Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
8.30 uur zijn er vaak maar 4-5 dames. Meeste rolluiken zijn omlaag. De dames gaan zo vroeg op de dag daar niet zitten als er nauwelijks klandizie is. Ik weet niet precies hoelaat de meeste dames beginnen, maar zeker niet om 8.30 uur al.
 
Goede dag,
Ik weet niet of ik hier eigenlijk de volgende dingen kan/mag vragen, maar ik ben benieuwd na het plein.
Ben er nog nooit geweest, maar wil er graag eens een bezoekje aan brengen.
Wat zijn zo een beetje rustige tijden of schikt dat van dag tot dag ?
En wat ben je daar zo al kwijt aan een bezoek ?
Heb nog nooit eerder een sw bezocht, en zie de meest uitlopende prijzen voorkomen.
Alvast bedankt
 
Natuurlijk mag je dit vragen een eerste keer is altijd afwachten en spannend. In mijn ervaring is het plein nooit echt heel druk (ik zelf ga meestal in de avond vanaf 21:00-21:30). Hoe het overdag is heb ik geen idee van maar heb maar heb het zelf pas een paar keer heel druk meegemaakt en dit was net na de opening toen het verbod opgeheven werd laatst. Misschien is het juist fijner om te gaan in het weekend en de avond omdat het wat ongemakkelijk kan zijn om er nagenoeg alleen te lopen. Je zou jezelf nogal bekeken kunnen voelen door de dames als jij het midden van het plein staat en het de eerste keer is. De standaard prijs op het plein is 50 euro voor een vluggertje pijpen + neuken. Ik raad je aan de eerste keer met een dame daar de kat uit de boom te kijken en gewoon voor het instaptarief te gaan tot je er een beetje je weg weet te vinden en de dames kent waar je het goed mee kan vinden voor je meer gaat betalen. En heel belangrijk (had hier zelf tenminste aan moeten denken de eerste keer) laat je niet door de eerste de beste naar binnen lokken. Mijn ervaring is dat de goede keuzes je nooit opdringerig naar binnen willen hebben!
Ik denk dat iedereen hier wel weet hoe het is om voor de eerste keer een sw te bezoeken dus als er vragen bij je opkomen stel ze gerust. Desnoods via een pb.
 
Dank je wel voor je reactie!
Spannend vind ik het zeker wel, maar hopelijk heb ik daar geen last van als ik eenmaal binnen ben.
En fijn voor de tips om niet meer als een standaard pakket te kiezen of me na binnen te laten lokken.
Dat laatste zou ik misschien juist wel hebben laten doen.
Heb wel recensie's gelezen over de dames, maar als je er nu 1 zou moeten benoemen waarbij je direct een goed gevoel zou krijgen de 1e keer, wie zou dat dan zijn ?
 
Hmm dit is wel voor iedereen verschillend natuurlijk.. maar ik denk allemaal dat als ik nu met mijn ervaring op het plein een eerste keer uit zou moeten zoeken.. Dan zou ik voor mila op nummer 1 gaan zelfs als het niet het type is waar je in eerste instantie op zou vallen. Ze spreekt Nederlands en alles gaat rustig aan bij haar. Je kan haar gerust aangeven dat het je eerste keer betaald is en ik weet zeker dat ze hier heel goed mee om zal gaan. Mila is echt heel open en misschien wel een van de vriendelijkste van het plein.

edit: doggy bij mila is een groot feest hahah
 
Zodra ik het plein heb bezocht, laat ik hier een reactie achter.
De gedacht vind ik al spannend.
Al heb ik wel de ervaring van b2b massage's, daar waar ik eerst ook met veel spanning na binnen liep.
En nu zonder schaamte na binnen stap en de dame van de receptie vriendelijke begroet
 
Hahah als mila je bevalt op nummer 1 hoef je niet eens echt het plein op. De tweede keer zal het al een stuk makkelijker zijn om dan gewoon het plein helemaal op te lopen omdat je weet hoe het er aan toe gaan als je binnen bent. Tenminste dit maakte het voor mij makkelijker. Na een paar keer merk je er niks meer van en als het een vast iets wordt loop je straks gewoon te zwaaien naar dames waar je een aantal keer geweest bent.
 
Ik zou zelf de eerste keer 's avonds en in het weekend gaan. Dan is het wat drukker en wat donkerder, waardoor je je wellicht wat anoniemer voelt. Ik ben de eerste keer overdag geweest. Erg rustig, en je voelt je op dat moment best wel "bekeken".
En verder zou ik me even inlezen op dit forum, zodat de kans op een slechte ervaring kleiner is. Niet dat ik veel slechte ervaringen gehad heb, maar de eerste keer blijkbaar de verkeerde uitgekozen die haar dag blijkbaar niet had. Kan gebeuren, de tweede keer met een andere dame was het wel een groot succes, wellicht ook doordat ik zelf minder zenuwachtig was.
Mijn twee favorieten op het plein zijn Anna (nr 11 rechts) en Beatrice (nr 15, maar nu nog even op "vakantie").
Maar ik ben nog niet zo'n oudgediende als Sir Cumalot, dus ben zelf ook nog wat dames uit aan het proberen op het plein.
 
het bekeken voelen heeft timmeh helemaal gelijk in. Het plein kan soms als een soort arena aanvoelen?. Ik ga zelf ook altijd zodra de zon onder is omdat ik me dan een stuk prettiger voel daar.
 
Mila moet echt je smaak zijn, naar mijn mening is Gabriëlla op 2 links een veel beter alternatief. Ze ziet er geweldig uit en heeft een geweldige service. Haar karakter is zachtaardig, waardoor je je al snel op je gemak voelt bij haar. Je betaald uiteindelijk voor de seks, dus je wilt er volledig van kunnen genieten. Als een dvp (met alle respect) er niet aantrekkelijk uitziet zoals naar mijn mening Mila, dan kan ik niet van de seks genieten. Ik kan je verzekeren dat je van top tot teen zult genieten van Gabriëlla.

Een veteraan van het plein is Ibbi op 5 rechts. Zij is net als Gabriëlla een schat van een vrouw en haar service is van een bijzonder hoog niveau.
 
Tja en zo zul je ook genoeg mensen hebben die Gabriella voorbij lopen. Er zijn inderdaad ook in mijn ogen mooiere vrouwen op het plein maar om nou hier te te verkondigen dat iemand in jouw ogen niet aantrekkelijk is daar heeft massagelover niet heel veel aan. Desalniettemin is ook Gabriella een prima keuze maar zelf vond ik haar niet zo bijzonder als anderen zeggen. Waar het op neer komt is: bekijk de reviews en selecteer er een aantal uit waar jij zelf een leuke tijd mee denkt te gaan hebben en maak eenmaal op het plein je keuze!
 
Loop gewoon rond, beoordeel wat je ziet en maak lekker zelf een keuze. Ieder heeft zo zijn voorkeuren en dus is het alleen van belang om de slechte dames te mijden. Zie daarvoor de recensies.
En wanneer je gewoon dichtbij de ramen een rondje loopt, voel je je waarschijnlijk ook minder bekeken. Enne, alle geïnteresseerde dames hebben je toch al gezien ;).
 
Spannend vind ik het zeker wel, maar hopelijk heb ik daar geen last van als ik eenmaal binnen ben.
En al heb je daar wel last van de eerste keer en gaat het daardoor allemaal niet perfect, besef je dan dat je letterlijk en figuurlijk een drempel over bent en het bij iedere volgende bezoek beter en beter zal gaan. Afijn, die ervaring heb je wellicht ook bij je b2b massage gehad.
 
Bekijk het als de eerste keer naar de kleuterschool gaan...janken en niet leuk...daarna wil je elke dag...en kun je niet van de blokkendoos afblijven....?
Haha, laat ik er op deze manier erin stappen in dit nieuwe avontuur ?

Dank jullie allemaal voor de tips en uitleg.
Hopelijk ga ik een leuk avontuur tegemoet
 
Ik heb vanavond me 1e bezoekje gepleegd.
Was er rond de klok van 19:00.
Vond het best spannend, en had in gedachte de raamnummers die ik moest/wilde onthouden.
Maar door de spanning kwam ik niet meer verder dan 1 links.
En daar zat ( zonder iemand af te kraken) een forse dame.
Dus ben door gelopen.
Maar het was er best druk, en had onthouden dat de dames die het meeste zwaaide je ff aan de kant moest laten.
Ik kwam denk ik bij nr 8 links, waar een leuke dame stond in een spannend wit setje.
Ik liep er dichter na het raam toe, en liet weten dat ik wel na binnen wilde.
Ze hete Steffanie als ik het goed schrijf.
Boven aangegeven dat het mijn 1e bezoek was.
Prijzen gehoord, en gezegd dat een kwartier (50,-) genoeg was.
Achteraf nog 30 bij gelegd omdat de tijd om was, maar ik nog nog niet klaar was.
Ze was heel lief en zorgzaam, pijpte lekker.
En kroop lekker op me na een paar minuten, doggy nog ff gedaan, en vervolgens met de hand afgemaakt.
Het plein zal ik zeker nog eens bewandelen, maar dan beter rond kijken.
Heb nu rechts alles overgeslagen omdat daar de meeste andere wandelaars liepen
 
Ik heb vanavond me 1e bezoekje gepleegd.
Was er rond de klok van 19:00.
Vond het best spannend, en had in gedachte de raamnummers die ik moest/wilde onthouden.
Maar door de spanning kwam ik niet meer verder dan 1 links.
En daar zat ( zonder iemand af te kraken) een forse dame.
Dus ben door gelopen.
Maar het was er best druk, en had onthouden dat de dames die het meeste zwaaide je ff aan de kant moest laten.
Ik kwam denk ik bij nr 8 links, waar een leuke dame stond in een spannend wit setje.
Ik liep er dichter na het raam toe, en liet weten dat ik wel na binnen wilde.
Ze hete Steffanie als ik het goed schrijf.
Boven aangegeven dat het mijn 1e bezoek was.
Prijzen gehoord, en gezegd dat een kwartier (50,-) genoeg was.
Achteraf nog 30 bij gelegd omdat de tijd om was, maar ik nog nog niet klaar was.
Ze was heel lief en zorgzaam, pijpte lekker.
En kroop lekker op me na een paar minuten, doggy nog ff gedaan, en vervolgens met de hand afgemaakt.
Het plein zal ik zeker nog eens bewandelen, maar dan beter rond kijken.
Heb nu rechts alles overgeslagen omdat daar de meeste andere wandelaars liepen
Ik had al het vermoeden dat je 1 links niks zou vinden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan