Recensie Ella, Den Haag (vh Amsterdam, Zoetermeer, Breda) 4,76 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Om half 5 stuurde ik of ze rond 5 uur tijd had vanmiddag.

Haar antwoord was dat ze het plan had te gaan slapen maar met plezier wakker wilde blijven. Make me wet kwam er achteraan.

Bij binnenkomst werd ik tegen de muur gesmeten, pakte ze mijn hand, pakte me vol op mijn bek om te tongen en liet mijn hand in haar string. Ze duwde hem tegen haar clit en begon zelf met mijn hand zichzelf te bevredigen. Tongend hoorde ik haar adem zwaar worden. Haar andere hand had mijn inmiddels staalharde lul te pakken. Steeds sneller bewoog ze mijn hand. Via achter vingerde ik haar. Eerst 1 en daarna 2 vingers. Het geil liep eraf. Niet normaal hoe beestachtig ze tekeer ging om zichzelf klaar te laten komen met mijn hand. Schokkend en in mijn lip bijtend kreunde ze het uit en zakte week door haar benen. Ik drukte haar op bed en kroop omhoog. Half uitgekleed en erg onconfortabel door mijn broek die in de weg zat draaide ze mij op mijn rug.
Ze kijkt mij aan.... zegt "da" en haar mond zakt volledig tot mijn buik over mijn pik. Ze spuugt erop. Rukt mijn broek van mijn enkels. Zuigt mijn ballen naar binnen. Kruip omhoog en met haar clit voor mijn mond ploft ze op mijn gezicht. Ik proef haar geil. Het loopt mijn mond in zo nat als ze is. Let me cum again zegt ze. Ze beweegt over mijn tong. Gaat erop zitten zodat hij in haar gaat. Ze trek het vel omhoog zodat haar clit bloot komt te liggen en rijdt zichzelf naar een tweede orgasme. Omlaag kruipt ze schokkend naar mijn pik en glijd over mijn stam met haar zeiknatte kutje. Ze maakt gebruik van de hele lengte en tongend beweegt ze over mijn pik.
Ze maakt ruimte door een stukje omhoog te gaan. Zet mijn pik met haar hand rechtop en slaat hem tegen haar clit. Ze schokt. Ze beweegt hem steeds sneller en af en toe voel ik hoe ze hem tegen de opening wrijft.
Ze kruipt nu verder omlaag en begint aan een pijpbeurt die ik zelden meegemaakt heb. Door haar extreme geilheid kom ik brullend klaar terwijl ze hem even niet in haar mond had. Snel viel ze weer aan en zoog mij volledig leeg. Ook daarna bleef ze nog doorzuigen. Ze kruipt omhoog. Gaat drijfnat op mijn pik zitten en tongt mij vol met het zaad nog in haar mond. Ach..... het is van mezelf.
Samen douchen. Zoenen. Vingeren. Op mijn knieen haar clit likken.

Tijd voor een zoen. Afscheid en tot snel.
Deze was wauw....
Was dit met of zonder condoom dat ze op je ging zitten?

Terug
Bovenaan Onderaan