Recensie Elizabeth, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rintintin

Stamgast
Forumpionier
871
01/07/21
480
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2010192-elizabeth
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben een paar keer bij Elizabeth geweest en dat is prima bevallen. Ik ging voor normale sex maar ze duwt uit zichzelf haar borsten of kont in je gezicht, en als je een klik hebt dan kan ze lekker meebewegen met beffen. Bij mij deed ze pzc maar dat staat niet in haar mogelijkheden, dus wederom alleen bij een klik denk ik.

Daarnaast is Elizabeth goedlachs, snel en duidelijk met afspreken en (ik weet even geen ander woord) charmant. Last but not least de foto's zijn echt van haar, en ze heeft echt een mooie kont maar niet overdreven, en voor de liefhebbers mooie voeten.

Ze adverteerde met normale sex €150 en dominant/sm voor €200. Helaas nu alleen €200 en dat word me in combinatie met de afstand te gek.
 
Ik heb haar ongeveer een half jaar terug bezocht en vond het niet echt een review waard. Goed noch slecht, overall vond ik alles matig en daarnaast ook niet echt aantrekkelijk. Die 200 euro die ze nu vraagt is een beetje teveel van het goede.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan