Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Baekelandplein nummer 6, 7, 18, 19, 20, 21 & 24 zijn van de zelfde uitbater.
Die zijn niet allemaal van de zelfde uitbater. 19 23 en 24 zijn van de zelfde uitbater. Anders zou het een monopoly worden.
Je kan het ook herkennen aan de rode zonnewering, sommige hebben een nieuwe met telefoon nummer.
Sommige uitbaters hebben ook een schoonmaak ploeg zoals nr6.

Overigens is gemeente Eindhoven nog altijd de hoofd uitbater van het plein.
 
Die zijn niet allemaal van de zelfde uitbater. 19 23 en 24 zijn van de zelfde uitbater. Anders zou het een monopoly worden.
Je kan het ook herkennen aan de rode zonnewering, sommige hebben een nieuwe met telefoon nummer.
Sommige uitbaters hebben ook een schoonmaak ploeg zoals nr6.

Overigens is gemeente Eindhoven nog altijd de hoofd uitbater van het plein.
Ik had het van de site van Red Light Baekelandplein:
Maar de ramen die gesloten waren zijn nog steeds dicht?
 
Ik had het van de site van Red Light Baekelandplein:
Maar de ramen die gesloten waren zijn nog steeds dicht?
Site klopt niet, dag prijzen zijn tegenwoordig 160 euro en niet alle kamer hebben een schoonmaak ploeg.
Ook moeten de dames vaak zelf de was doen en bedden verschonen.

De ramen 18/19/22/23/24 zijn inderdaad nogsteeds dicht.
 
Site klopt niet, dag prijzen zijn tegenwoordig 160 euro en niet alle kamer hebben een schoonmaak ploeg.
Ook moeten de dames vaak zelf de was doen en bedden verschonen.

De ramen 18/19/22/23/24 zijn inderdaad nogsteeds dicht.
Idd ,
Site klopt niet, dag prijzen zijn tegenwoordig 160 euro en niet alle kamer hebben een schoonmaak ploeg.
Ook moeten de dames vaak zelf de was doen en bedden verschonen.

De ramen 18/19/22/23/24 zijn inderdaad nogsteeds dicht.
Idd,klopt geen hout van. Er is wel een uitbater die dat wel allemaal geregeld heeft .

Ook de huur van kamer is verhoogd en niet zoals aangegeven .
 
Site klopt niet, dag prijzen zijn tegenwoordig 160 euro en niet alle kamer hebben een schoonmaak ploeg.
Ook moeten de dames vaak zelf de was doen en bedden verschonen.

De ramen 18/19/22/23/24 zijn inderdaad nogsteeds dicht.
Bedankt voor je correctie en aanvullingen. Een raam met 2 dames levert de uitbater dus grofweg een ton op. OK wat onderhoud en verwarming. Hoe is toezicht geregeld? Per uitbater?
Idd ,

Idd,klopt geen hout van. Er is wel een uitbater die dat wel allemaal geregeld heeft .

Ook de huur van kamer is verhoogd en niet zoals aangegeven .
Heeft de gemeente geen algemene eisen? Elke dag schoon beddegoed? Weet niet of elke dame zo proper is van zichzelf.
 
Een tijdje terug een hele slechte ervaring gehad met Karla. Nu lees ik dat de goede dames blijkbaar met vakantie zijn. Wie op het plein zijn de toppers en zijn (terug van vakantie) aanwezig?
Carina zou beginnen weer op nummer 7, Ella nummer 6 links is zeker geen weggegooid geld. En dan de standaard Ibbi/Mylene. Je kan ook gewoon het forum doorspitten en kijken naar de reviews.
 
Hmm ja zou kunnen dat ik ze soms ook op links zie. Of andere raam links ervan. Wat donkere bruine haren, cup a/b gok ik zo met leuke twinkeling in de ogen.

Als het Karla is wss maar beter overslaan dus..
 
Weet iemand wie de dame is op 21 rechts? Het is haar vaste stek.

Heb vaak op het punt gestaan om daar naar binnen te gaan, maar kan geen ervaringen terug vinden.
Bedoel je de dame met heel veel make-up? vond haar op eerste gezicht ook een prettige verschijning maar aan de deur zag ik haar slechte gebit en geplamuurde gezicht, toen toch maar doorgelopen..... heb er eens een loper naar binnen zien gaan die was binnen 10 minuten weer buiten maar dat zegt niets zonder recensie....
 
Bedoel je de dame met heel veel make-up? vond haar op eerste gezicht ook een prettige verschijning maar aan de deur zag ik haar slechte gebit en geplamuurde gezicht, toen toch maar doorgelopen..... heb er eens een loper naar binnen zien gaan die was binnen 10 minuten weer buiten maar dat zegt niets zonder recensie....
Dat zou ze kunnen zijn idd. Ze zat gisteren op 21 rechts in ieder geval.
 
Heren, ik ga morgen voor het eerst een kijkje nemen in Eindhoven. Ik vraag me af: In welke dichtstbijzijnde straten kan je gratis parkeren en hoe de verdeling is van de dames qua afkomst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan