Recensie Elisa (PL), Agentur88, Rheine 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Traveling

Vaste klant
152
12/04/22
272
40
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Agentur88.com
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week eindelijk weer eens bij Agentur88 langs geweest. Van te voren al gekeken naar de "Anwesende Ladies" en keuze op Elisa, 28 jarige uit Polen laten vallen. Er waren 3 dames aanwezig die dag.
Elisa was iets minder blond maar verder helemaal zoals op de foto's. Eerst even opfrissen onder de douche voor de actie.
Terug in de kamer Elisa uit haar ingewikkelde pakje. Gelijk begon ze zachtjes in mijn tepels te bijten. Tongen deed ze niet. Nog niet naar later bleek. Het pijpen was super. Wat een ervaring mede doordat mijn ballen steeds meer en harder onder handen werden genomen. Ze begon steeds harder in mijn ballen te knijpen en te prikken met haar nagels. Top
Eerst maar even haar kutje en kontgaatje proeven voordat ik al zou komen. Beide heerlijk fris en heerlijk lopen likken. Na het likken wel heerlijk tongzoenen.
Het pijpen was zo goed bevallen dat ik zo wel klaar zou willen komen. Facesitting laten pijpen waarbij ze haar kutje steeds harder op mijn gezicht drukte. Heerlijk gekomen.
Nog even nababbelen, douchen en weer naar huis
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan