Recensie Ella, Genk 4,68 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3734
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ella-ella/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer een leuke date met Ella. Wat een mooie, vriendelijke en lieve dame. Misschien deelt niet iederen mijn mening, maar naast goede seks vind ik een 'klik' en een leuke babbel met het meisje ook belangrijk. Ze was naar mij toe duidelijk veel losser en spontaner dan de eerste keer. Gekozen voor pzc, is toch altijd leuker (30 euro extra). Eerst lekker zoenen op de mond (tongen is ook extra betalen) en strelen, haar geweldige borsten likken, kutje strelen, beffen. Pijpen doet ze uitstekend. Neuken girl on top, en snel gekomen. Even gedoucht. Na wat strelen en zoenen begon ze me intensief te pijpen, maar het wilde bij mij niet meer lukken. Geen probleem, gezellig tegen mekaar aan gelegen, geknuffeld en gebabbeld. Begin april vertrekt ze voor 5 weken naar haar geboorteland Moldavië.
 
Laatst bewerkt:
Weer een leuke date met Ella. Wat een mooie, vriendelijke en lieve dame. Misschien deelt niet iederen mijn mening, maar naast goede seks vind ik een 'klik' en een leuke babbel met het meisje ook belangrijk. Ze was naar mij toe duidelijk veel losser en spontaner dan de eerste keer. Gekozen voor pzc, is toch altijd leuker (30 euro extra). Eerst lekker zoenen op de mond (tongen is ook extra betalen) en strelen, haar geweldige borsten likken, kutje strelen, beffen. Pijpen doet ze uitstekend. Neuken girl on top, en snel gekomen. Even gedoucht. Na wat strelen en zoenen begon ze intensief te pijpen, maar het wilde bij mij niet meer lukken. Geen probleem, gezellig tegen mekaar aan gelegen, geknuffeld en gebabbeld. Begin april vertrekt ze voor 5 weken naar haar geboorteland Moldavië.
Waar ontvangt ze eigenlijk? In een club, hotel of appartement/huis?
 
Weer een leuke date met Ella. Wat een mooie, vriendelijke en lieve dame. Misschien deelt niet iederen mijn mening, maar naast goede seks vind ik een 'klik' en een leuke babbel met het meisje ook belangrijk. Ze was naar mij toe duidelijk veel losser en spontaner dan de eerste keer. Gekozen voor pzc, is toch altijd leuker (30 euro extra). Eerst lekker zoenen op de mond (tongen is ook extra betalen) en strelen, haar geweldige borsten likken, kutje strelen, beffen. Pijpen doet ze uitstekend. Neuken girl on top, en snel gekomen. Even gedoucht. Na wat strelen en zoenen begon ze me intensief te pijpen, maar het wilde bij mij niet meer lukken. Geen probleem, gezellig tegen mekaar aan gelegen, geknuffeld en gebabbeld. Begin april vertrekt ze voor 5 weken naar haar geboorteland Moldavië.

Gisteren ook nog geweest en 100% mee eens, het is een schatje. Het open raam leidde wel een beetje af ;)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-untill-27-march-2.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zag haar langskomen op redlight, en door de goede reviwies hier toch wel wat intresse gewekt. Dus vandaag een afspraak met haar gemaakt communicatie verliep goed via WhatsApp. Is ook meteen duidelijk qua prijzen en extra's. Pijpen zonder was 30€ extra.
Eenmaal daar was het meteen sensatie.
Ze ziet er echt goed uit beter dan op de foto's vind ik.
Echt een aanraden. Zoals hier boven al gezegd is, is ze maar tot 27 maart hier dus ik zou je kans pakken als je nog tijd hebt.
 
@Paul82 : op maandag nog in Genk aan het werk, op dinsdag al aan de andere kant van het land bezig. Dat krijgt ze nooit zelfstandig voor elkaar, daar zit een organisatie achter. En haar vriendin Nicole is dan hoogstens een collega, zoniet een mede gedwongen tewerkgestelde.
 
iemand al bij de vriendin Nicole geweest?
Buiten link op redlight nergens iets te vinden over haar.

Ik, Ben er nog eens terug gegaan in december,
 
@Paul82 : op maandag nog in Genk aan het werk, op dinsdag al aan de andere kant van het land bezig. Dat krijgt ze nooit zelfstandig voor elkaar, daar zit een organisatie achter. En haar vriendin Nicole is dan hoogstens een collega, zoniet een mede gedwongen tewerkgestelde.
Geen idee of dat klopt. Als klandizie wat terugloopt misschien eens een weekje verkassen. Te lang dezelfde dames in een lovehotel en ze kunnen het als bordeel gaan zien? Althans zoiets las ik in een ander draadje. Genk-Roeselare is ook geen wereldafstand….dat heb je nergens in België :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ella-ella/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ella nog eens bezocht. Wat een schatje, ... het was weer een echte GFE. Als ze je wat beter kent en voelt dat er respect is, laat ze meer toe en is ze ook spraakzamer. Ik nam als extra pzc, maar ik mocht haar ook diep vingeren en (voorzichtig) tongzoenen. Binnenkort vertrekt ze weer voor enkele weken naar haar land.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-4.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er is hier al zoveel geschreven over waardevolle ontmoetingen met deze dame. Ik zal mezelf niet herhalen, onderschrijf alleen het bovenstaande, ze is echt een leuke meid in alle opzichten.
Het was weer een goede date.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of ze weer aanwezig is in Genk?

Ja ze is aanwezig ben er vorige week nog geweest.

Heeft ze contact per Whatsapp of SMS? Zaterdag appje gestuurd en nog steeds geen antwoord gekregen... :(
Hmm vreemd ik heb normaal altijd snel antwoord. Naar ze plant niet veel vooruit dus misschien nog eens iets sturen op de dag dat je wilt gaan.
 
Ja ze is aanwezig ben er vorige week nog geweest.


Hmm vreemd ik heb normaal altijd snel antwoord. Naar ze plant niet veel vooruit dus misschien nog eens iets sturen op de dag dat je wilt gaan.
Dank voor je reactie. Heb haar namelijk ook proberen te bereiken, maar niks komt aan. Misschien inderdaad een andere dag nog eens proberen.
 
-Kamer is goed verlicht.
-Er is voldoende discrete parking aan achterzijde.
-Afspreken doe je best de dag zelf, dan antwoordt ze heel snel.
-Last but not least: zeker eens met haar afspreken!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-4.html
Totale kosten (in euro)
150+20
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Juist even op bezoek geweest bij Ella, wat een bommetje. Zoals hiervoor al herhaaldelijk gezegd pracht van een vrouw, zachte borsten ondanks dat ze bijgewerkt zijn (dit omdat ze van nature uit al wat volume had, siliconen zijn eronder gestoken (je voelt ze helemaal niet), waardoor ze heel zacht zijn in tegenstelling tot vrouwen die siliconen laten steken en alle natuurlijke weefsel verwijderen, dan krijg je harde borsten). heel zachte huid, lekker fijn kontje, voelde goed in mijn hand. had geboekt voor een uur en optie tongzoenen genomen, was ook haar eerste klant vd dag, ook leuk meegenomen. was zeker geen slecht idee op de optie erbij te nemen, ze kust goed en sensueel met de tong (GFE)

Na een eerste verkenning overgegaan in missio. Wat een genot om haar zachte huid en borsten onder mij te voelen, omgedraaid naar cowgirl. Ze vroeg om instructie te geven over het tempo. Vroeg haar om traag te bewegen zodat ik haar goed kan voelen, ze heeft echt wel een strak poesje. Af en toe trok ik haar naar beneden om te tongzoenen en haar borsten te voelen, zalig! Finaal voelde ik dat het eraan kwam dus zij ik, faster now en dat deed ze gewillig. Lekker klaargekomen toen.

Mij even opgefrist en dan 2é sessie begonnen en een babbeltje achteraf. Ze vertrekt 24/6 op vakantie maar zal maar een 2 tal weken weg zijn.
ik heb geen cijfer gegeven voor pmc omdat ik hiervoor niet gekomen was en we dit maar even gedaan hebben.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Daarnet nog bij Ella geweest (voor de 2de keer; eerste keer was enkele jaren geleden). Ik kan het bovenstaande alleen maar beamen.
Ik had voor een vluggertje gekozen zonder zoenen. Ondanks dat ik maar een korte date had genomen heb ik nooit het gevoel gekregen onder tijdsdruk te staan of opgejaagd te worden. Ze is een prachtige dame niet alleen aan de buitenkant maar ik vind ook dat ze een prachtig innerlijk heeft en een heel mature attitude. Toch is ze ook heel opgewekt en bubbly zonder kinderachtig te zijn. Ik ben in totaal ca. 30 minuten binnen geweest, met opfrissen en een kort babbeltje en douchen erna. Onze date zelf heeft denk ik 20 minuten geduurd. Dit kan je echt niet van veel dames zeggen. Meestal sta je bij een vluggertje na 5 minuten terug op de stoep.
Ze heeft een prachtig snoetje en lichaam, echt een zijdezacht babyhuidje. Inderdaad zachte borsten en een heel schattig klein poesje waar ik gezien de korte tijd toch lang heb aan mogen likken, als je diep genoeg likt kan je haar lichaamseigen zoete smaakje proeven. Er zijn weinig vrouwen die uit zichzelf zo lekker smaken. Geen vieze geurtjes, alleen maar heerlijke Ella essence. Ik vind het ook heel fijn om haar de zachte binnenkant van haar dijen tegen mijn gezicht te voelen. Tijdens het beffen maakte ze ook oogcontact wat het alleen maar geiler maakte. Daarna heeft ze me heel eventjes gepijpt (mc), dat was goed maar daar kwam ik niet echt voor. Daarna overgegaan op doggy, heel even goed doorgeknald en na over te schakelen op missio hield ik het niet langer meer uit. Ze is een van de weinige dames waar ik zonder aarzelen naar terug zou gaan en ook voor langere dates. Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding hier heel hoog. Ze weet het heel zeker van zichzelf en toch doet ze niet uit de hoogte zoals zovele anderen... Wat een toppertje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan