Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zojuist gezien op een ander forum: 'Overigens wordt deze klassedame op een ander Nederlands nieuw forum onterecht in verband gebracht met onveilige handeling die ze pertinent niet doet of heeft gedaan voor geen enkel bedrag in de wereld. Ze heeft dat forum al gemeldt bij de zedenpolitie of die daar tegen konden optreden.'

Juridisch gezien zal hier niets aan gedaan kunnen worden naar mijn weten.. maar dit soort aandacht kan dit forum missen als kiespijn..
 
Als je iemands goede naam of reputatie zwartmaakt dan kan dat gevolgen hebben. In die recensies werd ze ook beschuldigd van iets dat onwaar is. Volgens het Nederlands strafrecht maakt iemand zich dan strafbaar aan smaad of laster. Hier staat een geldboete of een gevangenisstraf van maximaal zes maanden voor. Ik weet om wie het gaat, als zij hier hulp bij nodig heeft dan kan ik naar het juridisch loket gaan voor haar. Dan kan ik ook meteen achterhalen wat ze het beste kan doen.
 
Hahah daar ben ik van op de hoogte. En nee, dit maakt weinig kans in mijn ogen (0,0). het gaat er meer om dat door dit soort beweringen dit forum op een verkeerde manier aandacht krijgt (misschien een autoriteit persoonsgegevens?). Laten we er met z'n allen voor zorgen dat we hier nog lang onze ervaringen kunnen blijven delen.
 
Het forum is prima, gekken heb je helaas overal. Misschien kan de admin ervoor zorgen dat alle berichten die over dat onderwerp gaat worden verwijderd. Vond het echt rot voor haar, ze is echt een lief mens. Op hookers.nl kon je niet eens discussiëren over een dame in haar topic. Als het gebeurde dan verwijderden ze het vrijwel meteen (althans hoe ik het zag).
 
Terug
Bovenaan Onderaan