Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo mensen, ik ben nieuw hier en wil graag het plein in Eindhoven eens gaan bezoeken. Nu is mijn vraag zitten er ook afrikaanse dames op het plein? Of kan ik het dan beter ergens anders zoeken? Alle tips zijn welkom
 
Thank you my sir, wil visit The Square asap. Als je een aantal namen van pareltjes hebt dan ontvang ik ze graag, mag ook via pm.
 
Iemand die weet of er in eindhoven momenteel iemand werkt onder naam rebecca?
Dit was haar naam toen ze werkte in eindhoven 2jaar terug
Haar echte naam begint met een B.
Is roemeense van 30 met beugel.
Al zou me niet verbazen dat ze zegt dat ze jonger is.
Heeft siliconen.
 
Wat zijn zoal de beste tijden om te lopen ?
Ik was er vandaag rond 12:00, veel wandelaars, maar ook heel veel lege stoelen.
Gelukkig wel een leuke dame gevonden, die niet voor niets gekomen.
Maar veel keuze was er op dit tijdstip niet
 
Kent iemand hier Lisa?
Een blonde Roemeense, als je het plein opkomt lopen zat ze zo ongeveer aan het einde van de linkerkant... ik ben slecht met huisnummers altijd haha, maar dat is 3/4 maanden geleden.
Weet iemand of ze er nog werkt?
 
Kent iemand hier Lisa?
Een blonde Roemeense, als je het plein opkomt lopen zat ze zo ongeveer aan het einde van de linkerkant... ik ben slecht met huisnummers altijd haha, maar dat is 3/4 maanden geleden.
Weet iemand of ze er nog werkt?
Lisa,nr 11 links ,naast anna ,van middag geweest ze kan zo lekker pijpen als ik ze niet tegen hou ben ik binnen en paar minutes klaar ,en je kan lekker met die prachtige borsten (fake) spelen en sabbelen ze vind het allemaal goed, daarna afgemaakt in doggy Borak
 
Zijn er ook dames op het plein die een goede body-to-body massage op de menukaart hebben staan?
Gabriela op 2 links , lisa op11 links ook een lekker gevoel met die borsten ze zijn groot, zacht, en mooi,en lekker om te strelen(fake maar voelenlekker aan)
die van Gabriela zijn wel puur natuur maar ze hou er niet van dat je in haar tepels knijp ,,er zullen wel meer dames die het aanbieden,maar ik heb alleen met deze tweeen ervaring Borak
 
Kan iemand de naam verklappen van een half Tsjechische en Italiaanse dame, mooi brunette / iets donkerder vrijwel helemaal vooraan op het plein. Had er een plezierige tijd en dacht zeg er wat positiefs over maar ben de naam vergeten….
 
Gabriela op 2 links , lisa op11 links ook een lekker gevoel met die borsten ze zijn groot, zacht, en mooi,en lekker om te strelen(fake maar voelenlekker aan)
die van Gabriela zijn wel puur natuur maar ze hou er niet van dat je in haar tepels knijp ,,er zullen wel meer dames die het aanbieden,maar ik heb alleen met deze tweeen ervaring Borak
Is hun body to body massage vergelijkbaar met de dames van een massagesalon?
 
Nou om 19:00 vandaag zei ons mark dat o.a. alle seksinrichtingen om 18:00 moeten sluiten de komende 3 weken. Een van de dames heeft dit net ook tegen mij gezegd dus lijkt me dat je ze komende tijd voor 18:00 moet plannen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan