Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zag laatst ook 2 leuke blonde meiden zitten op 17. Ben benieuwd of iemand al eens geweest is.. anders maar een keer de gok wagen
Tijdje terug bij een van de twee geweest. Die links zat zit nu rechts en die ander is weg.

Ze rookt heel veel, wat voor mij wel een afknapper is en een belemmering om te gaan. Maar toch tussen de peuken door een keer de gok gewaagd en het was oké. Ze was echt wel vriendelijk, leuk en aardig. Maar het is me allemaal niet zo bij gebleven net als bij sommige andere dames. Dat zegt genoeg denk ik. Dus absoluut geen slechte ervaring of tegenvallen, maar de vonken spatte er ook niet van af.

Liet wel ook beffen toe, dus dat was wel een plus.
 
Gisteren na lange tijd weer eens een rondje BP gedaan. Knappe Gabriella op 2 was er en de altijd aantrekkelijke Anna op 11. Naast haar op 12 een voor mij nieuwe aantrekkelijke lange dame. Weet iemand wie zij is?
 
naast anna op 11 links lange blonde meid is LISA ben er al 4 keer geweest echt een profi naar mijn ervaring een van de beste pijpster van het plein ,ik moet ze steeds afremmen anders ben ik binnen 2 minuten klaar,en ik heb normaal veel moeite klaar te komen met pijpen,maar bij haar niet, neuken in verchillende posities ook weer goed maar het pijpen is echt classe
 
Uit nieuwsgierigheid een domme vraag, en het zal per dame wel verschillen, maar vanaf welk moment moet ik nu op mijn 'klokje kijken'. Als ik aanklop, betaald heb, uit de kleren ben? Daar zit nog wel wat verschil in en ik heb echt geen idee :-s
 
Uit nieuwsgierigheid een domme vraag, en het zal per dame wel verschillen, maar vanaf welk moment moet ik nu op mijn 'klokje kijken'. Als ik aanklop, betaald heb, uit de kleren ben? Daar zit nog wel wat verschil in en ik heb echt geen idee :-s
Voor 50,- gewoon een vluggertje dus meestal 15-20min. Is natuurlijk ook afhankelijk van de dame die je treft en hoe snel ze je laat komen. De meeste staan na een minuut of 15 gewoon weer buiten. Korter kan ook en als je er langer over doet kun je beter bijbetalen of je moet een vaste klant zijn met wie ze het goed kan vinden.
 
Was vandaag voor het eerst in Eindhoven, een dame met donker haar volgens mij op nr 4 rechts gekozen, haar naam weet ik niet, kwam op mij iets te gehaast over.. maar op zich wel een vriendelijke meid.
 
Als tongzoenen een must is zit je op het plein niet goed vrees ik. Misschien dat er een enkeling is die het doet voor een mooi bedrag maar ik persoonlijk ken ze niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan