Recensie Ella, Het Landhuisje, Overloon 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HotCEO

Vaste klant
159
29/11/21
187
46
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/sarah/
Totale kosten (in euro)
80+20
Verbaasd dat ik geen recensie zag van deze mooie blonde.

Twee weken terug ben ik op donderdag bij Ella geweest in Overloon.
Ik had niet gereserveerd maar bij aankomst werden een 6-tal dames aan mij voorgesteld en uiteindelijk ben ik gevallen voor de charmante Ella.
Ik heb tongzoenen erbij genomen als extra, bij een eerste afspraak ga ik doorgaans niet voor het hele pakket.

Ella ziet er op en top verzorgd uit en de 30 minuten verliepen aangenaam.
Eerst in de douche geknuffeld en heerlijk gezoend en na een minuut of 5 op bed plaatsgenomen.
Ze heeft me rustig gepijpt(mc) en daarna heb ik haar in 3 verschillende standjes genomen om vervolgens het condoom vol te spuiten.

Daarna nog even samen in de douche staan te zoenen.
Ik kreeg een compliment van haar dat ik zo lief voor haar was, blijkbaar is dat niet vanzelfsprekend.

Op de website staat dat de Duits spreekt maar ze spreekt maar dat is juist een taal die ze niet beheerst, Engels ging overigens prima.

Ze is nu weer terug naar haar thuisland omdat het blijkbaar erg rustig was in de club, ik hoop dat ze snel weer terug is!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/sarah/
Totale kosten (in euro)
80
Ben net thuis van een avontuurtje met Ella. Op goed geluk naar het Landhuisje gereden en na een voorstelrondje (waarbij ik soms echt even moest kijken of de dames die ik voor me had wel de dames van de fotos waren) had ik 2 opties: Sarita en Ella zagen er beide erg goed uit. Ik had over Sarita niet heel veel soeps gelezen hier, dus werd het Ella.

Ella is een prachtig klein ding met rondingen op de juiste plekken en een slavisch gezicht waar wat aan gewerkt is, maar het is zeker goed gelukt. Eenmaal in de kamer was ze vrij pushy met extras, terwijl ik herhaaldelijk heb geweigerd (de eerste keer is voor mij een kennismaking, extra's zijn voor de volgende keer). Ik kreeg 'als preview' een klein stukje van haar girlfriend experience, wat niet meer was dan 2 tieten die over me heen gleden. Het pijpen (MC) was goed, Ella heeft een prima techniek, en ze ging naadloos over tot bovenop me zitten, ze schoof naar boven, en terug naar beneden, en hij zat erin. Dat vond ik bijzonder, want meestal wordt er toch wel gecheckt of het condoom nog goed zit enzo. Het rijden was erg goed, ze hing de hele tijd voorover in mijn hoor te hijgen en te twerken, voelde echt top. 'let me know if you wanna switch'. Uiteindelijk heb ik in missio een condoom gevuld, en toen alles achter de rug was kwam ze los; ze spetterde me wat nat uit de douche, en toen ik mijn kleren alweer aan had ging ze nog even met haar kont tegen me aan schuren. Of ze het leuk had gehad, of dat dit een slimme truc was om voor die 2e keer dan wel extra's te kunnen pakken weet ik niet, in mijn hoofd is het het eerste ;).

Ella is top, doet lekker mee maar is wel erg pushy qua extra's.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140+50
Recent bij Ella geweest in Overloon. Had telefonisch gereserveerd en toen ze me kwam halen was ik enigszins verrast. Het is een knappe meid, maar toch anders dan ik verwacht had (geen blauwe ogen en wat donkerder blond haar dan op de foto's).

Op de kamer de extra's besproken, GFE 50 euro, tongzoenen 50 euro & pzc 50 euro.
Heb alleen voor GFE gekozen omdat daar zoenen (geen tong) bijzat, verder niet gek veel van gemerkt, althans niet heel bijzonder vergeleken met andere dates zonder GFE als optie. Onderhandelen over de prijs was niet mogelijk. Ze zoende wel vaak en prima maar miste toch de tong.

Na het wasje op bed beland en hier een leuk uurtje beleefd. Ze heeft een mooi figuur en lekkere kleine borsten. Pijpen mc doet ze goed en ze doet niet echt moeilijk tijdens de seks.

Ze is ze vriendelijk maar ze is niet continu aan het praten om de tijd vol te maken. Diverse standaard standjes gedaan en na afloop nog even samen gedoucht.

Ik zou best nog een keer willen gaan maar vind de opties prijzig.

Terug
Bovenaan Onderaan