Recensie Elena, Lelystad (vh Utrecht, Amsterdam) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genietend Lid

Wandelaar
26
18/07/23
48
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4798962-elena
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een geluk had ik gisteren toch weer. Ik kwam de advertentie van Elena tegen op Kinky. Echt mijn type om te zien. En nog nergens recensies van haar te vinden. Daar word ik dus blij van! Dat maakt het extra spannend.

Haar verhaal en haar stats kwamen vertrouwenwekkend over. En ook het contact verliep zeer prettig.
Ze ontving me in het in het centrum van Lelystad, met gratis parkeren vlakbij.

Bij het appartement aangekomen stond ze me al buiten op te wachten. En gelukkig, ze is de jongedame van de foto's. Ze deed amicaal en vriendelijk en was in een vrolijke gemoedstoestand.

Ik wilde het langzaam opbouwen en dat vond zij zo te merken ook prima. Tijdens het douchen zag ik haar in kleermakerszit met een heel mooi lingerieset op het bed zitten. Dus zsm die kant op!

Wat er vervolgens gebeurde voelde voor mij als lekkere sex na een leuke eerste date. Ze vrijt, trekt, likt en zoent heerlijk. Vooral het tongzoenen was hemels. Haar warme, zachte, natte tong gebruikte ze volop. En op een sensuele manier. Ze maakte zachte kreuntjes van genot en haar hartslag ging omhoog. Ik dirigeerde haar naar mijn pik, waar ze lekker aan begon te trekken en te zuigen. Ook mijn ballen nam ze met likken mee.
Daarna haar mooie, natte kutje gelikt en overgegaan op missionares. Met beffen al gemerkt dat ze een klein kutje heeft maar ik mocht gelukkig goed doorhalen. Waarbij gezegd moet worden dat het daarbij leek alsof ik met een Japanse in bed lag! Vervolgens vanuit mn tenen klaargekomen in haar mond.

Ze is heel goed gezelschap en spreekt meerdere talen. Op kinky staat 23 jaar, maar ze ziet er jonger uit, vind ik. "21", zei ze.

Ze is waarschijnlijk zeer binnenkort te boeken in Amsterdam.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4798962-elena
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ontvangstlocatie in Amsterdam is een hotel op de grens van Zuid en Nieuw-West. Dat is een beetje de standaard locatie geworden de afgelopen maand van vele dames uit deze groep.

Het is de meid van de foto's. Er is geen filter overheen gegaan en ze ziet er beter uit in het echt, wat een zeldzaamheid is tegenwoordig. Mooi gezicht met grote bruine ogen en subtiele zachte lippen. Het enige wat zichtbaar nep is, zijn haar wimpers. Ze heeft ook een erg verfijnd lichaam, zacht en petite met kleine borstjes en een gave huid. Verder een prachtige roze poes waar menig naaktmodel jaloers op zou zijn.

Helaas toont ze echt vrijwel geen initiatief, je moet alles zelf doen. Als je dat niet doet, zou ze echt de hele date lang met die indringende ogen naar je blijven staren. Ook moet je zelf het gesprek leiden en komt ze wel los met wat humor.
Zoenen is hemels, maar eigenlijk puur omdat haar lippen zo zacht en klein zijn. Beffen was ook goed, ze smaakt fris, reageert goed en lijkt er van te genieten. Pijpen was matig, niet echt diep, geen passie of overtuiging.
Neuken was dan weer wel best aardig. Ze kreunt de buurt bij elkaar op een redelijk overtuigende manier. Het uitzicht over haar lichaam terwijl je haar neukt is ook geweldig, bijna alsof je met een elf in bed ligt.

Conclusie voor mij is dus dat ze eigenlijk niet zo heel goed is als date, maar ze wel een plaatje is en je mentaal best aan je trekken kunt komen daardoor.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4798962-elena
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Elena bezocht. Erg mooie jongedame die erg goed Engels en Spaans spreekt. Ze ontvangt nabij IJburg in Amsterdam en zal er tot zaterdag zijn.
Bij binnenkomst opgefrist en daar zat ze op bed. Je moet zelf het voortouw nemen, ze is denk ik begin 20.
Veel gezoend, tongen was redelijk terughoudend. Ik had mij niet geschoren en dus stoppels, daar had haar gevoelige gezicht enigzins last van en begrijpelijk.
Sex was goed, ze kreunt graag. Ze houdt ervan om bovenop te zitten. Haar poesje is erg gevoelig dus heb mij af en toe even moeten inhouden.
Elena is een aanrader als je van mooi houdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan