Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, is niet dezelfde als de kinky adv. Ze biedt pijpen zonder condoom aan voor 30 euro. Verder is het niet echt mijn type. Ik vind het aanbod op het plein erg tegenvallen momenteel. Jaren geleden heb ik leukere ervaringen gehad op het plein.
 
Nee, is niet dezelfde als de kinky adv. Ze biedt pijpen zonder condoom aan voor 30 euro. Verder is het niet echt mijn type. Ik vind het aanbod op het plein erg tegenvallen momenteel. Jaren geleden heb ik leukere ervaringen gehad op het plein.
Idd, zeer mager aanbod wat mooie dames betreft.
 
Wil eens een keer voor een kinky wat dominante dame gaan. Heb alleen nog nooit bij de dames op het plein gevraagd naar deze mogelijkheden. Iemand die mij kan vertellen welke dames op het plein deze service bieden (ben alleen op de hoogte van karla)?
 
Zijn er dvps op het plein die het toelaten om in hun mond klaar te komen?
Zoals hierboven al genoemd doet Krisztina dit sowieso ja, ze zuigt door tot de laatste druppel eruit is. Sowieso ook 1 vd beste pijpers van het plein, ze pijpt altijd zonder condoom omdat ze een allergie heeft voor rubbers meen ik.

Geen idee of Krisztina nu nog op het plein is of alweer terug naar Hongarije? Meen iets te lezen van 3 Sept naar huis maar dit klopt niet altijd.
 
Zoals hierboven al genoemd doet Krisztina dit sowieso ja, ze zuigt door tot de laatste druppel eruit is. Sowieso ook 1 vd beste pijpers van het plein, ze pijpt altijd zonder condoom omdat ze een allergie heeft voor rubbers meen ik.

Geen idee of Krisztina nu nog op het plein is of alweer terug naar Hongarije? Meen iets te lezen van 3 Sept naar huis maar dit klopt niet altijd.
Hoeveel moet je betalen voor sex met condoom en pijpen zonder condoom bij haar?
 
Veel dames bieden het aan zodra ze je enigszins hebben leren kennen. Vooral het formaat van je gereedschap is van belang en of je ervaring hebt. Het kan namelijk best pijnlijk voor de dame zijn wanneer je het niet goed doet. Dus gewoon vragen.
 
Gaan er nog wandelaars op de vrijdag- en of zaterdagavond naar het plein? Vroeger kwamen er van die dronken mafkezen en ik had met 1 van die gasten buiten een keer gevochten; achteraf gezien was dit heel dom. Is het nu wel rustiger of komen er nog groepen dronken mensen op die dagen? Groeten Walker
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmiddag voor de verandering eens maar Eindhoven geweest ipv Nijmegen waar het momenteel nog niet veel is.
Volgens mij was het op Nr7, een lichtgetinte (midden/oost Europees?), jonge vrouw (ik gok een jaar of 24), lolita figuur, goed engels sprekend.
Heb haar naam wel gevraagd, maar kon er weinig van maken, klonk iets als "miloeka / maylooka".
Iemand die haar juiste naam weet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan