Recensie Elena (Roe) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Meubelstuk
Forumpionier
1.360
04/07/21
3.260
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
140
Elena is een aantrekkelijke dame van midden 20. Niet super knap, een beetje een girl next door. Ze heeft een typisch Roemeens uiterlijk en ze zat bij de gokautomaten, maar ik heb haar ook wel eens rechts bij de ingang zien zitten. Ik heb met haar vandaag een hele fijne kamer gemaakt. Omdat ik wilde tongzoenen werd ik verzocht mondwater te gebruiken, wat ze zelf ook deed. Ze geeft volledige service (tongzoenen, beffen, PZC en NMC). Daarbij mag je overal aanzitten. Haar natuurlijke B/C cup borsten hebben tepels die mooi hard worden als je er aan zit. Ze pijpt lekker met veel gevoel en op mijn verzoek werden ook mijn ballen lekker gestreeld. We deden lekker rustig aan en ze wisselde zoeken, knuffelen en pijpen goed af. Na een tijd heeft zij mij het condoom om gedaan en toen hebben we in 2 posities geneukt, waarbij ik heerlijk klaar kwam.
Groot herhalingsgevaar.

Heb je het over die jongedame.?
Nee. Alleen al de leeftijd klopt niet. Elena in YinYang heeft ook geen piercing. Yinyang zit in Roermond en niet in Roeselare, dus ook de plaats klopt niet.

Dames in saunaclubs staan in het algemeen niet op sites als kinky of redlights. Het grote voordeel voor de dames is dat ze niets aan marketing hoeven te doen, geen 100 whatsappjes per dag te beantwoorden van mannen die uiteindelijk toch niet komen en een zeer veilige werkomgeving hebben. De club zorgt voor de klanten.

Dus als je Elena en nog enkele tientallen collega's wilt ontmoeten, dan zul je naar YinYang moeten gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan