,het is geen weggesmeten geld succes , Borak
 
Terug
Bovenaan Onderaan