Al maanden loop ik langs het raampje van Elisabeth en heb haar nooit gezien, wel haar buurvrouw Rebecca maar deze dame nog nooit.
Op deze warme dinsdagochtend/middag besloot ik om richting de hoeren-straatjes te wandelen, eerst de Doub waar er weinig goeds te doen was en even later de Geleen.
Vanaf de pisbakken liep ik naar binnen, geen Camelia maar achter op een stoel zag ik een dame zitten op 84k1.
Ik was er net dus maakte een paar rondjes en zag Ascha achter haar raam, Natalia in de passage, Fleur in de Hunse en Angel was afwezig.
Toen ik bij 84k1 was keek ik even naar binnen en maakte oogcontact met Elisabeth die een sigaretje aan het roken was.
Ze keek niet echt uitnodigend dus besloot even verder te wandelen.
Af en toe stond ze even achter haar raam en nadat ik mij tegenover haar had gepositioneerd tegen de muur kon ik haar even observeren.
Een lekkere donkerharige stoot met een heerlijk figuurtje, Oostblok op zn best, goede make-up en een goede arrogante blik.
Na een rondje stond ik weer voor haar raam, ze keek mij aan, deed het raampje open en riep 50 Euro.
Ik had mij al voorbereid op een koel ontvangst, knikte en het deurtje werd opengezoemd.
De tussendeur werd opengemaakt en ik wandelde achter haar hooggehakte benen richting haar afwerk-plek.
Eenmaal binnen vroeg ik om een blowjob zonder condoom en dat was 50 extra.
Kleding uit, pik wassen aan de wasbak en het meisje stond al naakt klaar voor het bed.
Ik bewonderde even haar prachtige lijfje, kneep even in haar harde nep-tieten en vervoegde mij naar haar bedje.
Op het bed werden mijn tepels een voor een bewerkt, zacht met haar tongetje en met het juiste gevoel.
Ik keek naar het plafond en zag een lekker lijfje die deze meneer aan het opwarmen was.
Haar vingers ging op een sensuele manier langs mijn pik, ballen en het plekje daaronder en het voelde heerlijk en relaxed.
Mijn penis kreeg de juiste sterkte en haar mondje gingen richting mijn gevoelige ballen.
Ze werden een voor een zacht gelikt en bezogen, het voelde heerlijk zacht en met beleid.
De ballen werden goed verwend terwijl ze ze allebei tegelijk in haar mond had.
Deze hoerenloper was al tevreden.
Ze nam mijn stijve pik in haar mondje en het voelde hemels, hij gleed haar mondje in met de juiste zuigkracht, natheid en tempo.
Mijn lul genoot en na een tijdje vroeg ik haar om tussen mijn benen plaats te nemen zodat ik haar mooie gezichtje kon zien terwijl ze mijn vlees tot zich nam.
De blowjob is van een hoog niveau, zo goed dat ik haar geen aanwijzingen hoefde te geven.
Al heel snel wilde ik mn paal in haar schuiven en vroeg om een condoom.
Vakkundig werd het rubber gemonteerd en ik stond op om haar in doggy te neuken.
Haar lichaam in de honden-stand zag er fantastisch uit, hoofdje laag en het kontje omhoog.
Langzaam schoof ik mijn penis in haar en ik zag hem langzaam in haar gaatje verdwijnen.
De aanblik van haar billen waar mijn pik in verdween in combinatie met haar slanke lijf maakte mij gek van geiligheid.
Ik keek haar aan via de spiegel, het deed haar niet veel maar dat maakte mij niet uit.
Mijn paal had de juiste hardheid, het gevoel was goed en na een paar stevige stoten spoot ik het condoom vol.
'Why so fast' zei ze nog maar ik was tevreden.
Zo'n prachtig jong meisje zuigend aan mijn pik en een heerlijk lijfje penetreren is waar ik voor kwam.
Na afloop nog wat slap geouwehoer, niet echt uitgebreid maar voldoende en ze begeleidde mij naar de uitgang.
Elisabeth is een goede hoer, een koele uitstraling, zakelijk maar geeft een goede service.
Voor mij was dit een kennismakings-bezoek en ik ben ervan overtuigd dat ze mij de volgende keer weer lekker kan verwennen.
Herhalingsgevaar? Zeker!