Recensie Elena (Roe), Den Haag, Geleenstraat 23 k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joe Carioca

Wandelaar
Forumpionier
62
10/07/21
149
19
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Op Geleen 23 k1 zie ik vanmiddag een nieuw gezicht. Vrij lang, roomwit meisje in een zwart setje, met een intrigerend gezicht. Ze maakt niet echt oogcontact als ik langsloop, maar even later zie ik haar aan het raam met een man praten en dan kijkt ze heel vriendelijk. Die man gaat verder, ik spreek haar aan. Elena, noemt ze zich.

Nadat ik me binnen ook heb voorgesteld, vraagt ze hoe oud ik ben. Dat gaat met handen- en vingertelwerk, want haar Engels is nog in ontwikkeling (ik weet dat ze snel leren). Zelf is ze 22 en werkt nog niet heel lang, vertelt ze. Ze houdt de tijd bij op haar telefoon. Ik heb 100 betaald en ze laat het zien: 0:30 staat er.

Staand begin. Elena heeft mooie borsten (B/C echt) met daaronder twee tattoos, waar ik verder niet op let. Ze trekt grappige gezichten en beweegt ritmisch op de muziek die ze (zacht) heeft aanstaan. Na een tijdje spelen is-ie goed op sterkte gekomen. Het condoom is vrij dik, zodat het pijpen niet bijzonder voelt. In de spiegel had ik gezien dat ze ook lekkere billen heeft, maar in doggy heb ik nu geen zin. Ze komt on top en daarna doen we 'normal'. Het is even doorzetten voor het lukt, jammer van dat dikke condoom.

Al met al een leuk half uur met een echte Roemeense girl-next-door. Elena zal nog een en ander moeten bijleren, maar haar inzet is goed. :)

Terug
Bovenaan Onderaan