Amsman2022
Newbie
- 10
- 18/09/22
- 1
Could you please inform how much you paid for standard S/F if that is okay with you. Thanks.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat heb je betaald?Ik schrijf deze recensie met name om jullie (gewaardeerde mede-wandelaars) te laten weten dat ze er wel degelijk nog is.
Nog steeds aan de Boomsteeg (vanuit de Zeedijk komend links); of La Vie ooit weer haar thuisbasis wordt, dat staat in de sterren geschreven?!
Over sterren gesproken, zij blijft er absoluut één.
Ik heb al vaker geschreven dat het een vrolijke, gezellige en humoristische dame is; maar dat zijn er wel meer. Daarnaast en met name, en laten we eerlijk zijn beslist niet onbelangrijk, ze ziet er zo giga-fantastisch heerlijk uit als ze in dat (net iets te korte rokje (jamjam) voor je uitloopt) naar haar kamer.
Als ze dan uiteindelijk de kleine man groter heeft gekregen, het slobberen verfijnt EN m.n. boven mijn gezicht gaat 'zitten', dan ... dan ... dan heb ik niet veel meer nodig.
Ik denk achteraf dan altijd (als ik bijzonder goedgehumeurd door Amsterdam flaneer) ... als dit het hiernamaals zou zijn, dan ..... here I come.
En komen heb ik gedaan, maar dat moge duidelijk zijn. Gewoon (uit de) tenen-werk.
Kom al jaren bij haar, nooit geweten dat ze ook pzc doet.Een tijdje geleden bij deze topper geweest
Dame spreekt uitstekend Engels.
Zeer goede hygiëne
Heerlijke PZC gekregen. 2 standjes.
Ik was tevreden en zal zeker terug komen![]()
M'n excuses. Dat klopt, zal PMC moeten zijnKom al jaren bij haar, nooit geweten dat ze ook pzc doet.
What is PMC or PZC and the price of it.Been coming to her for years, never knew she also does pzc.
I see this message just now for the first time, so that explains the late reaction. PMC is blowjob with a condom and PZC blowjob without condom.What is PMC or PZC and the price of it.
Elisa is echt geweldigIk schrijf deze recensie met name om jullie (gewaardeerde mede-wandelaars) te laten weten dat ze er wel degelijk nog is.
Nog steeds aan de Boomsteeg (vanuit de Zeedijk komend links); of La Vie ooit weer haar thuisbasis wordt, dat staat in de sterren geschreven?!
Over sterren gesproken, zij blijft er absoluut één.
Ik heb al vaker geschreven dat het een vrolijke, gezellige en humoristische dame is; maar dat zijn er wel meer. Daarnaast en met name, en laten we eerlijk zijn beslist niet onbelangrijk, ze ziet er zo giga-fantastisch heerlijk uit als ze in dat (net iets te korte rokje (jamjam) voor je uitloopt) naar haar kamer.
Als ze dan uiteindelijk de kleine man groter heeft gekregen, het slobberen verfijnt EN m.n. boven mijn gezicht gaat 'zitten', dan ... dan ... dan heb ik niet veel meer nodig.
Ik denk achteraf dan altijd (als ik bijzonder goedgehumeurd door Amsterdam flaneer) ... als dit het hiernamaals zou zijn, dan ..... here I come.
En komen heb ik gedaan, maar dat moge duidelijk zijn. Gewoon (uit de) tenen-werk.
Mag ik vragen of je nog steeds bij Elisa kom..In de middag over de Wallen wandelen zonder ergens naar binnen te stappen geeft mij een rustig gevoel. Bij het aanschouwen van bleke toeristen die met vieze etenswaren of joints rondlopen ben ik blij dat ik zonder al die rommel gewoon naar huis kan lopen. Wel is het leuk om te zien welke dames waar nu weer uithangen. Toen ik een rondje liep door het momenteel weggemoffelde La Vie en Rose, liep ik bijna letterlijk tegen Elisa op. Elisa komt uit Moldavie maar spreekt uitstekend Engels. Ze lijkt misschien wat lang op hakken maar als als alles uit gaat is het een mooi slank niet te groot knap meisje. 50 euro betaald en met haar op bed. Niks geen selling up voor bh of extra's dit of dat. Zeer vriendelijk allemaal. Daar begon ze met een heerlijke slobber blowjob (mc). Daarbij masseert ze heerlijk je ballen en ze zuigt flink zodat de boel snel krachtig wordt. "He likes me" zegt ze dan. Ze heeft spiegels rondom en op het plafond, en het is een mooi gezicht om zo'n prachtig meisje aan je leuter te zien slobberen. "Whenever you are ready" zei ze op een gegeven moment. Ik zei dat ik een beetje lui was en het wel prima vond en of we gewoon zo door konden gaan. Dat was geen probleem. Op een gegeven moment zelf nog wat geholpen terwijl zij mij overal streelde, heerlijk de boel afgemaakt. Daarna pakte ze mijn gezicht vast en lief lachend kreeg ik een kus. Ik dacht nog, wat heb je toch een prachtig gezicht en wat ben jij een schatje. Daarna nog wat leuk nagepraat zonder haast. Elisa is goed bevriend met rondborstige Lorena uit kamer 6, die ook aanwezig is. Voor de lockdown heb ik ooit een trio met beide dames gedaan voor 100 euro wat ook geen strafmag is.
Ik heb haar al een tijdje niet bezocht maar ze staat er nog wel. Dr reden dat ik haar niet bezoek is omdat ze geen extra's doet.Mag ik vragen of je nog steeds bij Elisa kom..
Zie je Elisa nog steeds?Elisa is echt geweldig
Elisa is geweldig![]()
Kom je nog steeds bij Elisa?Ik heb haar recent weer eens bezocht. Nog steeds aan de Boomsteeg.
Trouwens ergens in december schijnt La Vie (toch) weer open te gaan!?!
Het blijft een schatje, altijd vriendelijk, gezellig; ze geeft je (zonder daar expliciet naar te vragen) een echt GFE-gevoel.
Het betere verleidingsspel is haar niet vreemd (daar had ik wel om gevraagd).
Een ECHTE parel dus!
Nadat ik haar langzaam uitgekleed had begon ze al grommend te slobberen en ging ze lekker boven mijn gezicht 'zitten'.
Diegenen die haar al eens bezocht hebben weten dan wat een uitzicht ik had; jammie; het duurde dus niet erg lang alvorens ik mijzelf (wederom) in HET Walhalla waande.
Mij ziet ze zeker terug!
Ps
Ik heb overigens 'thomasvv' in een pb een bericht gestuurd.