Recensie Ella, Genk 4,68 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3734
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van de vele goede recencies hier stond Ella al een tijd op mijn lijstje. Ik was zaterdag weer in de buurt en had wat tijd te overbruggen, dus dan maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar een bericht te doen. Ik kreeg snel reactie van haar en zo gezegd zo gedaan, voor een uurtje met haar afgesproken.

Ze ontvangt op een zeer gekende locatie op de Hasseltweg. Eens aangekomen kan je discreet parkeren op een parking achteraan en zo naar binnengaan. Via whatsapp laat Ella je weten naar welke kamer je mag gaan en eens daar toegekomen staat er een zeer mooie verschijning op je te wachten. Haar foto's zijn perfect representatief en wat ook leuk was voor de verandering, ze spreekt zeer vlot Engels. Kusje en knuffel bij het binnenkomen, even een kort gesprekje en dan tot de financiële formaliteiten overgegaan. Ik had geen extra's genomen (tongzoenen of PZC), dus gewoon 150 euro voor een uurtje. Daarna even onder de douche opgefrist terwijl zij zich op het bed klaarmaakte en wat muziek opzette.

Eens onder de douche uitgekomen nam ook ik plaats op bed en begonnen we er aan. Ze kwam eerst langs me zitten, nam mijn vriend in haar handen en begon me klaar te maken terwijl ik haar lichaam mocht ontdekken. Ze heeft een ferme (fake) boezem die, zoals anderen hier ook al beschreven, enorm zacht aanvoelt, petje af voor de chirurg die daaraan gewerkt heeft.

Na een aantal minuutjes was ik volledig gereed en deed ze een condoom om. Hierna begon ze me te pijpen terwijl ze zich met haar achterwerk naar mij toe keerde. Zo kreeg ik meteen een closeup van haar poesje die er zeer lekker en verzorgd uit zag. Het duurde dan ook niet lang of ik zat er aan te likken. Toen kwam ze gelijk bovenop me zitten en zijn we naar 69 overgegaan.
Pijpen doet ze gewoon goed en met voldoende overgave. Ze doet zeker niet overhaast en pakt haar tijd om het goed te doen. Ondertussen was ik haar aan het beffen en ook dit was zeer aangenaam. Ze werd bij mij gelijk goed nat en ook haar reacties deden mij vermoeden dat ze het lekker vond. We zijn toch zeker een minuut of 5 (misschien zelfs langer) in 69 verder gegaan omdat we het allebei wel best lekker vonden.

Hierna vroeg ze me in welk standje ik in intiem wou beginnen. Gezien ik minder snel klaarkom in cowgirl, ben ik daar maar mee begonnen, ik wou niet dat het te snel over was, ik had uiteindelijk voor een uur betaald en tweemaal klaarkomen zit er voor mij echt zelden in. Cowgirl deed ze zeer goed, we namen afwisselend het initiatief over en ze wisselde ook af met voorovergebogen waarbij haar gezicht vlak voor dat van mij kwam, waarbij we diep oogcontact maakten, om dan erna rechtop te gaan. Ik zei eerder dat ik zelden klaarkom tijdens cowgirl, maar met het zicht van haar zo rechtop, zij spelend met haar enorme boezem, heeft het toch niet veel gescheelt.

Dan zijn we overgegaan tot doggy. Dit is vaak de positie waarbij ik het vaakst klaarkom, maar ik kan dit meestal zelf ook wel wat controleren, dus ik had geen schrik dat het te snel over zou zijn. Echter viel me dit in eerste instantie wat tegen. Het was intussen erg warm geworden op de kamer en afgezien dat ze een, mooi kontje heeft en zeker haar best deed, was het voor mij wat minder qua gevoel. Misschien was ik ook wat meer moe dan ik zelf in eerste instantie had gedacht (het was al na middernacht ondertussen), dus ik was al rap aan het einde van mijn krachten.

Dan maar even terug gaan liggen en is ze me terug beginnen pijpen terwijl ik wat met haar poesje speelde. Weer werd ze gelijk lekker nat en ook ik was snel terug klaar om verder te gaan. Intussen had ze ook de airco opgezet en dat maakte wel degelijk een verschil.

Ik heb haar dan op haar rug gelegd, even wat verder gebeft om dan in missionaris verder te gaan. Hier was weer lekker dat oogcontact en ze kan echt een uitdagende blik geven, wat je prestaties enkel maar ten goede komt natuurlijk. Beetje afgewisseld hier (benen gespreid, dicht omhoog op mijn schouder, 1 been op elke schouder en lekker doorstoten) en toen voelde ik dat ik er enorm dichtbij zat.

Heb haar dan gevraagd of ik haar in doggy mag afwerken. Ze draaide zich rap om en ging in positie zitten. Deze keer de beentjes dichtgehouden en hem er zo ingestoken. Dit voelde direct veel beter aan en wat ook leuk was, ze heeft een spiegel hangen aan het hoofd van het bed, waardoor je haar flinke boezem ook kan zien bewegen tijdens doggy. Een minuutje of 3 verder kon ik het niet meer houden, het was heerlijk en ik wou het dan ook niet langer uitstellen, ze had intussen ook al flink haar best gedaan. Het rubbertje dus volgespoten en dan uitgeput maar zeker voldaan op het bed gaan liggen met haar.

Toen begonnen we wat te praten om de rest van de tijd vol te maken. Wat een leuke meid is me dat! Spreekt om te beginnen al zeer vlot Engels (wat ik al eerder aanhaalde), wat een gesprek natuurlijk al een stuk makkelijker maakt. We spraken over vanalles en nog wat: leuke en minder leuke klanten, dingen die ze soms meemaakt, hoe haar job haar mogelijkheid tot een relatie beinvloedt (en enkele dates die ze gehad heeft), waar ze vandaan komt en waar ze intussen overal gezeten heeft, hoe ze in België beland is, etc etc, kortom, echt een aangename dame om mee te praten ook. Ze gaf me ook een intelligente indruk dus ik vroeg haar hoe lang ze deze job nog denkt te doen, nog max. een jaar of twee vertelde ze me (wel niet zeker of het altijd deze locatie zal blijven). Voor we het goed en wel beseften, zaten we al ruim over de tijd (na mij stopte ze dus had ze geen klanten meer, dat viel ook mee). Ik was degene die vroeg hoe laat het intussen was, anders had ik er misschien nog een kwartier langer gezeten.

Even terug onder de douche gepsrongen, aangekleed en doorgegaan. Bij het buitengaan nog een zoen en knuffel en dan zat het (anderhalf) uurtje erop.
Ik ging buiten met een zeer positief gevoel. De seks was erg lekker en zij is zeker niet passief, neemt genoeg initiatief en is zeer lief en vriendelijk. Daarbovenop ziet ze er ook fantastisch uit en ook zeer verzorgd. Maar wat me eigenlijk het beste gevoel gaf is dat het gewoon ook een heel leuke en intelligente meid is die je een gevoel geeft dat ze weet wat ze wilt en waar ze naartoe wilt gaan. Er was een heel aangename klik en dat doet voor mij ook wel wat. Mij ziet ze zeker terug!!
 
Gisteren een tweede maal bij Ella langsgegaan. Het is een topper, anders kan ik het gewoon niet benoemen. Ik had deze keer bijbetaald voor PZC en tongzoenen, en dit deed ze bij mij met volle overgave. Alles was zelfs nog beter dan de eerste keer.

Ik bereikte al redelijk een eerste keer een hoogtepunt, waarna we wat bijkletsten op bed. Buiten het feit dat ze er prachtig uitziet, is ze ook gewoon een heel aardige en vlotte meid en herinnert ze zich veel van de vorige afspraak.
Na een tijd begon ze me terug op te vrijen en voor ik het wist zat ze terug in 69 bovenop me. Nadat ze me helemaal terug hard had, zei ze "we hebben nog 10 minuten, laten we nog eens proberen" en dus pakte ik haar nog eens in missionary en tot slot doggy. Twee keer klaarkomen in een uur tijd lukt me zelden tot nooit, maar nu zat ik er toch heel dichtbij.
Toen ik voelde dat het me toch niet ging lukken, heb ik zelf maar gezegd dat ik onder de douche spring en me opfris. Anders was ze denk ik vlot over onze tijd heengegaan.
Na het douchen uiteindelijk toch nog wat zitten kletsen en toen ik buitenging zat ik toch weeral dicht tegen het anderhalf uur aan in totaal.
 
Gisteren een tweede maal bij Ella langsgegaan. Het is een topper, anders kan ik het gewoon niet benoemen. Ik had deze keer bijbetaald voor PZC en tongzoenen, en dit deed ze bij mij met volle overgave. Alles was zelfs nog beter dan de eerste keer.

Ik bereikte al redelijk een eerste keer een hoogtepunt, waarna we wat bijkletsten op bed. Buiten het feit dat ze er prachtig uitziet, is ze ook gewoon een heel aardige en vlotte meid en herinnert ze zich veel van de vorige afspraak.
Na een tijd begon ze me terug op te vrijen en voor ik het wist zat ze terug in 69 bovenop me. Nadat ze me helemaal terug hard had, zei ze "we hebben nog 10 minuten, laten we nog eens proberen" en dus pakte ik haar nog eens in missionary en tot slot doggy. Twee keer klaarkomen in een uur tijd lukt me zelden tot nooit, maar nu zat ik er toch heel dichtbij.
Toen ik voelde dat het me toch niet ging lukken, heb ik zelf maar gezegd dat ik onder de douche spring en me opfris. Anders was ze denk ik vlot over onze tijd heengegaan.
Na het douchen uiteindelijk toch nog wat zitten kletsen en toen ik buitenging zat ik toch weeral dicht tegen het anderhalf uur aan in totaal.
welk tijdstip ben je geweest? Vraag me af wanneer ze de meeste klanten krijgt. Als er een andere klant reeds geboekt is vlak na je eigen afspraak kan het niet uitlopen natuurlijk. (daarom vraag ik me af of het best is in de namiddag of in de avond)
 
welk tijdstip ben je geweest? Vraag me af wanneer ze de meeste klanten krijgt. Als er een andere klant reeds geboekt is vlak na je eigen afspraak kan het niet uitlopen natuurlijk. (daarom vraag ik me af of het best is in de namiddag of in de avond)
Ik ben in de late avond geweest. Ze vertelde me zelf dat ze het vaakst klanten krijgt rond de middag wanneer velen pauze op het werk hebben en vlak na kantooruren, echtgenootjes die vlak voor ze naar vrouwlief gaan nog even passeren.
De zomer is over het algemeen wel rustiger vertelde ze ook. Men is met verlof of op vakantie, kunnen dus met andere woorden niet zo makkelijk een smoes verzinnen of zijn er gewoon niet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-until-25-of-july.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor de vijfde keer met dit toppertje afgesproken. Ze is mooi, lief, vriendelijk en heel correct. Op het menu: tongzoenen, zoenen en strelen, penismassage, kutje strelen (niet vingeren), pijpen zonder condoom, beffen (ze werd nat), 69, facesitting en neuken girl on top. Na de seks nog lang gebabbeld, o.a. over haar leven in de prostitutie, heel erg open en eerlijk. Ze vertrekt binnenkort op vakantie en daarna gaat ze naar haar geboorteland. Begin september is ze terug.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toffe meid met een serieuze boezem , ging nu even op verlof vertelde ze mij 😕
De seks was oké alleen duurde het even voor ze werkelijk in de "mood" kwam .
Voor de rest een mooie meid die zeker gezien mag worden .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke mooie meid. Wel heel klein. Seks was goed
 
Waar ontvangt ze vandaag? Ik lees verschillende adresjes, heb haar bericht gestuurd nog geen reactie, ik lees club cupido genk, hasselt en soms ander kant van het land
 
Waar ontvangt ze vandaag? Ik lees verschillende adresjes, heb haar bericht gestuurd nog geen reactie, ik lees club cupido genk, hasselt en soms ander kant van het land
afgaand op de foto's in haar ad, lijkt me dat Cupido te zijn. Maar het zekerst ben je natuurlijk als je haar antwoord afwacht :)
 
Vandaag langs geweest bij Ella. 13u30.

Mooie verschijning, goede communicatie, vriendelijke dame en goed Engels.

Begonnen met het kussen van heel haar lichaam, haar string ging snel uit en voor ik het wist zat ze bovenop me en kon ik haar mooi verzorgde kutje beffen. Ondertussen deed ze me een condoom om en gingen we verder in standje 69… ze pijpt best geil, maar zonder condoom sowieso interessanter. Even later stelde ze voor om on top te komen… en ik moet toegeven… ze had me na 5min al klaar kunnen rijden… we voelden elkaar wel goed aan dus ze stopte telkens optijd waardoor ik mijn orgasme wat uit kon stellen. Ze switchte daarna op eigen initiatief over naar reverse cowgirl. Heerlijk en een perfect uitzicht op haar sexy kontje! Dan was het mijn beurt, zij op haar rug, haar benen in mijn nek zodat ik lekker diep kon stoten. Op die manier ook heerlijk haar sexy kleine voetjes kunnen verwennen. Ik heb hier een zwak voor en dat wist ze perfect te bespelen. Uiteindelijk heeft ze mij zonder enige moeite klaar gereden! 10 min over en nog een gezellige babbel met haar gehad en even kunnen bekomen op het bed!

Ik ga zeker terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-until-4-october-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze zondag een lange reis gemaakt om bij haar te geraken, maar ze stond al lang op mijn to do-lijst en het moest er nu eindelijk eens van komen.
Ze heeft mijn verwachtingen meer dan ingelost. Vriendelijke dame waarmee je lekker intiem kan zijn. Ze heeft ook zo een zachte huid; elkaar strelen geeft een opwindend gevoel. Een toppertje!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-back-in-the-city.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden voor een tweede maal bij Elle geweest.
Nog steeds ontvangst in een net love hotel nabij Genk. Discrete parking, al kun je wel andere gasten tegenkomen. Elle was alweer zeer proper en hygiënisch, niets op aan te merken. Werkelijk gruwelijk lekker paar tieten op dat fijn figuurtje van haar, lekker zacht en werkelijk perfecte vorm. Geholpen of niet, dat benadert perfectie voor mij. Prachtig zacht huidje en lekker kontje. De seks was prima, haar inzet is top en ze kan best wat gebeuk hebben. Ze kletst er verder lustig op los dus ook gemakkelijk in de omgang.
Herhalingsgevaar zeker aanwezig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-back.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag mijn favorietje van Hasselt en omstreken nog eens een bezoekje gebracht.

Het was weer fantastisch. Haar zachte lippen hebben zich dadelijk rond mijn lul gezogen. Erna lekker doggy in voor mij 1 vd meest spannende kutjes ever
Ella...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Vandaag ook nog eens langsgeweest bij dit schatje voor de zoveelste keer.
Haar perfecte tieten nog eens helemaal ondergeschoten, zo geil 🤤
Is het beste wat je in omstreken gaat vinden.
Knap, lief, intelligent.
Topdame!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan