Recensie Elisa, Aalst (Voorheen Zelzate en Terneuzen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetenteen

Stamgast
653
07/11/21
482
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/elisa-hot-sexy.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze meid geweest. Ontvangt in Terneuzen. Det alles wat ze beloofd. Lekker half uurtje gehad! Liefhebbers van naturel grote borsten zoals hebben hun hanen vol hier. Anaal kunnen nemen in alle posities mogelijk!
Blijft nog 1 week. Herhalingsgevaar, zeer zeker!
 
Vandaag bij deze meid geweest. Ontvangt in Terneuzen. Det alles wat ze beloofd. Lekker half uurtje gehad! Liefhebbers van naturel grote borsten zoals hebben hun hanen vol hier. Anaal kunnen nemen in alle posities mogelijk!
Blijft nog 1 week. Herhalingsgevaar, zeer zeker!
Spreekt ze goed Engels? En echt de dame van fotos?
 
Geen letter engels ( ik ga dan ook niet om te praten hey!)
100% de dame van de foto's alleen niet professioneel geschminkt voor haar fotoshoot! Maar nog steeds een lekker ding!
 
Afgelopen week ook een bezoek gebracht, spreekt idd amper Engels, contact via app is dan wel weer in goed Engels, waarschijnlijk een goede vertaler in de buurt? Anyway, deze dame is echt een topper, wat een lieverd en wat een lijf! Constant een verleidelijke glimlach op haar gezicht, tongzoenen, pzc, alle posities die je maar wilt, klaarkomen op haar lichaam, kortom een zeer plezierige date.
 
" Vandaag bij deze meid geweest. Ontvangt in Terneuzen. Det alles wat ze beloofd. Lekker half uurtje gehad! Liefhebbers van naturel grote borsten zoals hebben hun hanen vol hier. Anaal kunnen nemen in alle posities mogelijk!
Blijft nog 1 week. Herhalingsgevaar, zeer zeker!"

Euhm.... Lees je eigen recensie nog eens door bovenin? 😜
Inmiddels in Gent trouwens.
 
Laatst bewerkt:
" Vandaag bij deze meid geweest. Ontvangt in Terneuzen. Det alles wat ze beloofd. Lekker half uurtje gehad! Liefhebbers van naturel grote borsten zoals hebben hun hanen vol hier. Anaal kunnen nemen in alle posities mogelijk!
Blijft nog 1 week. Herhalingsgevaar, zeer zeker!"

Euhm.... Lees je eigen recensie nog eens door bovenin? 😜
Inmiddels in Gent trouwens.
Sorry, mijn fout, dacht dat het over Jasmine ging!
 
Deze lieverd is voor 1 week terug in Terneuzen. Ben net terug. Erg goede service met een stralende glimlach., zelfs met anaal. Had gevraagd om me klaar te pijpen maar kwam ongevraagd is haar mond. Heb me verontschuldigd en ze zoog voor straf nog eens lekker aan mijn ballen🤣👍
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/elisa-hot-sexy.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje terug bezocht in Sluis. Heerlijk meisje die alles doet wat ze beloofd. Voluit tongzoenen, glimlachen, verschillende standjes. Geniet er ook duidelijk zelf van. Herhalingsgevaar: zeer zeker!
 
Ze zal nu met vakantie zijn zeker. Haar advertentie gaat ook altijd een dagje offline als ze weer verhuist naar een andere stad. Nuis het al een paar dagen dus vandaar dat ik vermoed dat ze er even tussenuit is.
Ik hou haar ad in de gaten, wacht tot ze weer in Terneuzen is :)
Staat weer online, Zelzate :) my lucky day
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan